3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Hij Gelooft in Mij - Nederlandse Tour
  [ # 31 ] 28 July 2019 08:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Aangezien de eerste versie van Hij Gelooft in Mij nog niet lang geleden is, zie ik in de cast ook best een aantal mensen terugkeren. Laten we eerlijk zijn: sowieso Martijn als André. Ik zie de nieuwsberichten al voor me: ‘Martijn Fischer keert terug als André Hazes’. Wellicht wil Fabian Jansen opnieuw alternate worden? Zijn er nog nieuwe interessante namen voor de rol van André waarbij de gelijkenis ongeveer hetzelfde is als bij Martijn?  Wat Rachel betreft, dit kunnen inderdaad veel meer actrices. Het zou natuurlijk marketing technisch een goede zet zijn om Chantal een beperkte periode terug te laten keren. Maar dan zie ik toch liever een actrice die de volledige run mag doen en daar dan ook de waardering voor krijgt. Anniek Pheifer lijkt mij een goede keuze. Misschien is Anniek bij het grote publiek niet bekend genoeg, al vind ik Stage de laatste tijd onvoorspelbaar casten, dus wellicht is dat geen probleem. Jip Smit mag van mij best eerste cast Conny worden. Tot slot vermoed ik ook een terugkeer voor Doris Baaten als Friedel.

  [ # 32 ] 28 July 2019 08:52 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Rob1994 - 27 July 2019 01:13 PM
Harry - 27 July 2019 11:01 AM

Geen originele producties van SE? Komend seizoen Anastasia, Tina Turner en Lazarus. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk?

waarvan er twee jukebox musicals zijn. Nou joh!! Dat hebben we toch nog nooit hier gezien.

Het is duidelijk dat je geen fan bent van dat sub-genre, maar in het algemeen zal het publiek nieuwe producties waarin bestaande muziek wordt gebruikt niet typeren als “dat hebben we al gezien”.

  [ # 33 ] 28 July 2019 09:50 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Misschien gaat zoon anderen Hazes, Hazes spelen. Dan heb heb je een mooie stunt casting en dan Roxanne Hazes als Rachel. Gegarandeerd succes.

Hazes is een populaire naam en al zeker de zalen vullen. Toen der tijd gingen veel mensen naar de voorstelling in mijn omgeving die niet vaak naar musicals gaan en vonden het helemaal geweldig. Ik vond de voorstelling vreselijk. Vooral die b actrice van een Chantal Janzen. Dat zij daarbuiten de musical award voor heeft gekregen. Ik snap het nog steeds niet.

  [ # 34 ] 28 July 2019 10:15 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Harry - 28 July 2019 08:52 AM
Rob1994 - 27 July 2019 01:13 PM
Harry - 27 July 2019 11:01 AM

Geen originele producties van SE? Komend seizoen Anastasia, Tina Turner en Lazarus. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk?

waarvan er twee jukebox musicals zijn. Nou joh!! Dat hebben we toch nog nooit hier gezien.

Het is duidelijk dat je geen fan bent van dat sub-genre, maar in het algemeen zal het publiek nieuwe producties waarin bestaande muziek wordt gebruikt niet typeren als “dat hebben we al gezien”.

mijn problemen met dat subgenre is dat het -op Lazarus na- inderdaad maar weinig vernieuwend is. En vooral het rijtje: the bodyguard, hij gelooft in mij, on your feet,  jersey boys, en straks dus ook nog Tina the Musical, -en dan op de koop toe die stomme cher show en die saaie donna Summers musical zeker ook nog- het komt in al die genoemde musicals vrijwel allemaal neer op het zelfde: wéér een biografische musical of wat je wel niet allemaal kan gebeuren als super ster.  Nou lekker boeiend. Kijk ik heb niet met alle jukebox musicals problemen, maar ik vind zoiets als Lazarus of Priscilla Queen of the dessert dan veel interessanter en niet alwéér een biografische musical, of het ellendige leventje van een popster. Ook laatst bij de presentatie van Anastasia toen Albert Verlinde gevraagd werd naar wat er dan paste: “in Utrecht swingende musicals en in Amsterdam dus meer kleine onderscheidende producties” ja kom op zeg! Er is dan toch wel veel meer te vinden bij de echte musicals als op Broadway dan enkel en alleen jukebox/biografische musicals. En zelfs nu Mamma Mia en on your feet geflopt zijn wilt meneer Verlinde maar niet tot in keer komen. Nee er zal en moet elk seizoen een jukebox musical zijn. Al wordt het de grootste flop allertijden, het zal het moet… En dan hebben we misschien met Anastasia als non dinsey show eens een keer iets anders maar dat is alleen maar naar NL gekomen omdat Albert Verlinde daar nauwelijks zijn nek voor hoefde uit steken en de productie al van stage entertainment was. Mark my words: iedereen die denkt dat stage entertainment vernieuwend bezig is in Nederland houd zich zelf voor de gek. En dan kun je wel roepen dat Anastasia een non Disney productie is maar de basis is toch echt een animatie film geschikt voor kinderen en past prima in het rijtje Disney/familie musicals. En hierna gaan ze toch gewoon weer op de Disney tour in Scheveningen en als we dan Alladin en Frozen gehad hebben komt The Lion king misschien wel een derde keer terug en hebben we de echte goede musicals als Phantom, Les Mis en Miss Saigon gehad als afgerafelde ingekorte concertante versies. Hou toch op… Vernieuwing… Wat een onzin.

[ Gewijzigd: 28 July 2019 10:19 AM by Rob1994 ]
  [ # 35 ] 28 July 2019 10:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Rob1994 - 28 July 2019 10:15 AM
Harry - 28 July 2019 08:52 AM
Rob1994 - 27 July 2019 01:13 PM
Harry - 27 July 2019 11:01 AM

Geen originele producties van SE? Komend seizoen Anastasia, Tina Turner en Lazarus. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk?

waarvan er twee jukebox musicals zijn. Nou joh!! Dat hebben we toch nog nooit hier gezien.

Het is duidelijk dat je geen fan bent van dat sub-genre, maar in het algemeen zal het publiek nieuwe producties waarin bestaande muziek wordt gebruikt niet typeren als “dat hebben we al gezien”.

mijn problemen met dat subgenre is dat het -op Lazarus na- inderdaad maar weinig vernieuwend is. En vooral het rijtje: the bodyguard, hij gelooft in mij, on your feet,  jersey boys, en straks dus ook nog Tina the Musical, -en dan op de koop toe die stomme cher show en die saaie donna Summers musical zeker ook nog- het komt in al die genoemde musicals vrijwel allemaal neer op het zelfde: wéér een biografische musical of wat je wel niet allemaal kan gebeuren als super ster.  Nou lekker boeiend. Kijk ik heb niet met alle jukebox musicals problemen, maar ik vind zoiets als Lazarus of Priscilla Queen of the dessert dan veel interessanter en niet alwéér een biografische musical, of het ellendige leventje van een popster. Ook laatst bij de presentatie van Anastasia toen Albert Verlinde gevraagd werd naar wat er dan paste: “in Utrecht swingende musicals en in Amsterdam dus meer kleine onderscheidende producties” ja kom op zeg! Er is dan toch wel veel meer te vinden bij de echte musicals als op Broadway dan enkel en alleen jukebox/biografische musicals. En zelfs nu Mamma Mia en on your feet geflopt zijn wilt meneer Verlinde maar niet tot in keer komen. Nee er zal en moet elk seizoen een jukebox musical zijn. Al wordt het de grootste flop allertijden, het zal het moet… En dan hebben we misschien met Anastasia geluk maar dat is alleen maar omdat Albert Verlinde daar nauwelijks zijn nek voor hoefde uit steken en de productie al van stage was. Mark my words: iedereen die denkt stage entertainment vernieuwend bezig is in Nederland houd zich zelf voor de gek. En dan kun je wel roepen dat Anastasia een non Disney productie is maar de basis is toch echt een animatie film geschikt voor kinderen en past prima in het rijtje Disney/familie musicals. En hierna gaan ze toch gewoon weer op de Disney tour in Scheveningen en als we dan Alladin en Frozen gehad hebben komt The Lion king misschien wel een derde keer terug en hebben we de echte goede musicals als Phantom, Les Mis en Miss Saigon gehad als afgerafelde ingekorte concertante versies. Hou toch op… Vernieuwing… Wat een onzin.


Helemaal met jou eens. Je het het mooi verwoord.

  [ # 36 ] 28 July 2019 04:10 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

EDIT Jeroen:
Hier is helemaal niets brutaals aan. Kun jij je aan de huisregels van dit forum houden of anders stoppen met posten hier.l

[ Gewijzigd: 28 July 2019 08:23 PM by Jeroen ]
  [ # 37 ] 28 July 2019 04:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 38 ] 28 July 2019 04:13 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Waarom moet je dat doem. Stop daar eens mee

  [ # 39 ] 28 July 2019 04:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Elphie1984 - 28 July 2019 04:11 PM
Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

Vandaag een accountje aanmaken om op mij te reageren… Kben niet achterlijk!!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 40 ] 28 July 2019 04:14 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Hier weer zo n brutale reactie. Jij denkt echt dat het forum om jou draait. Ga weg van dit forum

  [ # 41 ] 28 July 2019 04:15 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Mensen vinden jou echt niet leuk om dit forum. Dus ga lekker ergens anders je mening lopen geven. Bah

  [ # 42 ] 28 July 2019 04:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  98
Geregistreerd  2011-08-08

Ilja - 28 July 2019 04:14 PM

Hier weer zo n brutale reactie. Jij denkt echt dat het forum om jou draait. Ga weg van dit forum

Lekker persoon ben jij, pas op dit forum en meteen iemand beginnen af te branden. Wat heeft Elphie1984 jou aangedaan, dat je zo op haar reageert.  Houd het gezellig hier.

  [ # 43 ] 28 July 2019 04:21 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

ja en, ik mag toch mijn mening geven. Daar is het een forum voor

  [ # 44 ] 28 July 2019 04:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

En ik had eerst Eem andere account naam maar die is geblokkeerd na vijf jaar. Dus daarom heet ik Ilja nu en ik word gek van elphie haar bet weterige mening altijd en Daar spreek ik haar op aan

  [ # 45 ] 28 July 2019 04:25 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  98
Geregistreerd  2011-08-08

Ilja - 28 July 2019 04:21 PM

ja en, ik mag toch mijn mening geven. Daar is het een forum voor

Daar heb je gelijk in, maar je mening geven is heel iets anders dan iemand uit het niets aanvallen.
Maar je spreekt haar niet aan,  maar valt haar aan en dat is heel iets anders

[ Gewijzigd: 28 July 2019 04:28 PM by martha ]
 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7