2 of 674 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
het " geef commentaar " topic
  [ # 16 ] 07 August 2004 07:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Heb deze vakantie weer een paar duizend kilometer in de auto doorgebracht en heb weer aardig wat frustraties opgedaan over sommige automobilisten. Grappig is wel dat je ze kan indelen naar land van herkomst.
Helaas moet ik tot mijn schaamte bekennen dat de ergste weggebruikers in het buitenland toch echt Nederlanders zijn.
Als de weg leeg is behalve jijzelf, 1 vrachtwagen en een Nederlandse auto met caravan en je mag er onbeperkt hard rijden, wat je ook doet, dan kan je er vanuit gaan dat die caravan de vrachtauto zal inhalen met 81 km/u vlak voordat jij de caravan zal inhalen, zodat je dus keihard in de remmen moet. Dat is dus iets typisch Nederlands: inhalen als er net iemand aankomt als je zelf niet hard kan rijden. Wacht dan even!!!!!! sowieso is het langzaam inhalen met of zonder een caravan of (boot)trailer iets wat vooral door Nederlanders gedaan wordt.
Duitsers en Italianen kan je goed hebben op een snelweg, m.u.v. Duitse automobilisten in bmw, mercedes of audi (aggressief). Italianen zijn wel erg vervelend in een stad: dringen, drukken, afsnijden en vooral heel veel toeteren.
Zwitsers snappen niet dat je na het inhalen weer terug moet naar de rechter rijbaan en blijven kilometers zachtjes links rijden (hard rijden doen ze zelden) en zijn ongevoelig voor het feit dat er achter ze een file ontstaat en dat ze rechts ingehaald worden. Fransen en Spanjaarden lijken qua weggedrag op elkaar en rijden gefrusteerd: hard, tussendoor glippen, toeteren, drukken, hard remmen, knipperen etc..
Ook erg irritant: automobilisten die vol op de rem gaan staan als ze door een tunnel moeten of automobilisten die bij wegwerkzaamheden (dus smallere rijbanen) geen vrachtwagen durven in te halen, maar wel op de linker rijbaan blijven rijden.
Verder was het een leuke vakantie hoor!!!! :lol:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 17 ] 08 August 2004 02:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Gister had ik gezellig met Marilena afgesproken om te gaan winkelen. Om half 2 spring ik dus vrolijk op de fiets van mijn zusje en halverwege vliegt de ketting eraf. joehoe!!! kon dus gaan lopen, de fiets achterlaten was geen optie, omdat mijn zusje haar fiets vandaag nodig had. dus ik rennend met die fiets naar het station, waar Marilena al bijna een half uur stond te wachten.
Gelukkig kon de fiets gemaakt worden, maar moest wel 8, 50 euro betalen voor het terug zetten van de ketting…
kom ik thuis beweert mijn zusje ook nog dat het haar niet gebuert zou zijn…. Maar goed uit eindelijk toch nog mijn geld terug gehad….

Maar heb wel erg gezellig gewinkeld…

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 18 ] 08 August 2004 10:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

[quote author=“marly”]

Maar heb wel erg gezellig gewinkeld…

gelukkig maar :D

  [ # 19 ] 09 August 2004 10:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

kom ik thuis beweert mijn zusje ook nog dat het haar niet gebuert zou zijn….

Oei, grrrrr :evil: , slik, nog eens slik :evil: , 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10…...........

“Goh, dat kan.”

:lol:  :lol:  :lol:

Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat mijn zusje vroeger in zo’n geval maar beter ervoor had kunnen zorgen dat ze haar hardloopschoenen al aan had….......
Nu zijn we altijd heel lief tegen elkaar hoor!!! Scheelt wel als je niet meer in hetzelfde huis woont.

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 20 ] 09 August 2004 02:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

[quote author=“Ginny”]Nu zijn we altijd heel lief tegen elkaar hoor!!! Scheelt wel als je niet meer in hetzelfde huis woont.

*ik wacht op de dag dat ik het huis uit ga*
Toen ik net terug was van m’n stage vroeg iedereen: heb je nou geen moeite met je aanpassen, omdat je nu 4,5 maand alleen hebt gewoond en nu weer bij je ouders. Toen was het geen probleem, ik kon me zo aanpassen. Maar nu….  :? Ik begin me zo vreselijk te ergeren aan mijn ouders en vooral mijn zusje. Ik had het er gister ook met 2 vriendinnen over die met mij in Schotland zaten, en die hebben precies hetzelfde!!
K kan ook niet precies zeggen waar ik me aan erger bij mijn ouders, op een één of andere manier pik ik nu veel minder en wil ik dat ze me met rust laten en alleen praten wanneer ik dat wil :-p Bij mijn zusje is het wat duidelijker te zeggen waar ik me aan erger: ze is een lui varken, ruimt der troep niet op, vreet de hele dag alleen maar ongezonde dingen enz enz
Ik wil niet zeggen dat ik zo’n voorbeeldig persoon ben, maar m’n zusje slaat alles 😛 :roll:

  [ # 21 ] 09 August 2004 03:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Snap je probleem. Ik ben toen de stufi op was en m’n zusje het huis uitging weer “tijdelijk” bij mijn ouders gaan wonen. Dat is nu 2 jaar geleden. Mijn vriend en ik willen graag samenwonen, maar hebben ons heel naief veel te laat ingeschreven voor een huurwoning (wachtlijst is 5 jaar!). Nu zijn we op zoek naar een koopwoning, maar dat is iets waar je even de tijd voor moet nemen.
In het begin ging het prima bij paps en mams, maar er beginnen nu toch wel wederzijdse irritaties te ontstaan. Ik raak erg geirriteerd van het “wat ga je doen?”, “waar ga je heen?”, “eet je mee?”, terwijl dat toch echt alleen interesse is van mijn ouders. Zij worden enigszins gestoord van mijn talent om er een zooitje van te maken. (Zo vlak na een vakantie kan ik dat weer wat objectiever bekijken. 😉 )
We houden hardstikke veel van elkaar, maar het wordt echt hoog tijd dat ik vertrek.

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 22 ] 09 August 2004 03:43 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2004-07-12

nou dat is lekker zeg
heb ik ooit met me vinger gehad
Ik werd s’nachts wakker met een hele dikke vinger
ik naar de eerste hulp helemaal overstuur en toen zeiden ze grofweg tegen me.
eerst moet je naar de dokter voor een verklaring en anders ga je maar weer naar je bed :evil:
ik was helemaal kapot woonde net op me eigen en wist ook niet goed wat ik moest om 1 uur ‘s nachts
maar ik ben naar huis gegaan natte doek op me vinger en toen heb ik het maar laten rusten en toen was het gelukkig wel weer snel over

djoeke

  [ # 23 ] 09 August 2004 07:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=”*-*Saskia*-*”][quote author=“Ginny”]Nu zijn we altijd heel lief tegen elkaar hoor!!! Scheelt wel als je niet meer in hetzelfde huis woont.

*ik wacht op de dag dat ik het huis uit ga*
Toen ik net terug was van m’n stage vroeg iedereen: heb je nou geen moeite met je aanpassen, omdat je nu 4,5 maand alleen hebt gewoond en nu weer bij je ouders. Toen was het geen probleem, ik kon me zo aanpassen. Maar nu….  :? Ik begin me zo vreselijk te ergeren aan mijn ouders en vooral mijn zusje. Ik had het er gister ook met 2 vriendinnen over die met mij in Schotland zaten, en die hebben precies hetzelfde!!
K kan ook niet precies zeggen waar ik me aan erger bij mijn ouders, op een één of andere manier -piep- ik nu veel minder en wil ik dat ze me met rust laten en alleen praten wanneer ik dat wil :-p Bij mijn zusje is het wat duidelijker te zeggen waar ik me aan erger: ze is een lui varken, ruimt der troep niet op, vreet de hele dag alleen maar ongezonde dingen enz enz
Ik wil niet zeggen dat ik zo’n voorbeeldig persoon ben, maar m’n zusje slaat alles 😛 :roll:

ik begrijp je helemaal, na een jaartje duitsland zit ik ook weer bij mijn ouders en dat gaat maar net goed. ben gister maar begonnen met het zoeken naar een leuke kamer, want ik moet echt weg.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 24 ] 09 August 2004 08:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“marly”][quote author=”*-*Saskia*-*”][quote author=“Ginny”]Nu zijn we altijd heel lief tegen elkaar hoor!!! Scheelt wel als je niet meer in hetzelfde huis woont.

*ik wacht op de dag dat ik het huis uit ga*
Toen ik net terug was van m’n stage vroeg iedereen: heb je nou geen moeite met je aanpassen, omdat je nu 4,5 maand alleen hebt gewoond en nu weer bij je ouders. Toen was het geen probleem, ik kon me zo aanpassen. Maar nu….  :? Ik begin me zo vreselijk te ergeren aan mijn ouders en vooral mijn zusje. Ik had het er gister ook met 2 vriendinnen over die met mij in Schotland zaten, en die hebben precies hetzelfde!!
K kan ook niet precies zeggen waar ik me aan erger bij mijn ouders, op een één of andere manier -piep- ik nu veel minder en wil ik dat ze me met rust laten en alleen praten wanneer ik dat wil :-p Bij mijn zusje is het wat duidelijker te zeggen waar ik me aan erger: ze is een lui varken, ruimt der troep niet op, vreet de hele dag alleen maar ongezonde dingen enz enz
Ik wil niet zeggen dat ik zo’n voorbeeldig persoon ben, maar m’n zusje slaat alles 😛 :roll:

ik begrijp je helemaal, na een jaartje duitsland zit ik ook weer bij mijn ouders en dat gaat maar net goed. ben gister maar begonnen met het zoeken naar een leuke kamer, want ik moet echt weg.

Sluit zich aan bij de club 😉

Ik wil eigenlijk al een tijdje het huis uit. Een paar jaar geleden bood mijn vader nog aan een huis voor me te kopen en ik zou hem maandelijks gewoon huur betalen. Maar wat zegt Eva: “Nee hoor, is niet nodig. Ik heb het nog prima naar mijn zin thuis!”  

Mijn ouders en broertje waren laatst op vakantie en die 5 dagen alleen thuis waren werkelijk heerlijk! Binnenkort gaan ze weer voor een weekje weg :D

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 25 ] 09 August 2004 08:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Misschien moeten we met MW een villa gaan kopen, ik wil ook wel het huis uit!  :lol:

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 26 ] 09 August 2004 11:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  360
Geregistreerd  2003-03-07

Begin dan gewoon met “MW Pension Rop” hotel Rop was toch ook gezellig… :lol:  :lol:

  [ # 27 ] 09 August 2004 11:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Ja hotel Rop was geweldig!
Ook zo’n hele lekkere en goede ontbijt/ brunch service :lol:

  [ # 28 ] 10 August 2004 02:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik wil even commentaar geven op mezelf (en een beetje op de gemeente Deventer)

Vandaag vrij genomen om een nieuw paspoort aan te vragen. Dus ik naar het gemeentehuis, nummertje getrokken en wachten maar. Eindelijk ben ik aan de beurt en loop ik naar de balie.

“Goedemorgen, ik kom een nieuw paspoort aanvragen,” zeg ik.
“Heb je je oude paspoort bij je?” vraagt de vriendelijke medewerkster van Burgerzaken.”

Die heb ik natuurlijk bij me en overhandig hem aan de mevrouw.

“Ik zie dat je ook nog een ID-kaart hebt,” gaat de medewerktser verder. “Heb je die ook bij je?”
Ik: “Nee, die heb ik niet bij me :oops: “
“Die moet ik toch echt hebben om de aanvraag te mogen doen”, zegt de medewerkster.
Ik: “Heb ik die niet moeten inleveren toen ik mijn huidige paspoort aanvroeg?”
Medewerkster: “Ja, dat wel, maar omdat de ID-kaart pas in 2003 is verlopen, heb je die weer mee teruggekregen.”
Ik: “Dan ligt hij denk ik thuis bij de andere paspoorten.”
Medewerkster: “Oké, en mocht hij daar niet liggen, dan moet u aangifte doen van vermissing en komen er extra kosten bij.”

Natuurlijk was ik flink gefrustreerd en had ik het liefst die mevrouw achter haar balie vandaan getrokken om… nou ja, vul zelf maar in.  😉

Op de terugweg naar huis nog lekker vast in het verkeer gestaan (met de bus), omdat ze weer eens met de weg bezig waren. Eindelijk thuis meteen op zoek naar mijn ID-kaart, maar kan hem niet vinden tussen de andere paspoorten. Dan maar op mijn kamer kijken. Heb werkelijk ieder laatje opengetrokken en iedere doos opengemaakt, maar geen ID-kaart.  :(

Nu kan ik dus lekker aangifte gaan doen en de extra kosten betalen. Ik ben soms ook zo dom. 

Oké, dit hele verhaal verandert niets aan de zaak, maar het lucht wel lekker op.  :D

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 29 ] 10 August 2004 03:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

whahaha, tis ook altijd zoon gezeur met paspoorten, ik had een foto van school voor mijn paspoort..!! maar je moest persee een foto hebben zonder achtergrond en alleen je hoofd..maar de volgende dag zouden wij s’avonds op vakantie gaan en ze zouden die kaart in een dag kunnen maken, maar als we nog foto’s zouden moeten maken zou het 2 dagen zijn. en omdat we naar engeland met de boot gingen hadden we echt een paspoort nodig..dus toen moesten we de reis een dag uitstellen.. :twisted:

  [ # 30 ] 10 August 2004 03:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

ik wil ook graag commentaar geven op volgende dingen:

mensen in t zwembad met een blubberbuik moeten niet in een glijbaan gaan zitten…dan komen ze vast te zitten (dit weekend in center parcs gezien)  :?  :shock:

mijn tweelingbroer is een *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* omdat hij de computer thuis heeft meegenomen naar een computerkamp waar hij zit zodat ik noodgedwongen naar de bieb moet :twisted: *revenche*  :twisted:

enge mannen van 39 horen niet te flirten met meisjes van 17 (zoals ik) terwijl ze een voorstelling voor kinderen geven! dat is dus eng :? vooral als ze na afloop je een drankje aanbieden met een knipoog: BAH

commentaar dat de franse toetsenborden ook voor geen meter werken,
verder commentaar dat teveel mensen vet arrogant zijn!! ( niet jij persoon x :D )

nog probleem dat beltegoed tesnel opgaat, en verder dat mijn baas een….piep….is…  :lol:  :roll:

even uitgeraast: to be continued :D

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››