Een leven samen
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Een leven samen, een voorstelling mogelijk in deze tijd

Precies maand geleden ontstond het idee bij De Theater BV: laten we niet kijken naar wat niet mag, maar naar wat er allemaal nog wel kan. Het resultaat: EEN LEVEN SAMEN, een compleet nieuwe en oorspronkelijk Nederlandse musical, geschreven door Allard Blom met muziek van Ad van Dijk en in regie van Martin Michel.

De cast van deze productie bestaat uit:  Doris Baaten, Alfred van den Heuvel, Alexandra Alphenaar en Ara Halici!

Vanaf 3 september t/m december te zien in theaters door heel Nederland.

Een leven samen

Julius en Ina zijn een jaar of zeventig en wonen al een tijdje in een verpleeghuis. Julius was vroeger tekenaar. Ina ging voor het gezinsleven. Ze delen een leven samen. Maar dat weten ze niet meer zo goed. Iedere morgen ontmoeten ze elkaar voor het eerst. Delen ze hoogte- en dieptepunten van hun gezamenlijke leven. Maken ze ruzie. Hebben ze eindeloze gesprekken en hoogoplopende discussies. En worden ze verliefd. En iedere avond nemen ze afscheid van elkaar en vergeten ze de ander. Om de dag erna opnieuw verliefd te worden.


Een Leven Samen is een intieme en liefdevolle musical gemaakt in een tijd die wel wat intimiteit en liefde kan gebruiken.

Kaartverkoop vanaf 1 juli 2020.

Meer info: http://www.eenlevensamen.com

Bron: Musicalsites


Fijn dat deze rottijd ook nog creativiteit oplevert. Ik ben erg benieuwd.

  [ # 1 ] 14 June 2020 02:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Wordt dit ook voor het publiek een productie waarbij de huidige maatregelen gelden ? Ik kan er op de website nog niets over vinden maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat we begin september alweer hutjemutje in de zaal zitten.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 14 June 2020 05:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Theo - 14 June 2020 02:50 PM

Wordt dit ook voor het publiek een productie waarbij de huidige maatregelen gelden ? Ik kan er op de website nog niets over vinden maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat we begin september alweer hutjemutje in de zaal zitten.

Daar is nog niets over bekend wat er vanaf September weer kan en mag. Maar ik neem aan dat ze er rekening mee houden dat ze eventueel met beperkt publiek moeten spelen.

  [ # 3 ] 14 June 2020 05:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja zat me af te vragen hoe ze dat praktisch gaan invullen, omdat de voorverkoop binnenkort al start en er nog niets bekend is over begin september.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 4 ] 15 June 2020 11:32 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Denk dat ze de website hebben aangepast, over kaartverkoop wordt niet gesproken, speellijst is er niet en start op 3 september is ook niet te vinden.
We wachten wel af.
Zie net dat het adres van de producent bij mij om de hoek is. Heette het eerst Etcetera Producties?

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 5 ] 17 June 2020 12:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Theo - 14 June 2020 05:55 PM

Ja zat me af te vragen hoe ze dat praktisch gaan invullen, omdat de voorverkoop binnenkort al start en er nog niets bekend is over begin september.

wat er bijvoorbeeld door “De Verleiders” wordt gedaan is starten met een voorverkoop van 100 kaarten per theater. En dit aanvullen naar mate er eventueel meer versoepelingen komen.

  [ # 6 ] 14 July 2020 04:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Er is inmiddels een speellijst. Die is alleen nog niet compleet.

  [ # 7 ] 06 September 2020 03:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld bezocht de makers van Een leven samen. De videoreportage - met gesprekken met Alfred van den Heuvel, Doris Baaten, Alexandra Alphenaar en Ara Halici) is te vinden onder .(JavaScript must be enabled to view this email address).

  [ # 8 ] 19 September 2020 08:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Vrijdag 18 september 2020 ging Een leven samen van De Theater BV in première in Nieuwegein. Musicalworld bezocht de voorstelling, schreef de volgende recensie en maakte een sfeerverslag op video.

Lees en kijk onder .(JavaScript must be enabled to view this email address).

‹‹ Amélie      Come from Away naar Nederland ››