She Loves Me - Leuven
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Musicalcompagnie Mithe zorgt voor een ontspannende uitstap met She Loves Me

Leuven, 26/01/2023 - Musicalcompagnie Mithe brengt in februari de musical She Loves Me naar Leuven, in een regie van Dieter Verhaegen. Deze hartverwarmende komedie speelt van 03 tot 11 februari in de iconische Manhattan aan de Vaart en is een must-see voor iedereen die wil onthaasten met een ultieme feel-good musical.

She Loves Me vertelt het verhaal van Georg en Amalia, twee werknemers van Parfumerie Maraczek in het Hongarije van 1930. Ze kunnen elkaar niet uitstaan, maar corresponderen anoniem met elkaar via een lonely-hearts club. Tijdens het stuk ontdekt het publiek samen met de werknemers van Parfumerie Maraczek hoe, ondanks alle vooroordelen en haatgevoelens, achter de anonieme brieven een waar liefdesverhaal schuilt.

De musical is gebaseerd op het toneelstuk ‘The Shop Around the Corner’, dat ook als inspiratie voor de hitfilm ‘You’ve Got Mail’ gediend heeft. De getalenteerde cast met Ben De Coster (Georg) en Marjolein Goethaert (Amalia) in de hoofdrollen wordt ondersteund door een prachtig decor, geweldige kostuums en een live orkest onder leiding van Wouter Delespaul.

“Ons doel is om in deze drukke tijden het publiek te helpen onthaasten met een tripje naar het romantische Hongarije van de jaren ‘30,” zegt regisseur Dieter Verhaegen, “daarom nodigen wij iedereen die zin heeft in een gezellig avondje feel-good graag uit om naar She Loves Me te komen kijken.”

Wie wil komen maar nog geen tickets heeft maakt er best wat haast bij, want ook de laatste zitplaatsen vliegen de deur uit!

She Loves Me speelt op 3, 4, 5, 7, 9, 10 en 11 februari in Manhattan. Tickets en info op http://www.mithe.be/she-loves-me.