Opsporing Verzocht… Smadar en Stefan
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Smadar speelt nou in Jungle Book! Wat Stefan doet, geen idee! Ik weet dat Heidi,Luna24 hem erg goed vind. Misschien is zij op de hoogte?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 1 ] 10 February 2007 12:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Iemand een idee waar Smadar Monsinos (laatst gezien in Fame en het toneelstuk ‘Een laatste glas melk’) en Stefan Swinkels (laatst gezien in Rent) gebleven zijn ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 2 ] 10 February 2007 09:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Stefan heeft ná SNF nog in Queen in Concert gestaan, maar wat hij nu doet? Geen idee!

  [ # 3 ] 10 February 2007 10:27 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Zoals Nieluhs meld staat Smadar momenteel inderdaad in “Jungle Boek”. Op de home page is een interview met haar en collega’s Caroline Dijkhuizen en Curt fortin te vinden over deze productie.

  [ # 4 ] 10 February 2007 11:29 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Stefan is gekapt met de musicalwereld en heeft nu een baan in een compleet andere hoek.
Greetz!

  [ # 5 ] 10 February 2007 05:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Dankjewel voor alle reacties ! I ben weer op de hoogte 😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 6 ] 10 February 2007 07:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“brian”]Zoals Nieluhs meld staat Smadar momenteel inderdaad in “Jungle Boek”. Op de home page is een interview met haar en collega’s Caroline Dijkhuizen en Curt fortin te vinden over deze productie.

Sorry dat ik reageer, maar ik moet je ff verbeteren :oops:
Het is Carolina Dijkhuizen 😉


En Smadar doet t trouwens geweldig in Jungle Boek! :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 11 February 2007 10:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nou, de meesten zijn mij dus al voor geweest 😉

Stefan heeft inderdaad na Saturday Night Fever het roer om gegooid en is nog één keer terug op toneel verschenen in Queen in Concert afgelopen seizoen.
Ik heb ervan genoten en vond het prachtig om hem eindelijk weer terug op toneel te zien (lang verwacht en stil gehoopt), maar hij heeft het bij een eenmalige comeback gehouden.
Zeg nooit “nooit”, maar zo het er nu naar uit ziet heeft hij terug opgepakt wat hij in de tussenliggende periode na SNF was gaan doen.

Wat Smadar betreft ben ik niet op de hoogte; ik dacht dat zij nog wel veel kinderprogramma’s op TV deed: Sesamstraat en Sinterklaas.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 11 February 2007 06:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Whoei, echt jammer dat ik “Queen in concert” gemist heb.Ik heb net als jij sinds Rent stilletjes gehoopt Stefan (prettige verschijning + talent 😊 ) nog een keer op het toneel terug te zien. Gemiste kans dus.

Gelukkig bestaat die kans in het geval van Smadar wel nog. Ik vond haar geweldig in Fame. Haar rol in het toneelstuk “Aan de vooravond” (dus niet “Een laatste glas melk” -zelfde schrijver en thema—> Een psychiatrische instelling die op het punt staat ontruimd te worden door de nazis) was heel anders maar daar was ze ook al goed in. Ik was haar uit ook uit het oog verloren, vandaar mijn vraag 😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 9 ] 13 February 2007 11:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Kiepkantel”]Whoei, echt jammer dat ik “Queen in concert” gemist heb.Ik heb net als jij sinds Rent stilletjes gehoopt Stefan (prettige verschijning + talent 😊 ) nog een keer op het toneel terug te zien. Gemiste kans dus.

Er is een dvd van verschenen, maar dat is - op enkele punten na - geen aanrader als je voor de dans gaat.
Bohemian Rhapsody/ Save Me is daarentegen wel heel mooi.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?