1 of 12 |  1 2 3 >  Last ›
Musicalworld meeting naar Honk!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Erg leuke aanbieding dit (ik voelde m al aankomen 😉). Ik wil wel mee. 😊.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 15 January 2007 12:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Omdat we n.a.v de meeting naar ‘Wat Zien Ik?!’ toch weer goede moed hebben gekregen voor het organiseren van officiële meetings, hebben we nu wel een hele goede deal kunnen maken voor Musicalworld.

DE MEETING ZIT VOL, INSCHRIJVEN KAN NIET MEER!!

Wat: Musicalworld meeting naar Honk!’
Waar: Oude Luxor Theater in Rotterdam
Wanneer: zondag 25 februari 2007
Tijd: voorstelling begint om 13.30

Uiteraard hebben we weer een aantal extra’s. Deze keer iets minder dan gebruikelijk aangezien het budget rondom de voorstelling minder groot is dan bijvoorbeeld bij ‘Wat zien ik?!:
* Een korting op het 1e rangs kaartje van maarliefst 15 euro. Kaarten kosten nu 7.50 euro, in plaats van 22.50 euro!
* Meet ‘n Greet na afloop van de voorstelling
* Allard Blom, producent van Honk!, houdt vooraf of na afloop van de voorstelling een praatje over de tot stand koming van deze productie

Hoe kun je je voor deze meeting opgeven:
Ondanks dat we normaal gesproken een meeting een beetje exclusief willen houden, hebben we toch besloten om deze keer de groep wat groter te laten zijn. We konden deze deal niet laten schieten en daarom wilden we meer kaarten kunnen reserveren dan normaal. In totaal kunnen er deze keer 40 personenmee. Om de meet ‘n greet wel overzichtelijk te houden en iedereen de kans te geven om foto’s te maken en handtekeningen te bemachtigen, zullen er tegen die tijd wat regels rondom de meet ‘n greet gemaakt worden. Waarschijnlijk zullen we de groep opsplitsen in 2-en, en de cast ook, en halverwege ruilen, maar goed, de precieze details daarover volgen nog.

Je kunt je opgeven door in dit topic te reply-en dat je meewilt. Je naam wordt dan aan de lijst toegevoegd in het rood.
Op het moment dat je betaling binnen is word je naam groen gemaakt en ben je dus verzekerd van je plek.
Let wel: is je betaling niet op tijd binnen, dan vervalt je inschrijving en schuift automatisch de reservelijst door.

Betalen:
De kosten voor deze meeting zijn 7.50 euro per kaartje. Maak het geld voor zaterdag 3 februari over op onderstaande rekening en vermeld daarbij duidelijk je naam en forumnaam!!. Forum naam is ook erg belangrijk aangezien we niet van iedereen de ‘echte’ naam weten, dus als we dan betalingen binnen krijgen waarvan we de naam niet herkennen is het weer zo’n gedoe om op het forum na te vragen van wie de betaling afkomt. Kortom, zowel je naam als je forumnaam in de omschrijving vermelden, dat maakt het voor ons een stuk makkelijker!

Stuur je betalingen naar postbank rekening 4802407 t.av. MM Schuite/GJM Ackermans te Utrecht

IBAN code: NL59 PSTB 0004 8024 07
BIC PSTBNL21
(voor leden uit Belgie om het geld over te kunnen maken)

Let wel, normaal gesproken is een meeting alleen voor leden van Musicalworld.
Gezien het grote aantal kaarten wat we kunnen reserveren hebben we deze keer besloten dat er ook één introducé per lid mee mag. Voorwaarde is dan natuurlijk dat degene die zich opgeeft wel lid is van Musicalworld. De introducé hoeft dan niet perse lid te zijn. Neem je een introducé mee, vermeld dat dan ook bij je aanmelding. Geef ook de naam meteen op van de introducee zodat ik die aan de lijst kan toevoegen!
Ben je nog geen lid, of ken je niemand die lid is van Musicalworld maar wil je wel graag mee, dan kun je je   HIER gratis lid maken.

[ Gewijzigd: 05 February 2007 12:36 PM by ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 15 January 2007 12:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wie gaat er mee:

1. Marilena
2. Ronny
3. Jeroen
4. Klaske
5. Introducé Klaske
6. Marly
7. Ivje
8. Zzinderella
9. Lance
10.Scarletwoman
11.Bianca18
12.Mo
13.Skye
14.Introducé Skye (Moniek)
15.Introducé Jeroen (Roel)
16.Introducé Mo
17.Domi
18.Introducé Domi (Doortje)
19.Marjon
20.Puss
21.Introducé Puss
22.Lotjes
23.Introducé Lotjes (Sjoerd)
24.Remko
25.introduce Remko
26.IngeG
27.Musicalfan1982
28.Introducé Musicalfan1982(Peter)
29.Introducé Bianca18
30.Lovemusicals
31.*Roos*
32.Pepe
33.Introduce Pepe
34.Brian
35.Introducee Brian
36.Saskia
37.introduce Saskia (Angelique)
38.Dokter_P
39.Nieluhs
40.Leeuwtje

[ Gewijzigd: 05 February 2007 10:19 AM by ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 3 ] 15 January 2007 01:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik ook (En ik weet haast wel zeker dat je Lance ook mag opschrijven 😉 )

  [ # 4 ] 15 January 2007 01:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik zet jullie erbij. Maar laat Lance zelf ook nog wel reageren als bevestiging.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 5 ] 15 January 2007 01:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Oeh erg leuke en verleidelijke meeting!
Kan iemand mij eerst vertellen hoe lang de meeting ongeveer zal gaan duren? Dit wat betreft mijn bezoekregeling van mijn kids (die komen nml normaal gezien om 17.30 uur thuis van hun vader vandaan).

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 6 ] 15 January 2007 02:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Scarletwoman”]Oeh erg leuke en verleidelijke meeting!
Kan iemand mij eerst vertellen hoe lang de meeting ongeveer zal gaan duren? Dit wat betreft mijn bezoekregeling van mijn kids (die komen nml normaal gezien om 17.30 uur thuis van hun vader vandaan).

Zoals Marilena al in de introductie schreef is het nog niet zeker of Allard Blom vooraf of achteraf iets komt vertellen. Dus definitieve tijden kunnen we ook nog niet geven. Niet als begin- en niet als eindtijd. Gevoelsmatig denk ik dat als je 5 uur weg zou moeten je het merendeel (en misschien wel alles) van het programma zou kunnen meemaken…

  [ # 7 ] 15 January 2007 02:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik wil ook mee!!!!

Wilde al een keer last minute in m’n eentje gaan binnenkort, maar me tmeer mensen is het veel gezelliger!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 8 ] 15 January 2007 03:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“Jeroen”][quote author=“Scarletwoman”]Oeh erg leuke en verleidelijke meeting!
Kan iemand mij eerst vertellen hoe lang de meeting ongeveer zal gaan duren? Dit wat betreft mijn bezoekregeling van mijn kids (die komen nml normaal gezien om 17.30 uur thuis van hun vader vandaan).

Zoals Marilena al in de introductie schreef is het nog niet zeker of Allard Blom vooraf of achteraf iets komt vertellen. Dus definitieve tijden kunnen we ook nog niet geven. Niet als begin- en niet als eindtijd. Gevoelsmatig denk ik dat als je 5 uur weg zou moeten je het merendeel (en misschien wel alles) van het programma zou kunnen meemaken…

Bedankt! Ik denk er nog even over na. Voorlopig heb ik nog wel ff als er 60 mensen mee kunnen 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 9 ] 15 January 2007 04:18 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

oew 😛 leuk leuk..

Ik geef me ondervoorbehoud op

  [ # 10 ] 15 January 2007 05:07 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

ik geef me ook onder voorbehoud op.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 11 ] 15 January 2007 06:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ga mee

Heb zitten twijfelen wel of niet naar honk maar dit is wel een heeeeeeeele leuke aanbieding

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 12 ] 15 January 2007 07:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Ik geef me op, hopen dat mijn baas het goed vindt….ze is nu het rooster voor februari aan het maken. Nou ja, anders ruil ik wel.

Het geld is per girotel overgemaakt, dus moet er nu al opstaan.

Heb er zin in!

  [ # 13 ] 15 January 2007 07:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik kom trouwens met introducé. Heb je al zijn gegevens ook nodig of kan ik ook voor 2 personen betalen?

(Ivje, hoe kan je twijfelen of je naar Honk! gaat?)

  [ # 14 ] 15 January 2007 07:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Klaske”]Ik kom trouwens met introducé. Heb je al zijn gegevens ook nodig of kan ik ook voor 2 personen betalen?

(Ivje, hoe kan je twijfelen of je naar Honk! gaat?)

Ik heb alleen zijn of haar naam nodig zodat ik die in de lijst kan zetten. Zal er nu even ‘introducee Klaske’ bijzetten.

Overigens, de mensen die zich nu onder voorbehoud hebben opgegeven voeg ik niet toe aan de lijst. Straks krijg ik een hele lijst voor met ‘onder voorbehoud’ en dan zul je net zien dat iedereen zich op het laatste moment afmeld en dan zit ik dus met al die lege plaatsen.
Alleen als je echt mee wil/kan/gaat dan kom je op de lijst.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 15 ] 15 January 2007 11:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

IK GA MEE!!

Laat niemand hier over twijfelen, want zoals ik al eerder heb gezegd: Eén ieder die aan het eind van het seizoen Honk! niet heeft gezien kan zichzelf wel voor z’n kop slaan.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 12