Cabaret - Playhouse Theatre
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

In a time when the world is changing forever, there is one place where everyone can be free… Welcome to the Kit Kat Club. Home to an intimate and electrifying new production of ‘CABARET’, starring Eddie Redmayne and Jessie Buckley. This is Berlin. Relax. Loosen up. Be yourself. Doors open November 2021.

Een nieuwe productie van ‘Cabaret’ in Londen in november 2021 met Jessie Buckley en Eddie Redmayne.

Ik heb, misschien tegen beter weten in, toch maar een kaartje geboekt.

Meer info op de website van de productie https://kitkat.club/

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 19 July 2021 10:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik denk dat niemand gek genoeg is om met me mee te gaan voor een tafel op de voorste rij. En je moet 2 stoelen boeken. Aaaah! Lijkt me super leuk!

  [ # 2 ] 20 July 2021 07:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jessie Buckley lijkt me geknipt voor die rol. Eddie Redmayne zie ik minder voor, vind hem altijd een beetje hit or miss. Maar Cabaret is eigenlijk altijd wel de moeite waard.

  [ # 3 ] 01 December 2022 02:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Afgelopen zaterdag de show gezien,
Woooow.
De hele voorshow is al erg gaaf. Via de artiesteningang naar binnen, gangen en foyers aangekleed in nachtclub style. Een shotje bij binnenkomst. 5 dansers in het thema van de show en 4 muzikanten die spelend door de zaal en foyers gaan. Heel leuk gedaan. De Moet champagnebar trok gretig aftrek. Bij binnenkomst word de lens van de telefoon afgeplakt,

De show zelf is heel gaaf gedaan, het podium is in het midden van de zaal geplaatst en op het oorspronkelijke podium is de zaal doorgebouwd waardoor alles rondom zit. Het orkest zit boven in de foyer bakjes.

Buiten het theater is niks te zien, alleen het logo, geen scene foto’s niks. Op youtube is nauwelijks iets te vinden buiten promo optredens en een trailer.

Een geweldige Cast!! Emcee en alternate Sally waren geweldig.
Mooie harde versie.
Kippenvel na het nummer Cabaret. Echt een geweldige ervaring!!

Emily (swing en alternate Sally) trad op tijdens west end live. Echt het bekijken waard.