Grhmpf. Ik wil graag naar het theater dit weekend, maar er speelt niets bijzonders in de buurt. Helaas is het OV zó duur! En anders de voorstellingen wel :(
Net op het nieuws: adresboeken van gebruikers om te mailen worden door Twitter 18 maanden bewaard. Nu snap ik hoe het komt dat ik van LinkedIn steeds mailtjes krijg of ik vrienden wil worden van Jacco. Nooit rechtstreeks contact gehad, maar Jacco heeft het mailadres van musicalworld als contactmailadres opgegeven en dat had ik vroeger als één van mijn contacten. Dus LinkedIn doet het net zo.
ik ben bang dat er iets niet goed is gegaan met het project…
aangezien vandaag alle cijfers er uiterlijk op zouden moeten staan en er nu nog niks staat.
we hebben het wel optijd ingeleverd. hopelijk reageren ze snel op de mail
Pfffffffffffffft. Problemen met m’n computer. Inmiddels in totaal al heeeeel lang met Ziggo aan de telefoon gehangen. Die stuurden me door naar de computerwinkel. Goed, daarnaartoe gegaan zeggen ze: ‘het probleem ligt toch echt bij Ziggo. Die moeten instellingen doorgeven.’ Dus ik Ziggo weer bellen: ‘Je moet eisen bij de winkel bla bla bla.’ En zo gaat het al de hele tijd. En dan ook nog zo onduidelijk aan de telefoon zijn, terwijl ik al wel honderd keer heb aangegeven dat ik totaal niet technisch ben en het dus duidelijk uitgelegd moet worden voordat ik het snap.
Het leven is zo vreselijk hard af en toe, gister avond laat is mijn oma overleden nadat ze met bloedvergiftiging in het ziekenhuis kwam. Maar ja er zijn ergere dingen dan het overlijden van iemands oma, maar ik moet het even kwijt. En Bassie en Adriaan hebben mij altijd geleerd altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, dat probeer ik dan ook te doen, want ik ben oma’s lachebekkie.
maar ik wil in Londen zo graag naar WWRY toe, nou wil ik graag kaarten bestellen in voren, want in juli vlak voor de OS kon het nog weleens druk zijn, maar dat lijkt alleen te kunnen met creditcard (en die heb ik dus niet) :sad: