wachtwoord opvragen
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2021-02-21

Ik ben een hele tijd (lees een paar jaar) niet meer actief geweest op dit forum, behalve meelezen…;Met de nieuwe Op zoek Naar Reeks vind ik het wel interessant om weer wat mee te kunnen praten. Echter, ik wist mijn paswoord niet meer. Heb even moeten zoeken op welk emailadres ik nu weer geregistreerd sta. Heb dat gevonden en er is blijkbaar een mail gestuurd om paswoord te resetten. Echter, noch in mijn mailbox, noch in mijn spam is een mail te vinden.
Paar x geprobeerd en er komt geen resetmail binnen.

Dus maar een “nieuw” profiel aangemaakt met een ander emailadres waarmee ik me nu wel kan aanmelden, maar ook geen “aanmeldingsmail” ofzo gekregen. Aangezien ik nogal vergeetachtig ben wat paswoorden betreft, zal ik vast in de toekomst ook nog wel de paswoord vergetenknop nodig hebben, maar de resetmails komen dus blijkbaar niet door.

Ik ben ook door mijn mailadressen heen nu, dus nog eens een nieuw profel aanmaken zal niet gaan; haha
😅  😅  😅

Is hier een oplossing voor? Want moest het mogelijk zijn, zou ik ook graag naar mijn eerste profiel terugkeren ipv dit nu nieuw aangemaakte profiel te moeten gebruiken

  [ # 1 ] 08 March 2021 08:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Hi, je hebt in ieder geval een top-oplossing bedacht. Zolang dit voor jou ook maar werkt.
Het probleem is nu nog even een technisch probleem (denk ik) dat bij ons ligt. Ik zie vooral dat mensen (soms) moeite hebben met inloggen en nu dus ook met deze mails. Ik heb nog niet achterhaald wat het probleem is. Maar mocht er zo iets aan de hand zijn, je kunt altijd een mailtje sturen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address).

Als daar iets binnenkomt rondom techniek, los ik het zsm met je op. Ik heb het alleen even te druk om nu enorm diep de techniek in te duiken om de laatste issues met de website nog op te lossen.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

‹‹ 11 geboden @ Musicalworld      - ››