Auditietraining - Audition with Ease
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2019-09-05

Vind jij auditie doen ook zo verschrikkelijk slopend? Je weet dat je wat kunt, je weet dat je kunt schitteren op dat toneel, in die ene rol… Man, je zou het zo goed doen, en er zo ongelooflijk van genieten! Maar die auditie… Dat is zo’n grote horde! Al je moed lijkt te verschrompelen, alle twijfel die je ooit aan jezelf hebt gehad komt boven en uiteindelijk sta je daar voor de commissie, met je ziel onder je arm, en lever je de prestatie waar je al bang voor was. Belabberd. Helemaal niet zoals jij eigenlijk bent, maar je kunt er niets beters van bakken.

De rol die je wilt gaat naar een ander, en jij? Jij vraagt je af of je dit überhaupt nog wel moet willen.
Ik hoop echt dat het voor jou zo erg niet is. Ik hoop echt dat je je hier maar deels in herkent.
Maar hoeveel je ook herkent… Wat nou als ik je zou vertellen dat er een manier is om die auditie in alle rust in te gaan? Om (ook die laatste) zenuwen van je af te schudden? Dat er een manier is om te shinen op het juiste moment? Dat je, ongeacht of je wordt aangenomen of niet, je blij kunt zijn met wat je hebt neergezet, omdat het echt het beste was wat jij kon geven?

Ik heb het niet over techniek, ik heb het niet over je zangkunsten of je acteertalent.

Ik heb het over een verandering in jouw benadering van de auditie, een verandering in jouw basis, in je lichaam en in je brein waardoor je niet langer slaaf bent van je zenuwen, maar ze de baas bent. Sterker nog, je kunt je zenuwen voor je laten werken en echt je beste zelf laten zien.
Laat me jou helpen om de stap te zetten naar het scoren van die droomrol.

Inschrijven voor de online cursus Audition with Ease kan vanaf donderdag 12 september 8:30 u. Wil je een reminder daarvoor? Mail me even op .(JavaScript must be enabled to view this email address), onder vermelding van Audition with Ease.

Ik hoop je snel te helpen stralen in jouw audities ☆.

Lieve groeten, Marieke