1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
The bodyguard 2023
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Er staan audities open van Stage entertainment voor The bodyguard:

Audities Stage entertainment

Lijkt mij dat the bodyguard dus terug komt?

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 1 ] 18 November 2022 04:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ach jee.

Ze zullen vast Romy gevraagd hebben weer terug te keren. Ik ben dan wel benieuwd of ze haar het mes op de keel zetten om meer te spelen dan de vorige keer.

April is in ieder geval niet beschikbaar (want Aida).

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 18 November 2022 05:19 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Tja, The Bodyguard was best een grote hit hier in Nederland dus het verbaasd me niet dat ze hem al terug brengen. Wel een stuk sneller dan verwacht, maar goed. Als ze het een beetje goed doen met de casting (een groot talent als Rachel en een bekende acteur als Frank) zie ik zeker wel genoeg mensen een kaartje kopen. Een beetje zoals met Mamma Mia, die ook om de paar jaar terug gebracht word. Ik verwacht ook dat het decor (grotendeels schermen) en de kostuums van de Nederlandse productie ergens in de opslag liggen (volgens mij werden ze ook nog gebruikt voor de productie in Madrid) dus die kunnen ook vrij gemakkelijk hergebruikt worden.

Het is dat April Darby al Aida gaat doen anders zou zij sowieso terug gevraagd zijn als Rachel. Romy zie ik niet zo snel terug keren (tenzij als een alternate met een paar vaste dagen).

Ik ben in ieder geval benieuwd.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 3 ] 20 November 2022 01:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Het is interessant dat The Bodyguard terugkomt…

De Tina contracten zouden aflopen in augustus 2023 en Stage mag deze niet eerder ontbinden. Ik verwacht dat we dus de hele Tina cast terug zullen zien in The Bodyguard. Ik neem dus aan dat Nurlaila gewoon weer Nikki wordt, Nyassa zal wel Rachel worden (die speelde de rol ook al in Duitsland), Steven Roox misschien Ray Court?

  [ # 4 ] 07 December 2022 09:45 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Zojuist officieel aangekondigd dat deze musical terug komt.  Zoals verwacht weer in het Beatrix Theater en maar voor 5 maanden (dus ongeveer tot augustus 2023).

Ik denk dat de persoon hierboven dus best weleens gelijk kan hebben over de cast van Tina en hun contracten.

Ik verwacht dan dat we rond oktober 2023 Pretty Woman in het theater krijgen.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 5 ] 19 December 2022 05:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Zojuis bericht dat morgen zal worden bekend gemaakt wie de rollen van Rachel Marron en Frank Farmer gaan spelen. Alhoewel ik van mening ben dat deze musical wel al heel snel terug komt ben ik wel benieuwd: Wie denken jullie gaan deze rollen spelen? Op FB van The Bodyguard is een Sneak Peak te zien…

  [ # 6 ] 19 December 2022 06:37 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Naar mijn idee is Nyassa Rachel, althans daar lijkt het echt op in de preview. Frank herken ik niet zo snel…

  [ # 7 ] 19 December 2022 07:34 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Rachel is sowieso Nyassa Alberta. Ze is naar mijn idee vrij herkenbaar op de video die vandaag gepost is. Het is ook wel logisch, ze staat nog onder contract en heeft de rol ook gespeeld in Duitsland.

Frank weet ik niet zeker, al lijkt het om een donkere acteur te gaan. Op social media lijken veel mensen Owen Playfair te herkennen, maar zelf weet ik dat niet zeker. We zullen het zien morgen!

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 8 ] 20 December 2022 07:11 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Nyassa Alberta zal volgend jaar de rol van Rachel Marron in The Bodyguard gaan spelen in het Beatrix Theater in Utrecht. De rol van Frank Farmer zal gespeeld gaan worden door Tarikh Janssen.

Nyassa Alberta vertolkte eerder de rol van Rachel Marron in de Duitse versie van The Bodyguard in de Musical Dome in Keulen en in het Stage Palladium Theater in Stuttgart. Ook als Nicky Marron was ze op het podium te zien. De actrice vertolkte de afgelopen twee jaar de rol van Tina Turner in TINA - De Tina Turner Musical. Deze productie is nog tot en met 19 februari te zien in het Beatrix Theater.

Tarikh Janssen zal de rol van Frank Farmer gaan spelen. De acteur studeerde in 2013 af aan de Toneelacademie Maastricht. In 2019 en in 2020 speelde hij in onder andere Hamlet, The Last Poets, Waarom is het stil in de stad en Wie is Bang. Ook deed de acteur eerder dit jaar mee aan Kamp Van Koningsbrugge Special Edition.

The Bodyguard zal te zien zijn in het Beatrix Theater van 2 april tot en met 27 augustus.  - We weten het dus vanochtend in diverse media

  [ # 9 ] 20 December 2022 11:43 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Apart dat ze het zo ‘s ochtends vroeg bekend hebben gemaakt, ik had het wat later op de dag verwacht. Maar het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat er een interview in het AD staat.

Het interview in het AD is trouwens ook erg leuk om even door te lezen. Helaas staat het achter een betaalmuur dus voor de mensen die het artikel niet gelezen hebben hier een paar highlights:

- Nyassa is (zoals verwacht) gevraagd voor de rol. Tarikh heeft auditie gedaan maar kreeg al vrij snel te horen dat hij de rol zou krijgen. Ze kenden elkaar totaal niet en moest elkaar zelfs even googlen voordat ze elkaar daadwerkelijk ontmoetten (dat was pas deze week).
- Nyassa geeft aan dat de oorspronkelijke productie en de productie in Duitsland meer aanvoelden als een toneelstuk waarin ook gezongen werd, terwijl de productie in Nederland meer aanvoelde als een popconcert met acteerstukjes ertussen. Ze hopen met de nieuwe productie een balans te vinden hiertussen.
- Tarikh heeft de productie nooit eerder gezien en geeft aan het bijzonder te vinden dat hij als zwarte man een rol mag spelen die eerder alleen gespeeld werd door witte acteurs. Hij is heel erg bezig met voorbereiden en is van plan de volle 5 maanden gas te geven. Ter voorbereiding heeft hij ook meerdere echte Bodyguards geïnterviewd.

[ Gewijzigd: 20 December 2022 11:48 AM by Supertalies ]
   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 10 ] 20 December 2022 12:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Nurlaila Karim vertelt in haar podcasts toch ook weer 2 dingen te gaan doen ondanks dat ze eerder had gezegd musical even te laten na TINA. Zou ze dan toch weer Nicki Marron (zus van) gaan spelen? Niet heel lang geeft ze aan…

  [ # 11 ] 01 January 2023 09:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Het zou me ook niet verbazen als Tjindjara de rol van Nicki gaat spelen (en understudy wordt van Nyassa daarnaast) of dat Carolina Dijkhuizen terugkeert in die rol, aangezien ze de laatste tijd steeds hintte op een misschien wel snelle terugkeer in het theater.

Hoop trouwens ook niet dat Romy Monteiro ineens bij wijze van publiciteitsstunt weer wordt ingevlogen als alternate Rachel ofzo. Dat zou echt vreselijk zijn.

Wie denken jullie trouwens voor de andere rollen? Stalker, Sy Spector etc….

  [ # 12 ] 01 January 2023 12:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Bram mag van mij weer als stalker!

  [ # 13 ] 18 January 2023 05:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Anme - 20 December 2022 12:27 PM

Nurlaila Karim vertelt in haar podcasts toch ook weer 2 dingen te gaan doen ondanks dat ze eerder had gezegd musical even te laten na TINA. Zou ze dan toch weer Nicki Marron (zus van) gaan spelen? Niet heel lang geeft ze aan…

Net heeft ze bij Tijd voor Max aangekondigd dat ze inderdaad weer Nicki Marron gaat spelen.

  [ # 14 ] 19 January 2023 09:38 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

En net bekend gemaakt nog ene hele grote groep uit “Tina” zal ook in The Bodyguard zitten…

  [ # 15 ] 09 February 2023 05:12 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

GXP - 18 January 2023 05:52 PM
Anme - 20 December 2022 12:27 PM

Nurlaila Karim vertelt in haar podcasts toch ook weer 2 dingen te gaan doen ondanks dat ze eerder had gezegd musical even te laten na TINA. Zou ze dan toch weer Nicki Marron (zus van) gaan spelen? Niet heel lang geeft ze aan…

Net heeft ze bij Tijd voor Max aangekondigd dat ze inderdaad weer Nicki Marron gaat spelen.

Ze gaat de rol delen met Jeannine la Rose.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5