Dislike mijn nieuwe (nog voorlopige) rooster….
de vakken spreken me niet heel erg aan,
we maken er maar het beste van.
maar ben ook beginnen twijfelen over mijn keuze voor mn opleiding of ik erwel mee kan wat ikwil
Mijn verwarming is wéér kapot.
Vanmiddag een ‘‘monteur’’ geweest die de ketel nagekeken zou hebben en de boel gemaakt, nou de verwarming deed het voor een uurtje en toen niet meer.
Morgen maar weer bellen.
Word er écht compleet gestoord van.
IJskoud in huis.
Wij moeten maandag ons profielwerkstuk inleveren, terwijl we helemaal geen verbeter punten hebben gekregen?! We moesten namelijk voor de kerst vakantie al onze conceptversie inleveren en dan zouden we daar verbeter punten voor krijgen zodat je daaraan kon werken….
Ik heb onze begeleider maar een mailtje gestuurd en even geklaagd!
[ Gewijzigd: 27 januari 2012 03:49 PM door lisatjuh1995 ]
Dat de gemeente de fietspaden niet eens schoonhoud! De auto’s kunnen ongestoord verder rijden, want alles is sneeuwvrij, maar de fietspaden ho maar, daar valt niet overheen te fietsen, maar ze doen er niks aan! Fietsers mogen terplette vallen, maar de auto’s mag niks mee gebeuren zeker want dat kost zeker meer.
Dat de gemeente de fietspaden niet eens schoonhoud! De auto’s kunnen ongestoord verder rijden, want alles is sneeuwvrij, maar de fietspaden ho maar, daar valt niet overheen te fietsen, maar ze doen er niks aan! Fietsers mogen terplette vallen, maar de auto’s mag niks mee gebeuren zeker want dat kost zeker meer.
Zo dat moest ik even kwijt.
In Groningen gaan wonen, daar is de fietser heilig Maar ook hier is het een glibberbende op sommige plaatsen hoor…
Zo dat moest ik even kwijt.
In Groningen gaan wonen, daar is de fietser heilig Maar ook hier is het een glibberbende op sommige plaatsen hoor…
Je kunt ook in eindhoven komen wonen daar maken ze de fietspaden ook altijd als eerste sneeuwvrij (okey de binnenweggetjes in de wijken is glibberen)
Grrr…. Kan ik eindelijk met het (bijna zelfdenkende, wat heel lastig kan zijn af en toe) programma iTunes omgaan, heeft Spotify ineens bedacht dat hij met mijn iPod wil synchroniseren… Ik sloot Spotify meteen af, met als gevolg dat hij alleen de liedjes van iTunes gewist heeft - om daarna dus zijn eigen liedjes (grotendeels dezelfde natuurlijk) te synchroniseren. Maar nu begin ik dus weer in iTunes vanaf nul met synchroniseren, en dat duurt wel even als er 4020 liedjes in je bibliotheek staan….....
school en het indelen van projectgroepen -_-,
waarom kom ik bij van die ongemotiveerde en luie mensen in de groep….
gelukkig was de hele klas het oneens over de indeling en gingen we klagen dus nu komen er nieuwe groepen.
en alle opdrachten moeten bijna samen….(soms is het oke, maar alles word een beetje te)