2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Hij Gelooft in Mij - Nederlandse Tour
  [ # 16 ] 26 July 2019 11:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik vond hem op zich best mooi toen. Misschien ook omdat ik Amsterdamse ben en ben opgegroeid ben die muziek. Heeft toch een bepaalde emotionele waarde dan, al luister ik in het dagelijks leven nu geen Hazes. En het was zo ongeveer de enige rol van Chantal Janzen waarin ze me wel enigszins kon boeien.

Ben benieuwd naar de cast en het creatieve team. Wie weet boek ik een kaartje…

  [ # 17 ] 26 July 2019 11:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Ik ben blij met dit nieuws.

Ik heb de voorstelling twee maal gezien in het Delamar. Persoonlijk was ik geen grote fan van zijn muziek, maar ik vond deze productie best goed.
Het blijft één van de beste jukebox musicals die ik in Nederland gezien heb.

Zou deze voorstelling nog graag eens opnieuw zien. En ben er van overtuigd dat de voorstellingen wel goed gaan verkopen. Geen slechte zet van Stage in mijn ogen.

  [ # 18 ] 26 July 2019 12:55 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Voor mij ligt het nu echt aan de cast of ik ga of niet.. Ik had een bloedhekel aan Hazes en zijn muziek, maar heb de musical toentertijd 7x gezien.. Had ik nooit verwacht, maar ik vond het echt prachtig… Ik hoop stiekem toch weer op Martijn als Hazes.. En graag Ricky Koole als Rachel
. De enige x dat ik haar had werd mijn moeder vlak voor de pauze onwel en moesten we met de ambulance naar het ziekenhuis.. Ik vond haar toen fantástisch..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 19 ] 26 July 2019 02:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

  [ # 20 ] 26 July 2019 04:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 21 ] 26 July 2019 05:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Commercieel gezien een goede zet. Eigen productie dus ze zullen weinig moeten afdragen. Als dat betekent dat ze er een productie tegenover kunnen zetten die artistiek wat interessanter is, dan kan ik dit alleen maar toejuichen.

Ik acht de kans overigens zeer klein dat ik ‘m ga zien, maar wellicht dat de casting me over de streep kan halen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 26 July 2019 07:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

vind ik ook 😉.

  [ # 23 ] 26 July 2019 07:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Rob1994 - 26 July 2019 07:45 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

vind ik ook 😉.

Voor mij is dat toch echt Grace de musical.. Maargoed.. Ik ga nu offtopic 😬

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 24 ] 27 July 2019 08:14 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

June - 26 July 2019 05:13 PM

Commercieel gezien een goede zet. Eigen productie dus ze zullen weinig moeten afdragen. Als dat betekent dat ze er een productie tegenover kunnen zetten die artistiek wat interessanter is, dan kan ik dit alleen maar toejuichen.

Ik acht de kans overigens zeer klein dat ik ‘m ga zien, maar wellicht dat de casting me over de streep kan halen.

Commercieel gezien voor SE een goede zet inderdaad, maar ook wederom de makkelijkste weg.
Wéér een show die nog maar kort geleden te zien was…
Dat ze er iets dat artistiek interessanter is tegenover gaan zetten zie ik niet gebeuren. Daarvoor ontbreekt simpelweg de wil om te investeren en risico’s te nemen.
Gelukkig is er om SE heen genoeg moois te zien van producenten die wel hun nek durven uitsteken. Daar geef ik graag mijn geld aan uit, of in Londen waar ik eigenlijk nooit teleurgesteld wordt als het gaat om kwaliteit en passie.

  [ # 25 ] 27 July 2019 08:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

De reacties hier op de terugkeer van deze show zijn nogal gemengd lees ik. Snap ik ook wel!

Maar wie hopen/denken jullie als mogelijke cast? Iemand suggesties?

  [ # 26 ] 27 July 2019 11:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Geen originele producties van SE? Komend seizoen Anastasia, Tina Turner en Lazarus. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk?

  [ # 27 ] 27 July 2019 11:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Dit dus ⬆️. Kritiek is prima, ik vind Hazes ook wat snel, maar SE doet echt wel hun best met nieuwe dingen.

  [ # 28 ] 27 July 2019 11:57 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

En to be fair: Hij gelooft in mij is wel een originele Nederlandse productie van Stage Entertainment natuurlijk. Ik heb ‘m destijds niet gezien, maar ik geloof dat het ook best een goede productie was. Ik weet nog niet of ik nu wel ga, maar ik heb er geen problemen mee dat ze deze terugbrengen (ook al is het misschien een beetje snel na de eerste versie), het is niet zo dat het al een volledig uitgekauwde titel is.

Stage Entertainment is misschien niet de producent die zich op de onbekende, maar daarom juist wel heel interessante, nieuwe titels richt. Zij willen gewoon het grote publiek bedienen en spelen dus veel op safe. Ze experimenteren niet. Maar die moet je ook hebben in de markt…

  [ # 29 ] 27 July 2019 01:13 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Harry - 27 July 2019 11:01 AM

Geen originele producties van SE? Komend seizoen Anastasia, Tina Turner en Lazarus. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk?

waarvan er twee jukebox musicals zijn. Nou joh!! Dat hebben we toch nog nooit hier gezien.

  [ # 30 ] 27 July 2019 10:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

HGIM vond ik geen slechte productie. In ieder geval een nieuw eigen product en met een steengoede cast. Waarom het mij destijds net niet wist te raken was vooral door het fragmentarische in veel songs en ik vond de regie/staging wat afstandelijk werken. Maar zeker geen slechte voorstelling. Als Martijn het niet meer doet zal het lastig zijn iemand te vinden die bij zijn vertolking in de buurt gaat komen. Rachel kunnen er meer spelen daar maak ik me niet zo druk om.

Ik krijg zelf wat jeuk van het uitmelken van Hazes na de man’s dood. Om die reden ga ik nu niet en zapp ik ook door bij Heel Holland zingt Hazes achtige programma’s. Maar goed juist daarom zal deze tour er komen: er is kennelijk nog steeds een groot publiek dat afkomt op alles wat met Hazes te maken heeft.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7