The Christmas Show Antwerpen
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Christoff in groots kerstspektakel in de Lotto Arena

Ook Hans Peter Janssens en Wannes Lacroix (The Voice) schitteren in ‘The Christmas Show’
 

Voor het 2de jaar op rij kan je in de Antwerpse Lotto Arena terecht voor ‘The Christmas Show’. Producent Deep Bridge trekt op zondag 22 december 2019 opnieuw de kaart van de ultieme kerstbeleving voor het ganse gezin, inclusief randanimatie, spektakelmomenten, leuke acts en een live kerstband die topartiesten van verschillende pluimage begeleidt op het podium. De eerste namen zijn nu bekend! Naast The Voice-finalist Wannes Lacroix en musicalster Hans Peter Janssens, wordt het vooral ook uitkijken naar blikvanger en kerstfanaat Christoff: “Ik overdrijf, maar als het kon vierde ik een gans jaar Kerstmis en bleef de versiering non-stop in ons huis hangen. Voor mij is dat inderdaad de mooiste tijd van het jaar en met glunderende ogen kijk ik nu al uit naar het grootse kerstspektakel ‘The Christmas Show’.”

Tickets voor The Christmas Show bestel je op http://www.deepbridge.be en wie voor 1 september bestelt, geniet dezelfde gratis ticketupgrade die Deep Bridge ook al eerder succesvol lanceerde bij de hitmusical MAMMA MIA!

Kerstmis is een feest van tradities en verrassingen. Naast de heruitzendingen van ‘Mister Bean’ en ‘Home Alone’, zal u vooral uitkijken naar zondag 22 december wanneer jong en oud terecht kan in de Antwerpse Lotto Arena voor de 2de editie van ‘The Christmas Show’. “We brengen opnieuw het grootste indoor kerstspektakel voor het ganse gezin. Het publiek wordt meegezogen in een sprookjesachtig kerstverhaal met alle toeters en bellen, inclusief de warme kerstromantiek. Je zal lachen met de fratsen van de elfjes of ontroerd worden bij overbekende kerstmelodieën. Onze topcast en muzikanten bezorgen het publiek een onvergetelijke show, met een setlijst die bestaat uit de grootste kerstklassiekers: ‘White Christmas’, ‘Jingle Bells’, ‘Last Christmas’ e.v.a. Wedden dat je ze moeiteloos meezingt”, klinkt het bij theaterproducent Deep Bridge.
 


Wannes Lacroix
Na Ibe werd hij 2de in de recentste reeks van ‘The Voice’, maar de 16-jarige Wannes Lacroix barst eveneens van het talent. In een recent verleden speelde hij Marx in de Studio 100-reeks ‘De Avonturen van Lolly Lollbroek’, hij had een eerste rolletje in de musical ‘14-18’ en werd door Mark Tijsmans in de succesvolle Deep Bridge-productie ‘de Ridders van de Ronde Keukentafel’ gespot en opgepikt. Met zijn stem, zijn sympathieke persoonlijkheid en kerstklassiekers, pakt hij straks moeiteloos de Lotto Arena in en laat hij de harten van de tieners, de mama’s, en oma’s ongetwijfeld sneller slaan.
 


Hans Peter Janssens
Met de populaire, gelauwerde musicalacteur Hans Peter Janssens heeft ‘The Christmas Show’ opnieuw een grote naam gestrikt. Hans Peter verdiende zijn sporen verdiende in o.a. ‘Jesus Christ Superstar’, ‘Les Misérables’, ‘The Phantom of the Opera’, ‘Chess’,e.v.a. In 2006 kreeg Hans Peter een Vlaamse Musical Award voor Beste Mannelijke Hoofdrol en twee jaar later kreeg hij de Musicalprijs Bijzondere Verdienste. In de musicalwereld staat hij nog steeds aan de absolute top en is hij één van de meest gevraagde, veelzijdige artiesten. Hij weet als geen ander hoe hij het publiek moet bespelen, met staande ovaties en een massa kippenvelmomenten tot gevolg.

Christoff
De grootste ambassadeur van kerstmis in Vlaanderen is zonder meer Christoff. Zijn kerstconcerten zijn al jaren een succes en zijn kerstalbum ‘Kerstmis met jou’ blijft vier jaar na de release doorverkopen, en wordt tijdens de feestdagen massaal gestreamd. Voor ‘The Christmas Show’ breidt hij zijn repertoire uit, want naast de mooiste kerstklassiekers, schittert hij ook met ‘Een ster’ en zal hij mogelijk ook uw ‘Zeven zonden’ vergeven.

Tickets voor ‘The Christmas Show’ op zondag 22 december om 18.00 uur in de Lotto Arena, met onder andere Christoff, Hans Peter Janssens en Wannes Lacroix, bestel je op http://www.deepbridge.be In de loop van de komende weken worden de andere namen bekendgemaakt.

Nu zondag 25 augustus komt Christoff naar de Antwerpse Cultuurmarkt en geeft hij tussen 16.00 en 16.30 uur, met pianobegeleiding, een voorsmaakje van wat hij op ‘The Christmas Show’ zal brengen.

Wie voor 1 september bestelt, geniet dezelfde gratis ticketupgrade die Deep Bridge ook al eerder succesvol lanceerde bij de hitmusical MAMMA MIA!

  [ # 1 ] 25 September 2019 06:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

André Hazes, Belle Perez, Tinne Oltmans en musicalartiesten Nordin De Moor en Goele De Raedt brengen de grootste kerstklassiekers in het hartverwarmende eindejaarsspektakel ‘The Christmas Show’.

Zondag 22 december kan je in de Antwerpse Lotto Arena terecht voor de 2de editie van ‘The Christmas Show’. Na de aankondigingen van Christoff, Wannes Lacroix (‘The Voice’) én musicallegende Hans Peter Janssens, worden André Hazes (‘Leef’), Belle Perez, Tinne Oltmans én musicalsterren Nordin De Moor en Goele De Raedt toegevoegd aan de line-up van dé ultieme kerstbeleving voor het ganse gezin.

“André Hazes keert terug naar de Lotto Arena en het wordt de eerste en enige keer dat je hem in Vlaanderen kan bewonderen in een indrukwekkende kerstshow. Datzelfde geldt voor Belle Perez die met een aangepast kerstrepertoire bij ons te gast is. Voor Tinne Oltmans is het de tweede keer. Tel daar de musicalervaring bij van Nordin De Moor (‘Chaplin’, ‘Spamalot’) en Goele De Raedt (‘Team U.P.’, ‘Beauty and the Beast’), en dan wordt het familiale gezinskarakter van ‘The Christmas Show’ meteen duidelijk. Mensen die het willen meemaken, moeten snel zijn en tijdig reserveren via http://www.deepbridge.be”, klinkt het bij de theaterproducent.

Met uitverkochte concerten in Vlaanderen en Nederland, gouden en platina albums én de monsterhit ‘Leef’, is André Hazes op korte tijd uitgegroeid tot één van de populairste artiesten van de Lage Landen. De twintiger is razend populair bij de jeugd, maar wordt ook door de papa’s, mama’s, opa’s en oma’s op handen gedragen omwille van zijn hartverwarmende persoonlijkheid, zijn prachtige stem en zijn warme, sympathieke uitstraling. Net als bij zijn vader, worden de liedjes van André luidkeels meegezongen en heeft de Amsterdammer een sterke band met Kerstmis. “Vorig jaar heb ik mijn fans getrakteerd op ‘Kerst met André Hazes’, een album dat bestond uit 10 liedjes, waaronder 9 originele kerstnummers én ‘Met Kerst ben ik alleen’, een liedje dat mijn vader in 1982 uitbracht als single en dat een Nederlandstalige bewerking is van de ABBA-klassieker ‘The Day Before You Came’. Voor Vlaanderen wordt ‘The Christmas Show’ het enige kerstconcert waar ik aan meewerk. Ik kijk er ontzettend naar uit, want kerstliedjes vind ik bijzonder. Ik hou van de sfeer en gezelligheid die rond Kerst hangt”, zegt André enthousiast. 

“We zijn ontzettend blij dat we André konden strikken voor ‘The Christmas Show’. Hazes zingt kerstliedjes, maar ‘Leef’ en nog enkele van zijn hits staan ook op de setlist. Dit jaar brengt hij ook nog een nieuw album uit”, zo zeggen ze bij Deep Bridge.

Belle Perez
Samen met André Hazes wordt ook de populaire Belle Perez toegevoegd aan de line-up van ‘The Christmas Show’. De Limburgse die momenteel toert met ‘Fiesta Perez’, de theatershow waarmee ze haar 20-jarige carrière viert, kijkt er alvast naar uit: “Ons zoontje Ellia Wouter was drie jaar geleden uitgerekend voor kerstavond, maar hij kwam een weekje vroeger. De kans is groot dat hij straks meekomt met papa, want het gebeurt niet vaak dat mama, naast de hits, ook kerstliedjes zingt. Ik vind het nu al geweldig dat ik dadelijk mag meewerken aan deze prachtige productie en samen met het publiek mee ga genieten van deze ultieme kerstbeleving. Ik kijk er enorm naar uit om met Christoff, André Hazes, Wannes Lacroix en alle andere collega-artiesten, liedjes en muzikale kerstsurprises te brengen.”

Tinne Oltmans
Nog een fijne naam die meespeelt in ‘The Christmas Show’ is voormalig Ghost Rocker Tinne Oltmans. De finaliste van ‘Steracteur Sterartiest’ tekende zopas een platencontract bij Universal Music, maar musicals blijven een grote liefde. Na ‘Zoo of Life’ en ‘Doornroosje’, en voor ze volgend jaar schittert in ‘MAMMA MIA!’, dompelt Tinne zich helemaal onder in de kerstsfeer en trakteert het publiek straks op heerlijk meezingbare kersthits.

Musicalsterren
Het unieke aan ‘The Christmas Show’ is de versmelting van de populaire artiesten met sterren uit de musicalwereld. Na de aankondiging van Hans Peter Janssens, worden ook Nordin De Moor en Goele De Raedt toegevoegd aan de affiche. De Moor studeerde aan het Koninklijk Ballet van Vlaanderen, waar hij in 2004 afstudeerde. Ondertussen speelde hij mee in verschillende Vlaamse en Nederlandse musicals, waaronder ‘Shrek’, ‘40-‘45’ en ‘Spamalot’. Voor zijn rol als Patsy in ‘Spamalot’ won hij de Vlaamse Musicalprijs voor ‘Beste Mannelijke Bijrol’. In ‘Chaplin’ zette hij enkele jaren geleden een indrukwekkende hoofdrol neer.

Met Goele De Raedt krijgt de kerstshow er straks nog een topsoliste bij. Ze behaalde diploma’s aan de conservatoria van Brussel en Gent, en was te zien in de populaire tv-series ‘Thuis’, ‘Wittekerke’ en ‘Spoed’. Goele schitterde in de musicals ‘Daens’, ‘MAMMA MIA!’, ‘Beauty and the Beast’ en de Ketnet-musical ‘Team U.P.’ Goele onfermt zich in The Christmas Show ook over het kinderkoor, dat zal worden samengesteld uit de leerlingen van The Musical Academy.

Met het toevoegen van André Hazes, Belle Perez, Tinne Oltmans, Nordin De Moor en Goele De Raedt, en de aankondigingen van Christoff, Wannes Lacroix en Hans Peter Janssens, krijgt de affiche van ‘The Christmas Show’, die plaatsvindt op zondag 22 december om 18.00 uur in de Antwerpse Lotto Arena, vaste vorm.

Wil je dé grootste indoor kerstbeleving van Vlaanderen niet missen, dan bestel je best tijdig jouw tickets op http://www.deepbridge.be. Tickets kosten tussen 39,00 euro en 59,00 euro. Voor kinderen onder 14 jaar lanceert Deep Bridge binnenkort een bijzonder voordelig tarief.

  [ # 2 ] 21 November 2019 02:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

2de show in Lotto Arena voor The Christmas Show!

Op zondag 22 december 2019 kan je in de Antwerpse Lotto Arena terecht voor de 2de editie van ‘The Christmas Show’. Het publiek zal kunnen meegenieten van een uniek, grandioos en groots kerstspektakel. De liveband begeleidt op het podium André Hazes, Belle Perez, Christoff, Tinne Oltmans en Wannes Lacroix, die met hun hits en verrassende kerstklassiekers worden afgewisseld door musicalsterren Hans Peter Janssens, Nordin De Moor en Goele De Raedt. De eerste voorstelling loopt snel vol en daarom voegt producent Deep Bridge een 2de voorstelling toe aan de agenda en kan het publiek vanaf nu ook tickets bestellen voor de extra zondagmiddagvoorstelling van 14.00 uur. “Op basis van het aantal kaartjes dat er per keer wordt besteld, merken we duidelijk dat ‘The Christmas Show’ uitgegroeid is tot een groeps- en familiegebeuren. We zijn het perfecte excuus voor wie houdt van een unieke kerstbeleving. We zijn het enige concert waar André Hazes ‘Leef’ afwisselt met de grootste kersthits. Bij ons hoor en zie je verrassende duetten en unieke samenwerkingen. Overgoten met een stevige kerstsaus, een liveband en een kinderkoor, is ‘The Christmas Show’ hét eindejaarsspektakel dat je gezien moet hebben”, klinkt het bij producent Deep Bridge.

‘The Christmas Show’ vindt plaats op zondag 22 december 2019 in de Antwerpse Lotto Arena, met André Hazes, Belle Perez, Wannes Lacroix, Christoff, Tinne Oltmans, Nordin De Moor, Goele De Raedt en Hans Peter Janssens. Er zijn voorstellingen om 14.00 en 18.00 uur. Tickets bestel je op http://www.deepbridge.be