2 of 2 |  < 1 2
Stanley Burleson terug in Cats
  [ # 16 ] 25 January 2007 09:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Je leest niet goed, Jouke.

Maar om terug ontopic te komen, ik heb Cats nog steeds niet gezien, Stanley is voor mij als RumTumTugger is geen reden om direct kaarten te gaan bestellen. Als ik nog ga en ik heb Stanley zal het toeval zijn, zie ik hem niet, hoor ik wel uit de (objectieve) verslagen hoe die het gedaan heeft.

  [ # 17 ] 25 January 2007 09:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Klaske”]Je leest niet goed, Jouke.

Wat een argument :lol:

Maar laten we het maar weer over Stanley in Cats gaan hebben:D Ik ben in iedergeval erg blij dat jij speelt

  [ # 18 ] 26 January 2007 12:44 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Marilena”]Ik zeg ook niet dat Stanley niet sexy zou zijn (dat is persoonlijke smaak), maar ik vind het gewoon ongeloofwaardig in de zin van het karakter dat hij gaat spelen en zijn echte leeftijd. Wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij het niet goed zou doen, maar ik vind dat als je een macho karakter hebt waar de jonge meiden op vallen dat je dan ook een macho type die rol moet spelen en niet iemand van 40.
Maar goed, dat is mijn mening en ieder natuurlijk zijn mening.
Neemt ook niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben hoe hij dat zal gaan doen, maar ik vind het vooralsnog wat ongeloofwaardig.

Qua lijf kan hij er toch wel mee door en hij is voldoende geschminkt om die jaren niet te zien….....leg het een beetje onhandig uit geloof ik :oops:

Maar waar blijft degene die nu eigenlijk die rol speelt en wat gebeurt er na Amsterdam, daar lees je dus niets over :?:

sorry ben even kwijt wie en wat, Gino?? :oops:

  [ # 19 ] 26 January 2007 08:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

Gino gaat dus naar Duitsland voor Best of Musicals ofzo 😛
stanley heeft dit jaar zijn 20 jarig jubileum en daarom zal hij die rol wel overnemen gok ik zo 😉 niet zozeer omdat hij een vast contract heeft 😉

  [ # 20 ] 27 January 2007 11:22 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Marilena”]Allemaal leuk en aardig en ik vind Stanley ook best goed, maar dat hij nou weer in Cats moet gaan staan vind ik wat overdreven. Die Tuk Stuk Rukker moet een beetje een macho zijn waar de jonge kittens voor vallen. Zie jij dat al gebeuren bij een 40 jaar oude kater….
Duidelijk weer een geval van ‘hij heeft een vast contract en we moeten hem toch ergens in plaatsen’-geval

Dat is wel waar, maar toch ben ik als niet-“Stan-fan” eigenlijk best benieuwd hoe hij dit gaat doen.
Na Kardinaal Richeleu (briljant gecast) en de Dood (ook niet verkeerd) is er geen rol meer geweest waarmee hij mij wist te overtuigen dan wel kippenvel te geven en was het vooral meer van hetzelfde.
Een comeback in Cats kan best voor interessante taferelen zorgen.

Of is de Tuk-Stuk-Rukker die rol die vervuld werd door de danser met de engelse naam waar iedereen en bloc voor viel?
Want dan is het toch minder interessant.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 21 ] 27 January 2007 11:59 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Luna24”]

Of is de Tuk-Stuk-Rukker die rol die vervuld werd door de danser met de engelse naam waar iedereen en bloc voor viel?
Want dan is het toch minder interessant.

Dat is dr. Diavolo volgens mij. Tuk-Stuk-Rukker wordt nu gespeeld door Gino Eemnes.

  [ # 22 ] 27 January 2007 12:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Jeroen”][quote author=“Luna24”]

Of is de Tuk-Stuk-Rukker die rol die vervuld werd door de danser met de engelse naam waar iedereen en bloc voor viel?
Want dan is het toch minder interessant.

Dat is dr. Diavolo volgens mij. Tuk-Stuk-Rukker wordt nu gespeeld door Gino Eemnes.

O, dan valt het niet zo op.

(je hebt gelijk; ik bedoelde Diavolo)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 23 ] 27 January 2007 01:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Luna24”][quote author=“Jeroen”][quote author=“Luna24”]

Of is de Tuk-Stuk-Rukker die rol die vervuld werd door de danser met de engelse naam waar iedereen en bloc voor viel?
Want dan is het toch minder interessant.

Dat is dr. Diavolo volgens mij. Tuk-Stuk-Rukker wordt nu gespeeld door Gino Eemnes.

O, dan valt het niet zo op.

(je hebt gelijk; ik bedoelde Diavolo)

Heel binnenkort (ik hoop aankomende week) een exclusief interview met Dr. Diavolo oftewel Mark John Richardson

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 24 ] 27 January 2007 03:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Wat een ophef zeg.

“Stanley gaat de rol van Tuk Stuk Rukker spelen” Wel een maand lang…. Pfff

De huidige speler (Gino Emnes) wordt geeneens genoemd in de folders, affiches, op de website enz.
En nu gaat god Burleson die rol spelen en de hele
pr-machine draait op volle toeren.

Ik vind Stanley een vakman (niet sympathiek, wel een vakman), maar dit is toch echt bezopen.

  [ # 25 ] 27 January 2007 05:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Denk aan de kaartverkoop en wat een geld dat zal opleveren 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 28 January 2007 05:55 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Ja Luna24, daar heb jij gelijk in…..

Ik ben totaal geen “stan fan”, en ook als persoon vind ik hem niet sympathiek, maar wat Luna24 ‘zegt’ is wel zo…..

Veronique

  [ # 27 ] 28 January 2007 01:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Luna24”]Denk aan de kaartverkoop en wat een geld dat zal opleveren 😉

zal dat nu echt zoveel verschil maken, die maand dat hij speelt?

veel mensen hebben denk ik al geboekt van te voren enz. en ik las dat er al 300.000 kaarten zijn verkocht.

  [ # 28 ] 28 January 2007 05:08 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Pleegje”][quote author=“Luna24”]Denk aan de kaartverkoop en wat een geld dat zal opleveren 😉

zal dat nu echt zoveel verschil maken, die maand dat hij speelt?

veel mensen hebben denk ik al geboekt van te voren enz. en ik las dat er al 300.000 kaarten zijn verkocht.

‘t is in ieder geval weer extra promotie voor Cats in ‘t algemeen, niet alleen voor ‘Cats in Amsterdam’. Zo wordt de productie toch nóg meer in het nieuws gebracht.
Ik denk ook dat er best mensen zijn die het niet goed gelezen hebben ofzo en in de veronderstelling (of hoop) leven dat Stanley ook na Amsterdam de rol blijft spelen, en mssch daarom extra kaartjes gaan boeken etc.

  [ # 29 ] 29 January 2007 09:11 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“Pleegje”][quote author=“Luna24”]Denk aan de kaartverkoop en wat een geld dat zal opleveren 😉

zal dat nu echt zoveel verschil maken, die maand dat hij speelt?

veel mensen hebben denk ik al geboekt van te voren enz. en ik las dat er al 300.000 kaarten zijn verkocht.

ik las ergens dat carre daarvoor al vrijwel was uitverkocht :roll: dus dan zal het ook niks helpen :roll:

  [ # 30 ] 30 January 2007 12:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“Rodermondje”][quote author=“Pleegje”][quote author=“Luna24”]Denk aan de kaartverkoop en wat een geld dat zal opleveren 😉

zal dat nu echt zoveel verschil maken, die maand dat hij speelt?

veel mensen hebben denk ik al geboekt van te voren enz. en ik las dat er al 300.000 kaarten zijn verkocht.

ik las ergens dat carre daarvoor al vrijwel was uitverkocht :roll: dus dan zal het ook niks helpen :roll:

Ik ben pas geweest naar de Musical Cats, als ik dit had geweten dan had ik geboekt in carre. jammer zeg 😢  :(

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

 < 1 2
2 of 2