10 of 19 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
Musicalworld meeting naar ‘Wat Zien Ik?!’
  [ # 136 ] 29 September 2006 08:19 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2003-09-20

ik zie dat me naam nog rood is…..
heb je het nog niet ontvangen…... ?!?!

  [ # 137 ] 30 September 2006 10:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Krijgen we wel nog een of andere bevestiging dat we meegaan of een brief die we die dag moeten laten zien , want zo kan iedereen die dit leest zich voordoen als iemand !

  [ # 138 ] 01 October 2006 06:44 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“ilse”]ik zie dat me naam nog rood is…..
heb je het nog niet ontvangen…... ?!?!

Ik heb het geld inmiddels binnen. Wij waren het weekend weg (even naar een pretpark voor wilde ritjes in de achtbaan haha), dus ik heb het van het weekend niet meer gecontroleerd. Ik zie net dat je geld binnen is, dus ik zet je naam meteen op groen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 139 ] 01 October 2006 06:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Alleen het geld van Monica moet nog binnen komen. Ik wacht nog even af tot morgen aangezien in het weekend de overschrijvingen niet verwerkt worden. Maar als het morgen niet op de rekening staat, dan vervalt de plaats voor Monica helaas en schuift Remko door.

Ik vind het altijd heel vervelend als ik mensen van de lijst moet schrappen, maar goed het betalingstermijn is 3 weken geweest, ruim voldoende de tijd dus en ik moet ergens een lijn trekken anders kan ik achter mensen aan blijven gaan.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 140 ] 01 October 2006 09:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

[quote author=“Marilena”]Alleen het geld van Monica moet nog binnen komen. Ik wacht nog even af tot morgen aangezien in het weekend de overschrijvingen niet verwerkt worden. Maar als het morgen niet op de rekening staat, dan vervalt de plaats voor Monica helaas en schuift Remko door.

Ik vind het altijd heel vervelend als ik mensen van de lijst moet schrappen, maar goed het betalingstermijn is 3 weken geweest, ruim voldoende de tijd dus en ik moet ergens een lijn trekken anders kan ik achter mensen aan blijven gaan.

Monica heeft het geld woensdag of donderdag overgemaakt zei ze , zover ik weet heeft ze de Rabobank, Bij haar heeft het langer geduurd omdat ze druk was met Stichting Karakter “A Little Night music” , heeft daar ensemble gedaan afgelopen week.

  [ # 141 ] 03 October 2006 06:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Mark-Ster”][quote author=“Marilena”]Alleen het geld van Monica moet nog binnen komen. Ik wacht nog even af tot morgen aangezien in het weekend de overschrijvingen niet verwerkt worden. Maar als het morgen niet op de rekening staat, dan vervalt de plaats voor Monica helaas en schuift Remko door.

Ik vind het altijd heel vervelend als ik mensen van de lijst moet schrappen, maar goed het betalingstermijn is 3 weken geweest, ruim voldoende de tijd dus en ik moet ergens een lijn trekken anders kan ik achter mensen aan blijven gaan.

Monica heeft het geld woensdag of donderdag overgemaakt zei ze , zover ik weet heeft ze de Rabobank, Bij haar heeft het langer geduurd omdat ze druk was met Stichting Karakter “A Little Night music” , heeft daar ensemble gedaan afgelopen week.

Het geld is nog steeds niet binnen, ik wacht morgen nog af, maar als het geld dan niet binnen is vind ik het heel vervelend, maar dan vervalt haar plaats. Het betalingstermijn is dan al bijna een week voorbij en aangezien er iemand op de reservelijst staat kan er dus doorgeschoven worden.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 142 ] 04 October 2006 05:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het geld is vandaag niet binnen gekomen. Dit betekent dat Monica Corvers niet meekan. Haar plaats vervalt en Remko kan in haar plaats mee.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 143 ] 05 October 2006 08:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Alle betalingen zijn binnen, de meeting zit vol dus laat 28 januari maar komen :D
Ik ben blij dat deze meeting vol is geraakt. Ik had er een beetje een hard hoofd in aangezien vorige meetings minder goed liepen en het team van Musicalworld eigenlijk de officiele meetings wilde stoppen. Maar ik ben blij dat deze toch weer vol is geraakt, doet me goed :D

Wel nog een klein ‘nadeeltje’. Gisteren heb ik besloten om de plek van Monica aan Remko te geven aangezien Monica bijna een week te laat was met de betaling. Krijg ik vandaag dus die betaling binnen.  :? Maar goed, ik heb het geld teruggestort.
Ik hoop dus dat Monica hier begrip voor op kan brengen. Ik heb al een paar dagen extra de tijd gegeven en de betaling kwam maar niet binnen en op een gegeven moment moet ik een grens trekken. Sorry hiervoor, volgende keer hopelijk beter.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 144 ] 05 October 2006 08:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Het zou alleen jammer zijn als ‘t door de bank kwam.
Dat die vertraging heeft opgelopen, terwijl Monica ‘t geld op tijd heeft gestort. Maar dat weet ik dan ook niet precies.

  [ # 145 ] 05 October 2006 09:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

[quote author=“StephanieMangano”]Het zou alleen jammer zijn als ‘t door de bank kwam.
Dat die vertraging heeft opgelopen, terwijl Monica ‘t geld op tijd heeft gestort. Maar dat weet ik dan ook niet precies.

Bij haar is het namelijk afgeschreeven !!

  [ # 146 ] 05 October 2006 10:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

Is het niet mogelijk om voor deze ene keer met 31 mensen te gaan ? . Het geld was gestort maar ja die banken he !

Sorry ik bemoei mij met dingen wat ik niet mag .

  [ # 147 ] 05 October 2006 11:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“F.Gankema”]Is het niet mogelijk om voor deze ene keer met 31 mensen te gaan ? . Het geld was gestort maar ja die banken he !

Sorry ik bemoei mij met dingen wat ik niet mag .

Ik heb 30 kaarten gereserveerd, als ik nu om een 31e kaart vraag kan ik niet garanderen dat die ene persoon bij de hele groep zit. De kaarten zijn namelijk al voor ons weggelegd.
Daarbij heeft Monica zich vrij in het begin dat de meeting online stond opgegeven en heeft dus ruim de tijd gehad om te betalen. Ik vind het ook vervelend om te doen hoor, maar ik moet wel ergens een grens trekken, ik kan niet achter mensen aan blijven zeuren om dat geld terwijl we een reservelijst hebben.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 148 ] 06 October 2006 09:54 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

SORRY !

Je hebt gelijk !

  [ # 149 ] 06 October 2006 05:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“F.Gankema”]SORRY !

Je hebt gelijk !

neemt natuurlijk niet weg dat ik het fijn vind als mensen meedenken als zich een ‘probleem’ voordoet 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 150 ] 09 October 2006 08:39 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Misschien is het een idee om Monica mee naar de meeting te laten gaan, wanneer er iemand verhinderd zou zijn ... Dus meer als reserve. Als Monica dat zou willen natuurlijk.

‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
10 of 19