Moulin Rouge Broadway
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Vorige week deze show in de preview mogen zien.  Visueel een geweldig spektakel, goede cast.
Muziek was niet helemaal mijn ding.  De score bestaat uit (fragmenten van) een zestigtal hits, van Bowie tot Adele en van Lady Gaga tot Queen.  Soms wordt er maar 1 regel gezongen uit zo’n nummer.

Heb me prima vermaakt maar zou niet nog een keer gaan.  Ben erg benieuwd hoe het zal gaan met de kaartverkoop, de voorstelling die ik had was uitverkocht. Ik kocht een kaartje een uur voor de voorstelling, prachtige plek maar wel 199 dollar!

  [ # 1 ] 25 July 2019 10:02 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Adele en Gaga? Wauw, they spiced it up… Ben benieuwd.

   Handtekening   

~

  [ # 2 ] 27 July 2019 09:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Las op Time Out site Londen (gematigd) positieve eerste reacties van critici. Visueel zal het hoe dan ook wel een feest zijn. Zonder enige kennis van de voorstelling en ondanks dat ik erg van bijvoorbeeld Gaga en Adele hou, vind ik het in eerste instantie toch jammer om (ook) andere nummers in de musical te verwerken dan in de film. Maar goed wellicht zeik ik en is het in de praktijk wel een enorme verbetering. Het is alleen dat die muziek en de bewerkingen van de nummers voor mij nu juist Moulin Rouge de film tot 1 van mijn favorieten hebben gemaakt.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 3 ] 12 December 2019 01:41 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2019-12-12

Heb de voorstelling recent gezien in New York. Van binnenkomst tot het einde van de voorstelling een groot visueel spektakel, het decor, de dans en de lichtshow zijn een prima voorbeeld van wat Broadway zo mooi maakt. Het verhaal is niet heel bijzonder, maar dat maakt dit wel een prima kusical om tussendoor te gaan bekijken in het bruisende New York. Voor echte theaterliefhebbers is het een leuk uitstapje maar ik denk dat deze voorstelling vooral goed ligt bij touristen die eens een Broadway show willen zien.

‹‹ Tootsie      Harold Prince overleden ››