1 of 3 |  1 2 3 > 
Foto’s en verhalen Wat Zien ik?!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Ronny”] Luuk heeft de mooiste Mr Bojangles getekend die hij kon tekenen dus het krijgt zeker een mooie plek in ons werkplekje. Dank jullie wel!!

Graag gedaan hoor 😉

en gefeliciteerd Ronny, tot nu toe maakte ik altijd de lelijkste foto’s van marly.. maar lelijker dan dit kan niet 😉


Ik vond het ook een erg leuke dag
(ondanks de lange lange trein reis..)
Morgen vul ik de verslagen van andere wel aan 😛

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 28 January 2007 10:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Hoe vond jij de voorstelling en de meeting vandaag? Ik voelde me in ieder geval erg vereerd met het enorm lieve kado van iedereen. Luuk heeft de mooiste Mr Bojangles getekend die hij kon tekenen dus het krijgt zeker een mooie plek in ons werkplekje. Dank jullie wel!!

Dan bij deze nog even 4 foto’s (jaja) die ik heb kunnen maken. De ene groepsfoto die ik gemaakt heb is mislukt, maar als het goed is komt er nog een iets betere versie van Jeroen aan. Die kun je dus binnenkort downloaden.

Sorry marly, maar anders had ik maar 3 foto’s 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 28 January 2007 11:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Hahah, ik ben net terug. Maar klees nu pas dat er een musical-world meeting was Ik was dus op “eigen-gelegenheid” Kzat op rij 1 in het midden. En heb erg van de show genoten. Ondanks dat somige emsamble leden een RAMP waren om aan te horen. Maar steeds oog-contact met andere leuke cast-leden maakt een hoop goed
😉

  [ # 3 ] 29 January 2007 12:51 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zomaar sneaky foto’s maken als ik Hilke aan het uithoren ben. Foei :D

  [ # 4 ] 29 January 2007 10:24 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2007-01-28

[quote author=“Ronny”]Dan bij deze nog even 4 foto’s (jaja) die ik heb kunnen maken. De ene groepsfoto die ik gemaakt heb is mislukt, maar als het goed is komt er nog een iets betere versie van Jeroen aan. Die kun je dus binnenkort downloaden.

Hoi Luitjes,

Hier is mijn bijdrage aan de leuke middag in Breda.

Groetjes,

  [ # 5 ] 29 January 2007 10:37 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

We hebben zoals gewoonlijk weer genoten van de meeting en van de musical Wat Zien Ik .

Marilena en Ronny super bedankt !

Tot de volgende keer !

Groetjes van

Thea & Frans   (Oma & Opa )

  [ # 6 ] 29 January 2007 01:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Nogmaals heel erg bedankt Ronny en Marilena voor de meeting en voor de lift.

Ik vond het leuk om de musical eens gezien te hebben en om weer een hoop nieuwe gezichten bij forumnamen te kunnen plakken.

Geweldig dat de cast zo enthousiast mee wilde werken aan de meeting.

Ik heb een hele leuke middag gehad 8)

Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 7 ] 29 January 2007 02:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik vond het heel leuk gisteren. Goed geregeld, leuke meeting! Leuke show 😊

Leuke foto’s al op ‘t forum!  :D

Ik heb zelf geen foto’s, die heeft Bianca 😉

  [ # 8 ] 29 January 2007 03:40 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“StephanieMangano”]Ik vond het heel leuk gisteren. Goed geregeld, leuke meeting! Leuke show 😊

Leuke foto’s al op ‘t forum!  :D

Ik heb zelf geen foto’s, die heeft Bianca 😉

@ Hinke, *snap de hint 😉 *

Ook ik vond het erg leuk gisteren, gezellig om weer eens bij te kletsen met bekenden en nieuwe mensjes :D
Voorstelling vond ik ook erg leuk.
Hierbij mijn foto’s, 
Met dank aan Luuk, onze fotograaf 😉














   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 9 ] 29 January 2007 03:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Supergave foto’s!!!!!
Waar blijven die verslagen?! 😉
Ik heb nog ff geen tijd, heb een mega-mega-mega-drukke week.
Ik vond t iig onwijs leuk, en leuk om weer wat mensen van t forum in t echt te zien 😉
Ow ja, ik had gister een beertje gehad van Ivon, en was die dezelfde dag al kwijt geraakt :-(
Maar gelukkig lag hij nog bij Chassé, dus Chassé is terug!
(ik heb net 1 seconde geleden besloten dat ik m maar zo noem… 😉).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 29 January 2007 04:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hele leuke foto’s Bianca en Luuk! Leuk dat jullie ook veel mensen van het ensemble op de foto hebben gezet.

Ik ben blij dat iedereen het zo positief heeft ervaren. Ook de cast vond het erg leuk om hieraan deel te nemen kreeg ik van verschillende castleden te horen!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 11 ] 29 January 2007 06:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Dankje Bianca.

(verwacht nog wel een mailtje, zodat ik ze kan afdrukken (A))

  [ # 12 ] 29 January 2007 06:49 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Wat een leuke foto;s :D! Ik heb zeker wat gemist! Stomme griep!  😢
Maar ondanks dat krijg toch beetje beeld hoe gezellig het was :D

Volgende keer ben ik er weer helemaal 100% de oude en ga ik graag mee! :D

Hebben jullie ook een foto van het cadeau? Ik ben namelijk zeer benieuwd 😛

  [ # 13 ] 29 January 2007 06:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“Nieluhs”]
Hebben jullie ook een foto van het cadeau? Ik ben namelijk zeer benieuwd 😛

Dat was wel het idee van Marilena (en Ronny?) 😉

Mijn verslag

——————-

Wat zien ik?!
28 januari 2007
Breda

Gisteren ging ik met een grote groep leden van Musicalworld naar Wat zien ik?! in Breda.
Na een gigantische wereldreis en een hilarische discussie over fruit waren we in Breda beland. Het bleek makkelijk te belopen. Eten bij de MC Donalds is echt een must als je naar het theater gaat. Makkelijk, snel en niet duur.
In het Chasse theater kregen we een programmaboekje, promotiecd-tje en een naamplaatje, voor de meeting acheraf. Luuk stond al klaar met het schildersdoek (het cadeau voor Marilena en Ronny, de regelaars) waar iedereen een bedank-berichtje op mocht schrijven.
Na de overhandiging zijn we de zaal in gegaan. Rij 16 en 17 waren grotendeels voor ons. Mooie plekken, goed zicht op het podium en niet te ver.
Over de show, kort samengevat gaat het over 2 hoeren en studentenrellen. Ik vond het een leuke show, maar was niet overdonderd. Muziek vond ik wel heel erg leuk. Hoewel ‘In het café van Bet van Beeren’ op de Uitmarkt stukken beter klonk dan in de musical zelf. In de musical zelf vind ik het wat mat en braaf.
Ellen Pieters was ziek, dus we hadden Hilke Bierman als Blonde Greet en Fleur van de Water als Noortje. Verder hadden we de originele cast.
Uitblinkers van de show vind ik Mariska van Kolck als Nel, wat speelt ze die rol fantastisch. Een heel ander soort type dan ik verwacht had. En wat een stem heeft die vrouw.
Hilke Bierman vond ik heel goed. Een aparte stem waar je toch van moet houden, ik hield er wel van. Spel was erg goed, ik heb Ellen nooit gezien, maar Hilke zet zeker een goede Greet neer.
Karel Simons als Lucas. Super! Lenig, goede danser, hij speelde zijn rol als student hartstikke goed. Zijn zang was ook prettig om naar te luisteren.
En Fleur van de Water als Noortje. Ik kan me in die rol geen Hilke voorstellen. Fleur heeft als Noortje echt de leeftijd van een student en past goed bij Karel. Leuk, dat stemmetje van d’r. In het ensemble viel zij mij ook op, vind haar zangstem heel mooi.
Verder vond ik sommige acteurs/actrices uit de cast wat mager zingen. Die kunnen nog wel een paar zanglessen gebruiken. Ik las ook dat er drie stagaires meespelen. Leuke stage heb je dan!
De meest hilarische scène vond ik toch wel de kippenscène. Geweldig! Heb continu in een deuk gelegen. Ook hoe Arie Cupé al die klanten speelt, super! En wat ik een mooie scène vond was die met de agenten, de studentenrellen, in combinatie met scène ‘Zwart-wit’. Mooi gedaan met de oude zwart-wit foto’s van vroeger op de achtergrond. Goed liedje ook.
Na afloop zijn we meteen doorgelopen naar de artiestenfoyer. Daar zat de hele cast, in kostuum, verspreid over de foyer. In het begin voel je je wat ongemakkelijk, maar na verloop van tijd gaat dat over. Er zijn zo’n 15 (tenminste.. een heleboel!)groepsfoto’s gemaakt. En daarna hebben we nog met een aantal castleden gesproken. Mariska was weer zó spontaan, lacht even lief naar je en begint hele verhalen, heel leuk.
De musical was heel leuk, maar het is niet mijn favoriet.

In de trein hebben we nog uitgebreid gegeten. Koude pasta’s, broodjes en fruit (!) van de Appie Heijn waren binnen handbereik.

Musicalworld, bedankt voor de leuke dag. En Bianca, Heidi, Loek, Yvon en alle anderen, was gezellig!

  [ # 14 ] 29 January 2007 07:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

mijn verslag en foto’s komen nog maar ik heb in iedergeval genoten
en ben blij dat chassé weer terug is veer maar dat had je me al gesmst

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 29 January 2007 07:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vond het een mooie originele show, doorspekt met humor, maar niet minder vaak grijpen de liedjes je naar de keel. Door de tragiek van het verhaal erachter.
Hoogtepunt van humor in de show was de klant met de “Kipp’n”
En wat doen kipp’n?
”Tokk’n!”
Blauw gelegen!

De meet & greet na afloop (ik merk toch dat ik mij er niet zo op mijn gemak meer bij voel): een groepsfoto en nog eentje met Mariska van Kolck, Duck Jetten en haar schattige hondje.
Dat hondje! Wat zo lief mee op liep tijdens de show en zich toen eens uitgebreid ging uitrekken en strekken, alsof het al die tijd geslapen had en nu eindelijk mee op mocht. En dan spitsten die oortjes als het vrouwtje ging zingen 😊

Mariska van Kolck verraste me na afloop door met de meet & greet heel lief over mijn arm te aaien en spontaan te zeggen: “Hee… jouw gezicht ken ik! Ik heb jou eerder gezien!”
Ik heb er één keer naast gestaan terwijl zij met een fan stond te praten en dat is meer dan een jaar geleden; zo’n reactie had ik echt niet verwacht. Erg lief.
Ze deed het overigens ook erg goed; een rol die totaal iets anders is dan mw. Pot.
Ook van Hilke Bierman als Blonde Greet was ik erg gecharmeerd. Ze pakte de rol met zo’n natuurlijke instelling op dat ze prima 1e cast met veel speelervaring had kunnen zijn. Zij en Nel (haar van boven) waren dan ook een schitterend duo.

Kortom; ik heb een erg gezellige, geslaagde dag gehad. Niet in het minst ook door de treinreis met mijn mede-meetinggangers heen en terug. Het was leuk!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 1 2 3 > 
1 of 3