25 of 25 | ‹ First  < 23 24 25
Theater en Coronavirus
  [ # 361 ] 07 April 2021 10:23 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  637
Geregistreerd  2005-05-05

Hanstmf - 06 April 2021 08:19 PM

Een negatieve GGD-test telt niet mee als bewijs, je moet langs bij een speciale teststraat in de buurt van het theater (of de overige deelnemende instellingen). Dat bracht mij op de gedachte dat ze er wellicht geld voor zouden vragen maar dat doen ze niet: die test is gratis.

Wat me niet duidelijk is: Als je al gevaccineerd bent moet je je dan ook laten testen?

Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

[ # 362 ] 07 April 2021 10:46 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4840
Geregistreerd  2004-05-12

Hier kan je een mooi overzicht vinden van alles meewerkende theaters en voorstellingen.

Alleen in Martini Plaza Groningen en Rijswijkse Schouwburg is Stayin’ Alive Disco Fever te zien.
En Brigitte Heitzer en Rene van Kooten in Amersfoort op 21 april.
Verder geen musical aanbod.

[ # 363 ] 07 April 2021 10:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  421
Geregistreerd  2011-03-22

jasper050 - 07 April 2021 10:23 AM
Hanstmf - 06 April 2021 08:19 PM

Een negatieve GGD-test telt niet mee als bewijs, je moet langs bij een speciale teststraat in de buurt van het theater (of de overige deelnemende instellingen). Dat bracht mij op de gedachte dat ze er wellicht geld voor zouden vragen maar dat doen ze niet: die test is gratis.

Wat me niet duidelijk is: Als je al gevaccineerd bent moet je je dan ook laten testen?

Ja. We hebben (nog?) geen vaccinatiebewijs als vrijstelling.

[ # 364 ] 11 April 2021 07:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  871
Geregistreerd  2009-01-18

Ik zie zeker lichtpuntjes, maar…wat is precies de logica achter een zaal met negatief geteste mensen en tóch anderhalve meter aanhouden?
Bedoel het niet om hier een politieke discussie te starten, ik zoek vooral iemand die de logica erachter uit wilt leggen. We hebben testevenementen gehad waarbij diverse publieksgroepen gewoon bij elkaar zaten en er zijn bij mijn weten geen positieve gevallen uitgekomen. Is dit de procedure die ze willen aanhouden tot er genoeg mensen gevaccineerd zijn en we dus nog een halfjaar verder zijn?

[ # 365 ] 11 April 2021 08:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2009-04-21

Quin - 11 April 2021 07:43 PM

Ik zie zeker lichtpuntjes, maar…wat is precies de logica achter een zaal met negatief geteste mensen en tóch anderhalve meter aanhouden?

Voor het geval er toch een vals negatieve test tussen zat, om risico op verspreiding toch wat te verkleinen?
Wel heel fijn om te zien dat er actie wordt ondernomen, ik woon in België en mis het theater heel erg

[ # 366 ] 11 April 2021 09:57 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6595
Geregistreerd  2009-01-21

Quin - 11 April 2021 07:43 PM

Bedoel het niet om hier een politieke discussie te starten, ik zoek vooral iemand die de logica erachter uit wilt leggen. We hebben testevenementen gehad waarbij diverse publieksgroepen gewoon bij elkaar zaten en er zijn bij mijn weten geen positieve gevallen uitgekomen. Is dit de procedure die ze willen aanhouden tot er genoeg mensen gevaccineerd zijn en we dus nog een halfjaar verder zijn?

Ik heb de afgelopen dagen toch wel wat berichten voorbij zien komen van besmettingen bij testevenementen.

‹ First  < 23 24 25
25 of 25