volgens de dokter valt het mee, hij heeft geluk gehad…. hij heeft een bloeduitstorting tussen z’n schedel en z’n hersenen, moet met rustig aan doen zo weer over zijn, nou ik hoop het maar. En die militairen zijn flink de pineut bij defensie, hier is namelijk een melding van gemaakt en natuurlijk aangifte gedaan bij de politie
Gelukkig dat het meevalt, maar krijgt hij ook verder begeleiding?
Kan mij voorstellen dat hij volgende keer niet meer zonder angst militairen in zijn auto laat stappen.
Sterkte in ieder geval!
Ja, het beroep van taxichauffeur is helaas al jaren een risicovak. Mijn vader zat vroeger (ca.25 jaar geleden) ook op de taxi en heeft ook het nodige meegemaakt.
Sterkte en veel beterschap voor je vader en ik hoop dat die militairen goed gestraft worden en nooit meer hun beroep mogen uitoefenen.
zoals het er nu uit ziet hoef ik volgende week maar 54 uur te werken…. een naaste collega heeft vandaag per direct ontslag genomen/gekregen (heel gedoe aan vooraf gegaan) en er zijn een heel hoop op vakantie…. maar ik vind het het ook jammer omdat ik haar graag mag en goed mee kon werken, we hadden een goede “chemie” ik hoop dat ze er in ieder geval snel wat aan doen/oplossing zoeken want zulke werkweken houd ik niet vol met nog een huishouden ernaast
zoals het er nu uit ziet hoef ik volgende week maar 54 uur te werken….
Dat gaat niet meevallen, gelukkig is het niet meer zo heet. Een baas hoopt altijd dat als de zwakste schakels in de ketting breken, de sterkste het overnemen. Het toont wel aan dat jouw instelling positief is en daar mag je baas blij mee zijn, maar als dat langere tijd doorgaat wordt iedereen er ongelukkig/ziek van. Sterkte!
ik merk inderdaad ook wel dat hij het waardeert (regelmatig gratis kaartjes gekregen voor efteling en vrienden van amstel live) maar elke keer dat wennen aan nieuwe mensen word zo vervelend, maar gelukkig is het “mijn” afdeling en bepaal ik hoe er gewerkt word
maar ik verwacht wel dat er snel een oplossing gezocht word
Per vandaag zijn de reserveringskosten via See Tickets NOG duurder geworden voor Joop vd Endeproducties…. Dus moest 4,35 extra betalen voor Mary Poppins!!!
Vannacht een verschrikkelijke migraine-aanval gehad. Het was al ruim een jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad en ik ben er echt kapot van geschrokken.
Per vandaag zijn de reserveringskosten via See Tickets NOG duurder geworden voor Joop vd Endeproducties…. Dus moest 4,35 extra betalen voor Mary Poppins!!!
Ik vind de kosten wel meevallen, maar het idiote van SEE is dat het PER KAART is, dus ik snap je woede helemaal.
Niet wijs zijn ze…. We bellen liever rechtstreeks naar de theaters mede hierdoor, dus aan het eind snijden ze zichzelf hiermee in de vingers.
Nee, inderdaad.
We kunnen alleen maar hopen dat dat ooit nog zal veranderen. *droomt verder*
Ik boekte kaartjes het nieuw(st)e De La Mar Theater, het nieuwste project van Joop v.d. Ende op theatergebied.
Ik boekte voor Zorro en gelukkig bleek dat (ook) buiten SEE om te gaan.
De totale reserveringskosten waren dan ook slechts 2,50 (ik bestelde 2 kaarten) en zo hoort het ook.