3 of 27 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Theater en Coronavirus
  [ # 31 ] 15 March 2020 10:46 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Leuk initiatief, maar aangezien sociale contacten zoveel mogelijk vermeden moeten worden is het niet heel verstandig denk ik.

  [ # 32 ] 15 March 2020 12:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik verbaas me er toch over dat op West End tot nu toe nog geen enkele voorstelling wordt geannuleerd. Terwijl hele landen op slot gaan en in Europa en New York theaters tot nader order zijn gesloten gaat alles in Londen gewoon door. Er staat op de websites van de theaters alleen een vage melding over verscherpte maatregelen met betrekking tot persoonlijke hygiëne en extra schoonmaak. En ik heb de indruk dat er niet moeilijk wordt gedaan over het ruilen van je kaarten.

Verder zijn er enkele voorstellingen die niet doorgaan omdat castleden ziek zijn maar vooralsnog is het business as usual.
Het is wel erg voordelig om in deze tijden een voorstelling te bezoeken gezien de vele aanbiedingen en de dynamische prijzen op de websites van de diverse theaters. Maar dat zal zijn zolang als het duurt en de theaters ook daar gaan sluiten.

Ik heb pas weer wat in Londen gepland over een maand of drie als ik er hopelijk ben voor ‘Sunday In The Park With George’ maar zelfs daarvan betwijfel ik of het allemaal wel door zal gaan.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 33 ] 15 March 2020 12:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik verbaas me ook enorm over hoe weinig de Britse overheid doet.

Ik had eigenlijk gepland om in de week van 23 maart te gaan (o.a. om Beautiful mee te pikken in het New Wimbledon), maar ben nu blij dat ik niks geboekt heb. Want tegen die tijd kunnen ze ook daar denk ik niet anders dan het hele openbare leven platleggen… Ik hoop dat ze dat doen voor de 23e en Beautiful kunnen verplaatsen… ?

[ Gewijzigd: 15 March 2020 12:48 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 34 ] 15 March 2020 12:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Bizar inderdaad, hoe alles lijkt door te gaan as usual. Ze lijken een beetje in de situatie te zitten waar NL 1 à 2 weken geleden in zat. Ik hoop voor de bevolking dat er snel strengere maatregelen komen. Ik heb eind april een weekendje UK gepland staan, maar helemaal prima als dat verzet moet worden.

martijn-j - 15 March 2020 10:46 AM

Leuk initiatief, maar aangezien sociale contacten zoveel mogelijk vermeden moeten worden is het niet heel verstandig denk ik.

Haha ja dat bedacht ik me later ook, toen ik een stukje van de stream zag en ze gezellig dicht bij elkaar op de bank zaten. Wellicht een beter idee om het volledig online te organiseren.

  [ # 35 ] 15 March 2020 05:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik had zelf geplanned om vrijdag en zaterdag een show te gaan zien en naar de bios te gaan, maar na donderdag Come From Away, had ik toch een beetje een raar gevoel om nog naar het theatre te gaan. Het was druk binnen, maar buiten was het rustig. China Town was zowat verlaten. Ik snap zelf ook niet dat ze nog geen zelf regel als in NL hebben. Aan de andere kant gaan er echt super veel freelancers (zoals ik) getroffen worden door dit virus. Thank god heb ik net wat opdrachten afgerond, maar veel mensen die in het theater zelf werken, voornamelijk crew en FoH, gaan geen huur kunnen betalen. Weet ook niet hoe het gaat lopen maar ik heb voorlopig thuis! De tube ga ik al helemaal vermijden. Kan me nu even niks ergers bedenken om opgesloten te zitten met andere mensen.
Warner Bros Studio Tour sluit maandag en heel veel film studios sluiten zelf al. Dus ik denk dat de rest snel gaat volgen.
Waitress heeft al dramatische bezetting dus voor hen zou het alleen maar gunstig zijn lijkt me.

  [ # 36 ] 15 March 2020 08:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Maatregelen zijn in Nederland verlengd, in ieder geval tot en met 6 april. Bioscopen zijn nu ook gesloten.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 37 ] 15 March 2020 10:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

June - 15 March 2020 08:39 PM

Maatregelen zijn in Nederland verlengd, in ieder geval tot en met 6 april. Bioscopen zijn nu ook gesloten.

En daar zal het vast niet bij blijven… Alhoewel de situatie hier minder erg is, sluit in Hamburg alles tot 30 april.

  [ # 38 ] 15 March 2020 10:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Reclames voor Hello Dolly gaan gewoon door. Vanavond meer dan eens gezien op NPO!

  [ # 39 ] 16 March 2020 11:46 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De premières in Vlaanderen die begin april zouden plaatsvinden zijn beiden uitgesteld. Die voorstellingen zullen in het najaar aanvangen. (Ganesha, Pocahontas)

  [ # 40 ] 16 March 2020 02:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik las net de statements van ATG en Delfont Mackintosh... Moet zeggen dat ik het best onverantwoordelijk vind. Een aantal andere theaters heeft hun voorstellingen al wel geschrapt/uitgesteld.

  [ # 41 ] 16 March 2020 02:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Super onverantwoordelijk en onbegrijpelijk!

Society of London Theatre post dit ook net.

In the event that customers are unable to attend current performances in West End theatres due to feeling ill; choosing to self-isolate; or travel restrictions, our theatres are now offering free exchanges prior to the performance. Please only contact your point of sale if you are attending a performance in the next 5 days, as our customer service teams are currently extremely busy. Please note, in the event of closure, you will be entitled to a full refund.

Facebook

  [ # 42 ] 16 March 2020 04:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Hier zie je dat Boris Johnson alleen was aangenomen voor Brexit, nu er serieuzere dingen aan de hand zijn is het land volkomen lost.

  [ # 43 ] 16 March 2020 05:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Klaske - 16 March 2020 04:51 PM

Hier zie je dat Boris Johnson alleen was aangenomen voor Brexit, nu er serieuzere dingen aan de hand zijn is het land volkomen lost.

Uitroeien van de vergrijzing en zwakke zodat de economie daarna weet er beter bij staat, dat is zijn plan. Te veel mensen die ineens pensioen gaan krijgen wat het land niet aan kan.

  [ # 44 ] 16 March 2020 07:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat, lieve mensen op dit forum. Ik ken geen van jullie persoonlijk, maar kom hier lang genoeg om veel van jullie wel als een soort van bekenden te beschouwen. Wees lief voor elkaar en ik hoop dat jullie en je dierbaren gezond blijven.

  [ # 45 ] 16 March 2020 08:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Zojuist bekend geworden; ook west end gaat vanavond dicht

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 27