4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Come From Away - 2021
  [ # 46 ] 10 October 2021 10:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Ik denk dat mensen die de originele show willen zien of een maandje gratis AppleTV nemen of naar Londen gaan voor een musical tripje. Daarbij zie je vaak dat mensen na een ramp niet zo’n zin hebben in een andere ramp in het theater, maar juist meer lichter vermaak. Dus ben ook benieuwd hoe bijvoorbeeld een Titanic het gaat doen.

  [ # 47 ] 10 October 2021 11:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

https://www.ad.nl/show/van-mamma-mia-naar-mama-musicalster-suzanne-de-heij-40-wilde-juf-worden-maar-toen-werd-ze-zwanger~a936a107/

Weet iemand wie Suzanne vervangt straks?

  [ # 48 ] 16 October 2021 09:36 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik had een kaartje voor de openbare repetitie a.s. zondag, maar deze is na verplaatsen in de zaal afgelopen maandag, gisteren geannuleerd, omdat de tribune kleiner uitvalt dan aanvankelijk gedacht. Ze hebben zelfs nog een extra voorstelling ingepland, maar daar was ook geen plek meer. Heb als compensatie een ticket voor een voorstelling gekregen, wat meer dan netjes is gezien het prijsverschil, maar dit blijft toch jammer… Anderen die in hetzelfde schuitje zitten?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 49 ] 16 October 2021 11:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ja hier hetzelfde, baal er enorm van. Een half jaar vooruit boeken is voor mij niet mogelijk dus krijg geld terug.
Ik begrijp de reden eigenlijk niet, neem aan dat er geen decor is en het speelvlak is toch best wel ruim.
Trouwens het decor zijn eigenlijkalleen tafeltjes en stoelen en boomstammen waar het licht aan hangt.
Leuk initiatief maar slecht over nagedacht.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 50 ] 16 October 2021 04:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De tribune is twaalf rijen volgens de plattegrond, dus snap niet zo goed dat ze er dan maar 6 gebruiken (dat zijn nog geen 80 mensen). Ik hoop maar dat ik straks niet allerlei foto’s voorbij zie komen van musical sites vanaf rij 7 of verder. ?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 51 ] 18 October 2021 02:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Come From Away hield een openbare repetitie en Musicalworld was erbij. Beelden van de repetitie en gesprekken met o.a. Willemijn Verkaik en Wim Van den Driessche zie je op http://musicalworld.nl/artikel/come_from_away_repeteert.

  [ # 52 ] 26 October 2021 05:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De reacties van de cast op de decoronthulling is op de mail gezet en door 1 van de collega’s op youtube gezet:

https://www.youtube.com/watch?v=-lb64_OZogE

  [ # 53 ] 26 October 2021 06:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Krijg er een beetje Zorro en Hamilton vibes van. Wel gaaf. Ben heel erg benieuwd.

  [ # 54 ] 26 October 2021 06:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

sky14 - 10 October 2021 11:10 PM

https://www.ad.nl/show/van-mamma-mia-naar-mama-musicalster-suzanne-de-heij-40-wilde-juf-worden-maar-toen-werd-ze-zwanger~a936a107/

Weet iemand wie Suzanne vervangt straks?

Ik keek net even op de site en zie dat het Jennifer van Brenk is.

  [ # 55 ] 21 November 2021 06:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Gisteren en vandaag zag ik Medialane’s versie van Come From Away. Ik zag de versie in Londen al een keer of zes (ik ben de tel nu al kwijt).

Algemene indruk: het moet allemaal nog een beetje op gang komen. Men heeft bijna twee uur nodig om de voorstelling te spelen, in tegenstelling tot de 100 minuten die er eigenlijk voor staan. Hoe goed ik de voorstelling ook vind, inkakken ligt dan op de loer. Cast mag van mij nog wat losser komen en wat meer shinen. Ik zag de eerste cast, op de rol van Diane na. Deze werd beide voorstellingen gespeeld door Suzanne de Heij. Wat mij betreft deed ze dat goed, vond haar na Willemijn Verkaik de beste vrouw van de drie echte zang-tracks. Joanne Telesford kon me helaas niet bekoren als Hannah.

Er is nagedacht over hoe de e.a. allemaal verschillende mensjes zijn, maar de veranderingen zijn veel kleiner dan ik van de voorstelling gewend ben, waardoor het soms wat wazig is. Beulah e.a. verandert volgens mij niet één keer van kleding, om maar iets te noemen.

In de vertaling gaat (misschien niet geheel te vermijden) best wat verloren qua inhoud, maar helaas ook qua accent/dialect. Ik had ergens gehoopt dat men ervoor zou kiezen een mix te maken van ABN, Vlaams, Zeeuws, maar veel verder dan een zinnetje in Algemeen Beschaafd Brabants door Ad Knippels gaat het helaas niet. Iemand die de voorstelling niet in het Engels heeft gezien, heeft dat waarschijnlijk niet door. (En er zitten ook echt wel mooie vondsten in, hoor.)

Decor is prachtig, de blokken zijn multifunctioneel. Het verplaatsen van de blokken is een choreografie op zich.

Ik heb voor nog twee voorstellingen kaartjes en verwacht dat er nog wel bij zullen komen. Ik kan in ieder geval al één vakje inkleuren voor de Standby Bingo. ?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 56 ] 22 November 2021 07:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Sjors.C - 30 April 2021 12:09 PM

De vrouwelijke standby’s zijn inmiddels ook bekend:
(...)
Janis Dorsselaer voor Beverley Bass en Janice Mosher

Ze is ook stand-by voor Bonnie.

In het programmaboek staan diverse scènefoto’s, hierop zijn ook meerdere stand-by’s te zien (o.a. Suzanne als Hannah en Dieter als Nick).

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 57 ] 21 January 2022 04:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De data in Delamar en Chasse zijn verzet naar april. Wel fors minder voorstellingen, bij Chasse 1/4 van de oorspronkelijke planning. Zonde…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 58 ] 21 January 2022 06:23 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2021-01-06

June - 21 January 2022 04:41 PM

De data in Delamar en Chasse zijn verzet naar april. Wel fors minder voorstellingen, bij Chasse 1/4 van de oorspronkelijke planning. Zonde…

En daarbij is het in Breda ook nog verplaatst naar de kleinere Koninklijke Drukkerij Em. de Jongzaal, naar mijn mening beter voor de intimiteit van Come From Away, maar dat betekent wel een hele hoop minder bezoekers. Toch echt zonde van zo’n unieke musical. Ik had nog zo iedereen die ik ken op het hart gedrukt dat ze deze voorstelling móéten zien.

  [ # 59 ] 09 March 2022 05:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

En ik heb een mail gekregen dat mijn voorstelling van Come From Away in Rotterdam op 20 maart niet doorgaat. Aangezien omboeken naar Diana & Zonen wordt aangeboden (nee, dank je) en niet naar een andere van Come From Away mag ik aannemen dat alle voorstellingen in Rotterdam die nog moesten komen niet doorgaan. Doodzonde.

  [ # 60 ] 09 March 2022 06:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Alles staat inderdaad op geannuleerd, is inmiddels uit het speelschema. Hoe dan?! Dit doet me echt zeer. Producent die eens iets nieuws brengt plus het is een fantastische voorstelling… Waar gaat dit mis? 🥺

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5