Hallo allemaal!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2019-09-05

Hoi Musicalworlders!

Ik ben Marieke, lid sinds gisteren en vanaf vandaag dus ook actief, nu ik me voorstel 😉

Ik ben musicalartiest en geef al een jaar of 19 les in musical (begonnen met dans als hoofdvak, nu doe ik veel meer zang en drama). Ik heb leuke rollen gespeeld in verschillende producties, spreek stemmen in, en heb net een platform opgericht voor auditietraining (audition with ease) die vooral ingaat op mindset. zenuwen en andere niet-vaktechnische zaken.

Ik ben gek op musical, al zo lang ik me kan herinneren. Jason Robert Brown is een grote favoriet, maar ook shows als Aïda, Billy Elliot, Mary Poppins, The Lion King, Miss Saigon en… en… Ik vind heel veel heel mooi, hahaha.
Momenteel vind ik The Bridges of Madison County helemaal het einde, trouwens. Die is rap gestegen in het lievelings-lijstje.

Hebben jullie dat ook, dat je het eigenlijk het leukst vindt als de verhaallijn lekker tragisch is?
En wat zijn jullie favoriete shows?

Vrolijke groeten, Marieke

  [ # 1 ] 30 April 2020 03:24 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2020-04-30

Hallo, ik ben Maria! Ik ben ook nieuw, welkom! Ik hou van Amerikaanse musicals zoals Hamilton, ik ben een pure muziekliefhebber, ik realiseerde me onlangs dat een HD-film een soundtrack had van een musical die ik onlangs had gezien, stel je voor dat geen van beiden iets te doen had xd