21 of 21 | ‹ First  < 19 20 21
Theater en Coronavirus
  [ # 301 ] 11 September 2020 11:21 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4012
Geregistreerd  2003-02-28

MarronSisters - 11 September 2020 07:34 AM

Hebben jullie veel tickets geboekt voor komend seizoen of zijn meer mensen terughoudend?

Ik heb nog niets geboekt. Niet alleen door het schamele aanbod van de ingekorte, aangepaste en/of concertante versies maar vooral ook door alle beperkende maatregelen die theaters logischerwijs moeten treffen. Het voelt voor mij dan niet meer als een ontspannen middag of een avondje uit maar meer als een militaire operatie.

Zo’n theaterzaal met her en der een plukje publiek lijkt me ook erg raar en ik vind het bezwaarlijk dat je niet een eigen plaats kunt kiezen en je maar moet afwachten waar je komt te zitten. Voor mij maakt het veel verschil of je ergens op rij 5 mag zitten of ergens achterin de zaal wordt geplaatst. En als je een bepaald vak moet kiezen is die kans er uiteraard.

Voor mezelf heb ik dan maar de keuze gemaakt dat ik pas weer naar het theater ga als er geen sprake meer hoeft te zijn van social distancing. In de hoop dat er binnen afzienbare tijd een vaccin komt, richt ik mijn vizier maar op voorjaar 2021. Mijn stip op de horizon is ‘Frozen’ en ‘Cinderella’ in april. Het lijkt me fantastisch om dan weer eens in Londen te kunnen zijn :)

Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

[ # 302 ] 11 September 2020 04:35 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6406
Geregistreerd  2008-11-01

Ik ben best bereid een goede prijs te betalen voor een gezellig en veilig theateravondje met goed zicht op het toneel.

De veiligheid en het goede zicht kunnen helaas niet worden gegarandeerd dus ik wacht voorlopig af.

[ # 303 ] 13 September 2020 06:56 PM
Musical Ster
Totaal aantal Reacties:  6545
Geregistreerd  2009-01-21

De zes theaters van Nimax in Londen gaan in oktober weer open. Maatregelen om afstand te houden zijn genomen en ook is de programmering aangepast. Shows als Harry Potter keren dus nog niet terug. Meer informatie op http://www.nimaxtheatres.com

[ # 304 ] 20 September 2020 07:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  630
Geregistreerd  2015-09-27

Ik mis ook het drankje doen voor of na de show. Nog even nagenieten met ander publiek in de foyer. Soms ook iemand van de cast die even komt napraten of iets.
Ik hoop echt dat dit alles binnen afzienbare tijd weer kan. Maar soms ben ik bang dat het nooit meer zo gaat worden. Dat een ontspannen uitje naar het theater nooit meer zo ontspannen wordt, dat mensen zo gewend zijn geraakt aan deze situatie dat dit gaat blijven….

[ # 305 ] 20 September 2020 08:05 PM
Musical Ster
Totaal aantal Reacties:  6406
Geregistreerd  2008-11-01

Uiteindelijk komt het allemaal weer goed.

Ik kan me herinneren dat we toch vooral dachten begin maart dat na een maand of drie, vier het allemaal weer normaal zou zijn. Toen zag ik een presentatie van Jaap van Dissel aan de Tweede Kamer en toonde hij een grafiek met nog steeds aan aantal besmettingen of ziekenhuisopnames in oktober! O jee!

Dat leek toen nog heel ver weg maar is nu heel dichtbij.

Komende herfst en winter zullen we ons nog even schrap moeten zetten. En de theaterdirecteuren al helemaal….

[ # 306 ] 23 September 2020 04:11 PM
Musical Ster
Totaal aantal Reacties:  6545
Geregistreerd  2009-01-21

Alle voorstelling van Soldaat van Oranje tot en met zaterdagmiddag zijn afgelast. Een castlid is positief getest wat betekent dat alle castleden getest moeten worden en tot die tijd niet op kunnen treden.

‹ First  < 19 20 21
21 of 21