5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Diana & Zonen
  [ # 61 ] 29 April 2021 08:28 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Ik heb haar wel in een interview horen zeggen, dat ze graag meer wil acteren. Het is natuurlijk afwachten, maar ik heb zo een vermoeden dat Meghan meer een acteerrol dan een Bodyguard-achtige zang/dansrol is. Het zou zomaar kunnen.
Een naam die ik gisteren ook nog tussen de Insta-volgers zag staan is Pearl Jozefzoon. Wellicht ook een optie? Al zou Dana van der Geer mij ook niets verbazen. Echter, wat hier terecht wordt opgemerkt; je gaat nu wel verwachten dat het om een grotere naam moet gaan.

  [ # 62 ] 05 May 2021 08:18 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Heeft iemand nog een mogelijke naam voor Meghan? Op insta zie ik dat Marlijn en Romy elkaar volgen, maar dit kan ook tig andere redenen hebben. Soraya volgt Romy ook. Het zou mij serieus niets verbazen.

  [ # 63 ] 05 May 2021 08:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Volgens mij wordt het Danique Graanoogst. Ze zat in het rijtje D&Z-acteurs dat elkaar een tijdje terug ging volgen en lijkt ook nog best op Meghan: https://www.instagram.com/daniquegraanoogst/

  [ # 64 ] 06 May 2021 02:18 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Laush - 05 May 2021 08:36 PM

Volgens mij wordt het Danique Graanoogst. Ze zat in het rijtje D&Z-acteurs dat elkaar een tijdje terug ging volgen en lijkt ook nog best op Meghan: https://www.instagram.com/daniquegraanoogst/

Ah kijk aan, dit kan bijna niet missen. Goed speurwerk!  😉

  [ # 65 ] 06 May 2021 04:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Bovendien zat Danique ook in Hello Dolly!, dus de kans dat ze weer in een MediaLane-productie zit is heel groot.

  [ # 66 ] 25 May 2021 08:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Meghan Markle wordt gespeeld door Danique Graanoogst

  [ # 67 ] 26 May 2021 09:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Er is inmiddels ook een single uitgebracht waarop Danique het nummer Hier ben ik zingt. Ik heb het een paar keer geluisterd en moet eerlijk zeggen dat ik niet zo enthousiast bent. Misschien dat het nummer in de musical zelf minder een popsound heeft, maar ik heb vooral problemen met de tekst. Die is wel heel erg simpel. In de interviews die ik met Meghan Markle heb gezien komt zij op mij over als een intelligente vrouw die haar woorden zorgvuldig kiest. Zinnen als “Ik wil mijn eigen wijsje zingen” passen daar totaal niet bij. Ik vind het dan ook opvallend dat er in de credits maar liefst vier tekstschrijvers worden genoemd. Dan had er toch meer in moeten zitten zou je denken. Maar het lijkt erop dat ze elkaar juist in de weg hebben gezeten.

  [ # 68 ] 26 May 2021 09:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Die popsound zal denk ik niet minder worden, aangezien Vincent van den Ende (broer van, zoon van) als producer (samen met de producer van Di-rect, Niels Zuiderbroek) de muziek onder handen heeft genomen.

  [ # 69 ] 26 May 2021 10:43 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2021-01-06

Van alle nummers die we tot nu toe hebben gehoord loopt de stijl wel ver uit een. De nummers die Marlijn en Brigitte hebben gezongen zijn wat kleiner en hele oprechte musicalliedjes. Het nummer dat Gerrie zong bij koffietijd had een typsiche klassieke musicalsound en dan de nummers van Meghan en het duo Essex Girl en Counter Girl zijn dan weer héél erg pop.
Vraag me dan ook af hoe het orkest eruit gaat zien, krijgen we een mooie samenstelling van blazers, strijkers en een pianist of wordt het een paar synthesisers met een orkestbandje erbij?

  [ # 70 ] 26 May 2021 11:10 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Of een springende DJ met een USB-stick.

  [ # 71 ] 27 May 2021 09:20 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2007-02-07

Op basis van de casting oproep zal dit de samenstelling van het orkest zijn:
– drums/electronisch slagwerk
– basgitaar/toetsen-bas. (moogbas)
– keyboards
– viool
– cello
– clarinet/basclarinet (eventueel fluit of sax is een pre)

Bron: https://jeroensleyfer-music.com/#skill

  [ # 72 ] 27 May 2021 07:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

martijn-j - 26 May 2021 09:25 AM

Er is inmiddels ook een single uitgebracht waarop Danique het nummer Hier ben ik zingt. Ik heb het een paar keer geluisterd en moet eerlijk zeggen dat ik niet zo enthousiast bent. Misschien dat het nummer in de musical zelf minder een popsound heeft, maar ik heb vooral problemen met de tekst. Die is wel heel erg simpel. In de interviews die ik met Meghan Markle heb gezien komt zij op mij over als een intelligente vrouw die haar woorden zorgvuldig kiest. Zinnen als “Ik wil mijn eigen wijsje zingen” passen daar totaal niet bij. Ik vind het dan ook opvallend dat er in de credits maar liefst vier tekstschrijvers worden genoemd. Dan had er toch meer in moeten zitten zou je denken. Maar het lijkt erop dat ze elkaar juist in de weg hebben gezeten.

Misschien hebben ze naar Wenn Ich Tanzen Will geluisterd?
Ik viel meer over ‘me vrijheid’ en ik vroeg me af of het wel de juiste titel heeft. ‘Haak je af’ of iets lijkt me beter. Het gaat veel meer over Harry en wat hij van haar denkt.

  [ # 73 ] 27 May 2021 10:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

“Me vrijheid” was me inderdaad ook opgevallen, maar ik probeer me er maar bij neer te leggen dat articulatie in de Nederlandse musical ten dode opgeschreven is. Blijkbaar is het niet belangrijk meer dat wat er op het toneel gebeurt ook goed verstaan wordt in de zaal. Het lijkt er ook op dat hier op de opleidingen geen aandacht meer aan wordt besteed want het is echt iets van de laatste jaren.

  [ # 74 ] 27 May 2021 10:36 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Het nummer inmiddels een paar keer beluisterd. Niet slecht. Ook niet per se heel goed. Ik hoop vooral dat dit nummer straks net een andere invulling krijgt. Ik schrok mij overigens dood toen ik een paar keer een soort angstaanjagende wolf-geluidjes hoorde. Hoop dat dit niet te horen zal zijn tijdens de voorstelling. ;)
Verder denk ik dat de tekst met een aantal kleine aanpassingen al een stuk beter zou zijn. “Wijsje” klinkt inderdaad best kinderachtig, om maar een voorbeeld te noemen. Laat ik maar niets schrijven over “Me vrijheid”. Of laat ik één ding hierover zeggen; ik hoop dat de tekstschrijvers meelezen. Hoop overigens op meer muziek!

  [ # 75 ] 28 May 2021 11:48 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Tenzij ‘me vrijheid’ is om aan te geven dat Meghan totaal niet paste binnen de royal family en geen moeite wilde doen om zich aan te passen? Dat we dat in plat taalgebruik gaan terug zien? Versus een gooise R van Harry?

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7