Ben echt heeeel boos op mezelf, heb op school mijn flesje met limonade niet goed dichtgedaan, dus toen is hij gaan lekken in mijn tas. Nou was het dus net een nieuwe tas van €120, gekocht van mijn verjaardagsgeld! Helemaal vies en het leer is heel erg verkleurd, t ziet er niet uit. En het ergste is nog dat het helemaal mijn eigen schuld is, dus ik moet boos op mezelf zijn… Wat ik dus nu ook ben
De Tros heeft bedacht Zone Stad te gaan uitzenden onder de titel Flikken Antwerpen. Sorry voor de fans, maar ik vind het een waardeloze serie. Om dit dan te koppelen aan Flikken (Gent, voor de fans van Flikken Maastricht) vind ik een foute en commerciële zet en een soort heiligschennis. Waardeloos weer, dit.
De Tros heeft bedacht Zone Stad te gaan uitzenden onder de titel Flikken Antwerpen. Sorry voor de fans, maar ik vind het een waardeloze serie. Om dit dan te koppelen aan Flikken (Gent, voor de fans van Flikken Maastricht) vind ik een foute en commerciële zet en een soort heiligschennis. Waardeloos weer, dit.
Amen! Vind Zone Stad ook echt een slecht programma! Zonde dat ze dit willen associëren met Flikken (Gent & Maastricht). Denk ook dat de bedenkers van Flikken er niet zo blij mee zullen zijn!
heb net een firmware update gedaan (en dus al mijn apps kwijt wil ik die opnieuw er opzetten heb ik een account nodig , nu heb ik ooit in een ver verleden dat account aangemaakt maar daar weet ik mijn wachtwoord niet van dus ik via KIES wachtwoord en mail opvragen kent ie mijn mail niet. nou ja dan zal ik toen wel geen account aangemaakt hebben (geen flauw idee), maak ik een nieuw account aan zegt ie dat mijn mail al in gebruik is huh.
Dus maar een nieuw emailadres aangemaakt voor alleen samsung hebik nog geen validatiemail kan ik dus nog niets
Ik wilde vandaag naar Brigitte Kaandorp gaan, maar mocht niet alleen. Verschillende mensen gevraagd, maar niemand wilde meegaan.
Kom ik thuis, zeg ik tegen papa: “er wil niemand met me mee.” Hij zo: “Ik had graag mee gewild, maar wij hebben er het geld niet voor.” Ik: “Dan betaal ik het toch?”
NEEMT HIJ DAT NIET AAN! Ik moet m’n geld op zak houden zegt ‘ie. Maar als hij meegaat, kan ik ook gaan en anders niet. Dat ik dan wat meer moet betalen, kan me echt niets schelen! Waarom is mijn vader toch zo eigenwijs?
Ik moet m’n geld op zak houden zegt ‘ie. Maar als hij meegaat, kan ik ook gaan en anders niet. Dat ik dan wat meer moet betalen, kan me echt niets schelen! Waarom is mijn vader toch zo eigenwijs?
Zucht.
Heel herkenbaar. Mijn moeder zeurt ook altijd dat ik niet zoveel geld uit moet geven aan musicals. Maarja, het is mijn geld!