3 of 9 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Theaterproducties online te bekijken
  [ # 31 ] 23 April 2020 12:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Piaf is er inmiddels af en ook bij de andere registraties staat een einddatum. Heb ik daar eerder overheen gelezen? Ik dacht dat het gewoon onbeperkt beschikbaar zou zijn.

  [ # 32 ] 23 April 2020 02:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Nee, de pagina is opnieuw ingedeeld, alle registeraties en korte fragmenten of interviews bij elkaar en inderdaad einddata toegevoegd.

  [ # 33 ] 23 April 2020 03:27 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Hanstmf - 23 April 2020 02:11 PM

Nee, de pagina is opnieuw ingedeeld, alle registeraties en korte fragmenten of interviews bij elkaar en inderdaad einddata toegevoegd.

Klopt inderdaad dat de pagina opnieuw is ingedeeld, Piaf is er afgehaald en de andere registraties hebben een einddatum gekregen zo is Ramses t/m zondag de 26e te bekijken en Rex t/m zondag 3 mei

  [ # 34 ] 23 April 2020 03:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

martijn-j - 23 April 2020 12:46 PM

Ik dacht dat het gewoon onbeperkt beschikbaar zou zijn.

Theater is natuurlijk iets om live te zien. Ondanks dat het oudere voorstellingen zijn, die we waarschijnlijk niet snel weer live zullen zien, is het een geschenk dat we deze online kunnen zien. Het is een ‘vorm’ van werk gratis weggeven. Geen van de medewerkers verdiend hier aan op deze manier en ook de producent krijgt geen inkomsten. Producenten doen dit denk ik meer om het publiek te triggeren, en daarom is het goed dat ze ook weer verdwijnen zodat we weer fysiek naar het theater gaan zodra dit kan.

  [ # 35 ] 23 April 2020 04:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Southwark Playhouse gaat ook streamen: https://southwarkplayhouse.co.uk/streaming/

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 36 ] 23 April 2020 04:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

musicfever - 23 April 2020 03:52 PM
martijn-j - 23 April 2020 12:46 PM

Ik dacht dat het gewoon onbeperkt beschikbaar zou zijn.

Theater is natuurlijk iets om live te zien. Ondanks dat het oudere voorstellingen zijn, die we waarschijnlijk niet snel weer live zullen zien, is het een geschenk dat we deze online kunnen zien. Het is een ‘vorm’ van werk gratis weggeven. Geen van de medewerkers verdiend hier aan op deze manier en ook de producent krijgt geen inkomsten. Producenten doen dit denk ik meer om het publiek te triggeren, en daarom is het goed dat ze ook weer verdwijnen zodat we weer fysiek naar het theater gaan zodra dit kan.

Je hoeft mij op een theaterforum echt niet uit te gaan leggen hoe bijzonder theater is en dat deze crisis ernstige gevolgen heeft voor de sector. Ik stelde gewoon een vraag.

  [ # 37 ] 23 April 2020 04:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

musicfever - 23 April 2020 03:52 PM
martijn-j - 23 April 2020 12:46 PM

Ik dacht dat het gewoon onbeperkt beschikbaar zou zijn.

Theater is natuurlijk iets om live te zien. Ondanks dat het oudere voorstellingen zijn, die we waarschijnlijk niet snel weer live zullen zien, is het een geschenk dat we deze online kunnen zien. Het is een ‘vorm’ van werk gratis weggeven. Geen van de medewerkers verdiend hier aan op deze manier en ook de producent krijgt geen inkomsten. Producenten doen dit denk ik meer om het publiek te triggeren, en daarom is het goed dat ze ook weer verdwijnen zodat we weer fysiek naar het theater gaan zodra dit kan.

Nee, ben ik het niet mee eens. Er zitten geen inkomsten aan dat je geld betaalt om het te zien, maar je kan er wel inkomsten die niet in geld zijn uit te drukken mee generen. De Graaff & Cornelissen doet het veel slimmer dan Stage op dit punt. Door het op Youtube te zetten, waar ze de chat functie gebruiken om met het publiek interactie aan te gaan. Afgelopen maandag bij Wat Zien Ik? was het ontzettend gezellig in de chat met iemand van de productie en vier acteurs. Hier mee krijg je interactie met je publiek, je hoort direct wat er speelt, waar ze op letten. Je betrekt je publiek er bij door te vragen welke producties we willen zien en uitleggen waarom bepaalde producties niet kunnen.

Plus dat DG&C Youtube gebruikt wat je naar je televisie kan streamen, allemaal dingen die voor een positieve vibe voor de producent zorgen. Hiermee houdt je je bedrijf top of mind dat zodra er weer gespeeld kan worden,. dat is niet direct in geld uit te drukken, maar wel ontzettend waardevol.

Stage Entertainment is in vergelijking vrij statisch en afstandelijk.

*Edit*: Stage heeft Sonneveld online gezet.

 

  [ # 38 ] 23 April 2020 05:42 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Maandag volgt in de lijn van de Grote Drie en Wat zien ik?! Volendam de musical op het YouTube kanaal van De Graaf en Cornelissen

  [ # 39 ] 27 April 2020 11:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Niet een productie maar grote sterren zingen Sondheim

Stephen Sonheim’s 90th Birthday celebration

Reclame na elke act, maar gelukkig kan je ze snel wegklikken :)

  [ # 40 ] 30 April 2020 01:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Op Stage Memories is de musical Spijt toegevoegd. Sonneveld alleen vandaag nog te zien. Rex tot en met 3 mei.

De Graaf & Cornelissen streamt vanaf maandag de eerste versie van Op hoop van zegen. Volendam nog te zien tot en met 3 mei.

The Show Must Go On streamt vanaf morgen het concert in de Royal Albert Hall ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van Andrew Lloyd Webber.

NT Live at Home streamt vanaf vanavond Frankenstein en vanaf morgenavond dezelfde productie met de hoofdrolspelers in de andere hoofdrol. Twelfth Night is alleen vandaag nog te zien. Volgende week donderdag streamen ze Anthony & Cleopatra.

Shakespeare’s Globe streamt vanaf 4 mei Two Noble Kinsmen. Tot en met 3 mei is Romeo & Juliet nog te zien.

  [ # 41 ] 30 April 2020 02:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

martijn-j - 30 April 2020 01:41 PM

NT Live at Home streamt vanaf vanavond Frankenstein en vanaf morgenavond dezelfde productie met de hoofdrolspelers in de andere hoofdrol.

Dat meen je niet! Ik heb Frankenstein een aantal terug in Pathe gezien met Benedict Cumberbatch als het Monster, maar door een geplande vakantie kon ik niet naar de tweede voorstelling. Baalde er gigantisch van na afloop, een van de beste acteerprestaties die ik ooit gezien heb.

Dank je voor het melden! :)

  [ # 42 ] 30 April 2020 03:01 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Grappig dat Spijt er op staat als niet Stage productie.

Het staat wel allemaal maar kort online tegenwoordig. Ik had Sonneveld nog op mijn lijstje staan om te kijken. Maar dat gaat niet meer lukken dus..

  [ # 43 ] 30 April 2020 03:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Klaske - 30 April 2020 02:41 PM

Dat meen je niet! Ik heb Frankenstein een aantal terug in Pathe gezien met Benedict Cumberbatch als het Monster, maar door een geplande vakantie kon ik niet naar de tweede voorstelling. Baalde er gigantisch van na afloop, een van de beste acteerprestaties die ik ooit gezien heb.

Dank je voor het melden! :)

Vanavond Benedict Cumberbatch als the creature en morgen Johnny Lee Miller.

  [ # 44 ] 01 May 2020 03:16 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2018-08-26

Wat jammer dat ik dit allemaal nu pas lees! Mag ik vast niet vragen, maar waag het er toch op, maar hoe kan ik de video’s downloaden op de site van Stage?

  [ # 45 ] 01 May 2020 03:17 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2018-08-26

Wat jammer dat ik dit allemaal nu pas lees! Mag ik vast niet vragen, maar waag het er toch op, maar hoe kan ik de video’s downloaden op de site van Stage?

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 9