1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
Waitress 2020-2021
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2011-12-27

Op de Instagrampagina van Waitresslondon staat er in hun recente post dat Waitress naar Nederland komt. Weet iemand hier meer over?

[ Gewijzigd: 06 November 2019 06:18 PM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 24 April 2019 12:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Het wordt meer door iemand die erop reageert voorgesteld heb ik het idee. ik zie niets contreets wat erop wijst dat het naar NL zou komen. Zou het wel heel leuk vinden met een goede cast!

  [ # 2 ] 24 April 2019 02:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Anme - 24 April 2019 12:42 PM

Het wordt meer door iemand die erop reageert voorgesteld heb ik het idee. ik zie niets contreets wat erop wijst dat het naar NL zou komen. Zou het wel heel leuk vinden met een goede cast!

Dacht ik ook maar als je op het filmpje klikt wordt Holland specifiek genoemd:

https://www.instagram.com/p/BwolkX_HPH_/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

  [ # 3 ] 25 April 2019 07:59 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2018-09-23

Misschien heeft een Nederlandse producent alvast de rechten gekocht?

  [ # 4 ] 25 April 2019 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik heb het ook op Facebook voorbij zien komen. Weet even niet meer bij wie, Musicalsites, Musicaljournaal oud.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 5 ] 26 April 2019 09:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Het zou mij niks verbazen als De Graaf en Cornelissen deze in 2021 (na Titanic) gaat brengen. Met Kinky Boots van komend seizien slaan ze toch een bepaalde weg in met het brengen van ‘nieuw Broadway materiaal’ en Waitress past best in dit rijtje.

  [ # 6 ] 04 May 2019 06:48 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Laten we het hopen… Lijkt me een toffe titel.

   Handtekening   

~

  [ # 7 ] 06 May 2019 02:17 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Oh ik hoop echt dat deze naar Nederland komt. Vind dit echt zo’n fijne musical. Ik denk niet dat ze Nederland zomaar in zo’n filmpje zouden noemen als de rechten niet al verkocht zouden zijn.

Ik zie dit inderdaad wel als een opvolger van Titanic door De Graaf en Cornelissen, al zou ik het ook niet erg vinden om de show eerder te zien, 2021 lijkt zo ver haha.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 8 ] 06 May 2019 02:51 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Supertalies - 06 May 2019 02:17 PM

Oh ik hoop echt dat deze naar Nederland komt. Vind dit echt zo’n fijne musical. Ik denk niet dat ze Nederland zomaar in zo’n filmpje zouden noemen als de rechten niet al verkocht zouden zijn.

Ik zie dit inderdaad wel als een opvolger van Titanic door De Graaf en Cornelissen, al zou ik het ook niet erg vinden om de show eerder te zien, 2021 lijkt zo ver haha.

Dit lijkt me ook wel wat voor MediaLane… Misschien als opvolger van Hello Dolly?

  [ # 9 ] 05 November 2019 03:38 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Waitress wordt volgend seizoen gebracht door MediaLane. De voorstelling wordt op dit moment aangeboden aan de programmeurs van de grotere theaters van Nederland.

  [ # 10 ] 07 November 2019 06:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Hmz, niet echt een goede musical. Ben benieuwd of dit aanslaat.

Aanbod wordt er niet beter op (Hij Gelooft In Mij, Saturday Night Fever…) :shut:

  [ # 11 ] 07 November 2019 07:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Zou je ‘niet echt een goede musical’ kunnen onderbouwen? Wel zo interessant voor de forumleden, biedt vast weer opening voor een discussie.  Dank alvast.

  [ # 12 ] 07 November 2019 07:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Maar natuurlijk.

Dit vond ik ervan in Londen:

Niet echt een hit. Gewoon een zes. Best leuk en vermakelijk, maar er springt niet echt iets uit. Verhaal is niet heel spannend en de personages zijn heel oppervlakkig.

Geluid was matig en veel stukken waren heel slecht te verstaan. Meestal versta ik Amerikaans Engels juist beter, maar hier kon ik er (vooral bij de liedjes) af en toe niets van volgen.

Vrouwelijke bijrollen vond ik echt niks. Veel te karikaturaal en op een verkeerde manier overdreven. Dawn was met haar snerpende stem zelfs irritant. Becky sprak elke zin uit alsof ze in Dreamgirls stond te belten. Die kan wel een doseer-cursusje gebruiken.

De dokter speelde en zong erg goed. Wel een slis. Leuk lied ook voor de pauze.

De date van Dawn, Ogie, had terecht de lachers op de hand. Hij pakte echt uit. Heel geestig.

Ik moest aan het begin wennen aan hoofdrolspeelster Jenna. Ze heeft hier en daar en fillertje gehad, dus veel expressie heeft ze niet, maar het was prettig dat zij wat subtieler en geloofwaardiger speelde. Haar stem heeft veel lucht en een snik (beetje country-achtig), maar dat heeft wel iets moois. Gelukkig kan ze verderop in de voorstelling uitpakken bij She Used To Be Mine en dan laat ze ook haar kwetsbare kant zien. Waanzinnig lied.

Dit gaat voornamelijk over de uitvoering, maar ik vond ook het verhaal en veel nummers wat saai. De musical heeft niks waarvan je zegt: wow, dit mà³et je zien! Over het algemeen heel middelmatig. Daarom vraag ik me af of dit slaagt.

[ Gewijzigd: 07 November 2019 08:04 PM by Sndr ]
  [ # 13 ] 07 November 2019 08:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het hangt voor mij ook wel een beetje af van wie het speelt. In de hoofdrol zag ik eerst Katherine McPhee die ik echt emotieloos vond in haar spel, echt een afknapper, maar Lucie Jones vond ik echt waanzinnig in de rol. Sara Bareilles is wel van de versieringen en dat komt ook echt wel terug in de Jenna-nummers, maar het wordt al snel te veel. Het verhaal is voor mij te veel gefocust op het vreemdgaan en te weinig op huiselijk geweld, blijft in zijn algemeenheid te oppervlakkig omdat het te veel wil vertellen. Aardig, maar geen topper. Leunt mijns inziens op West End en Broadway té zwaar op stunt castings. Eén in Londen pakte wat mij betreft prima uit (Joe Sugg de YouTuber als Ogie), maar wellicht is dit een zeldzame uitzondering op de regel.

Maar goed, iemand ideeën voor de cast?

[ Gewijzigd: 07 November 2019 08:39 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 14 ] 08 November 2019 10:13 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Lijkt me geen discussie toch wie dit moet doen? Willemijn Verkaik!

https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=ncvXDIQjbt8

  [ # 15 ] 08 November 2019 10:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ze kan natuurlijk niet alle rollen tegelijk spelen. :lol:

Hoewel… 😝

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5