De Regels van Floor
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De Regels van FLOOR gaat het theater in

Na de succesvolle boekenreeks van Marjon Hoffman en de met een Emmy Award bekroonde televisieserie, komt De Regels van Floor nu in het theater! Een geweldige familievoorstelling vol humor en herkenbare familieproblemen.

Producent Jelle Kuiper (o.a. Buurman & Buurman, Judas, Stefano Keizers):
“Na het succes van de boeken en de televisieserie, wilde ik maar één ding: De Regels van Floor naar het theater brengen. In het theater komen Floor, haar familie en avonturen tot pas echt tot leven. We hebben met De Regels van Floor een echte familievoorstelling gemaakt, waarbij het ene moment ouders zullen grinniken door de herkenbare situatie en op een ander moment het kind denkt ‘he, dit gaat ook over mij’. Je voelt je soms zelf heel even Floor.”

De voorstelling
In het leven van de 11-jarige Floor gaat alles precies volgens plan. Oké, er komt best een grote verandering aan. Floor gaat na de zomervakantie naar de middelbare school, samen met haar beste vriendin Margreet. De toekomst ziet er rooskleurig uit. Maar dan heeft haar vader een verrassing…
440161 familieportret%20foto%20mark%20engelen c1ded7 large 1661502873
Met: Rutger de Bekker (o.a. De Vliegende Panters, Hij Gelooft in Mij)
Eva Poppink (o.a. Nijntje de Musical)
Max Laros (o.a. Hamlet en Hanna van Hendrik)
afwisselend Eva van der Merwe, Isa Jansen, Pam van Engen, Saïda Manar Alami Chentoufi en Teuntje van Zomeren in de rol van Floor.
Marjon Hoffman en Ernst Jan van Rossen schreven het script voor deze theatervoorstelling.

De Regels van Floor, geproduceerd door Jelle Kuiper Producties en Senf Producties, is vanaf 2 december 2022 in de Nederlandse theaters te zien.
De première is op zondag 18 december 2022 in het Oude Luxor Theater in Rotterdam. De kaartverkoop is gestart via de Nationale Theaterkassa http://www.ntk.nl of via 0900 9203 (45 c.p.m.).
D