5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Foto’s en verhalen van de meeting naar Honk!
  [ # 61 ] 27 February 2007 04:06 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Klaske”]Tim en ik hebben niet op de foto gestaan (al kun je Tim wel ergens op de achtergrond van een van de andere foto’s zien)

Aaaaaaaaaaaaaaaah!!! En ik dacht nog wel heel keurig buiten het schot van alle camera’s te hebben gestaan. Veilig achter de bar waar ik me best thuis voelde eigenlijk. 😉

Voor de geinteresseerde: Op die foto zie je mij de foto maken die Scarletwoman in een van haar eerste post postte van haarzelf met ivo. 😉

  [ # 62 ] 27 February 2007 12:56 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het was inderdaad weer erg gezellig zondag..

Marly en ik waren bijna te laat.. maarja we moesten zaterdag om 03.15 AM opstaan om vanuit Londen te vertrekken.. vandaar dat we zondag uitgeslapen hadden..

maarja we waren er precies om kwart over.. ruim optijd 😉

De show was inderdaad weer leuk
(maar na een weekje London met briljante musicals is het toch ietsje minder)

Bij het meet en greet moment geen foto’s gemaakt, het was er zo druk dat ik er geen behoefte aan had.

alleen na afloop nog een foto shoot gehad met een aantal leden 😛


Marly en Loek (leeuwtje)


Loek en Luuk (ik dus, dokter_p)


Liesbeth (lovemusicals) en Ik

Als iemand de foto’s in betere kwaliteit wilt moeten ze me maar ff roepen 😉

  [ # 63 ] 27 February 2007 01:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“Lance”][quote author=“Klaske”]Tim en ik hebben niet op de foto gestaan (al kun je Tim wel ergens op de achtergrond van een van de andere foto’s zien)

Aaaaaaaaaaaaaaaah!!! En ik dacht nog wel heel keurig buiten het schot van alle camera’s te hebben gestaan. Veilig achter de bar waar ik me best thuis voelde eigenlijk. 😉

Voor de geinteresseerde: Op die foto zie je mij de foto maken die Scarletwoman in een van haar eerste post postte van haarzelf met ivo. 😉

Euh… Lieve schat die heb ik niet gepost 😛
Op mijn beeldscherm bleek uiteindelijk dat ik er niet zo lekker op stond!
Ik heb alleen mijn foto met Ara gepost!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 64 ] 27 February 2007 02:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Scarletwoman”]Euh… Lieve schat die heb ik niet gepost 😛
Op mijn beeldscherm bleek uiteindelijk dat ik er niet zo lekker op stond!
Ik heb alleen mijn foto met Ara gepost!

Oeps. Laat het dan wel duidelijk zijn dat ik ‘m wel gemaakt heb voor je… 😉

  [ # 65 ] 27 February 2007 05:48 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Hay, Musicalfan1982, leuke foto’s van de meeting! Jammer alleen dat ik de eerste link niet kan openen; is het een slideshow? Misschien kun je net als bij de volgende links de foto’s afzonderlijk op de site zetten? Wil ze wel graag zien! :D

  [ # 66 ] 27 February 2007 06:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Scarletwoman”]
Ik heb weinig foto’s gemaakt, óf ik sta er niet zo leuk op… Ook op deze niet, maar die blik van Ara vind ik helemaal gewéldig! :lol: Het was dan ook érg moeilijk om mijn lachen in te houden 😛


Rrrr!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 67 ] 27 February 2007 07:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Ronny”]
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik nooit had verwacht dat Musicalworld zoveel rock-liefhebbers zou aantrekken. Die groep is best groot op Musicalworld.

Jaaa, hier nog één :D! Leuke foto’s allemaal trouwens ^^.

  [ # 68 ] 27 February 2007 10:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Gave foto’s weer allemaal!!! :-D

Hier dan mijn verslag(je) van Honk!

*onboeiend stukje misschien*
Toen ik opstond had ik meteen al zin in de dag :-D
Gauw ff aangekleed en gegeten (make-up maar in de bus gedaan, ik was weer is te laat opgestaan).
Met 2 bussen naar het oude Luxor gekomen.
Mams en ik waren er al om 12.00 uur geloof ik…
Weet de tijd niet precies meer.
Na een tijdje kwam ook Esmeralda, maar ik herkende haar niet meteen :oops:
Gelukkig herkende zij mij wel (is toch altijd anders hè, als je elkaar in het echt ziet i.p.v. op een foto!).
Later kwam Tim (ja toch?) nog langs, maar die zag ons niet 😉
Want Niels, Ivon, en…nog een paar kwam ook aan (sorry ik weet niet meer wie allemaal, ik hoop dat jullie t me kunnen vergeven!).
Na even kwamen ook Ronny en Marilena aan, en die gingen de kaartjes halen.
Nadat iedereen naar binnen was ging het kaart-scheur-mannetje (:P) alle 40 kaartjes even scheuren…
Aangezien ik geen zin had om daar op te wachten, heb ik mijn kaartje laten zien, en zelf maar gescheurd, en het afgescheurde strookje aan t mannetje gegeven 😉
Was ook goed, zei ie 😉
Na even staan kijken en naam ingevuld te hebben op het meet en greet-kaartje (voor in de badge), wilde mijn moeder even zitten, dus ik ben bij haar gaan zitten (anders was ze zo alleen!).
Ze zei: ga anders maar bij de rest staan hoor!
Maar dat vond ik niet leuk voor haar.
En toen opeens…
Hoorde ik muziek!!!
En ik werd helemaal vrolijk!
Ik ging als een razende naar de deur toe, en ging met mijn oor aan de deur luisteren :-D
Klonk echt super, ik had wel naar binnen willen gaan, haha 😉
Maar goed, dat doe je natuurlijk niet!

Nou, toen we naar binnen mochten heb ik ff mijn mams uitgezwaaid naar rij 19 (ahhh) en ik mocht op rij 2 :-D
Later waren er nog plekken vrij op rij 1, dus ben ik daar gaan zitten!
Ivo zat tijdens “Anders” vlak voor me, wat het liedje nog specialer maakte 😊
Liesbeth wilde in de pauze naast mij komen zitten, maar helaas kwamen de mensen die daar echt hoorden te zitten al aan, en die gingen daar (natuurlijk 😉) zitten.
Bleek dat die te laat waren, en ergens achteraan waren geplaatst.
Nou goed, vond ik wel jammer, maar toen maar terug naar rij 2 😉
Ow ja, voor het begon zat er iemand voor me, die duidelijk zat te zoeken op rij 2.
Bleek later dat het Monique was, en dat ze naar mij zocht, hahaha, dat vond ik wel grappig 😉
Dus daar had ik van tevoren nog even mee zitten kletsen 😊

Goed goed, over tot de show 😉
De show was weer helemaal super, heb er weer heel erg van genoten!
Ik merkte wel dat de cast nóg meer was ingespeeld op elkaar (de eerste keer heb ik een try-out gezien).
Goed, we beginnen maar eens bij…
Vincent: hij was weer helemaal super! Ik snap niet hoe 1 iemand echt al die verschillende rollen neer kan zetten!
Elke keer weer lijkt hij een ander persoon, echt top!
Sabine: ook zij was super! En ook bij haar vind ik het top dat ze zoveel verschillende rollen neerzet!!!
Jolanda: ook zij speelt en zingt erg goed. Als Maureen een vrouw (ja een eend…) en als Penny weer een meisje (zwaan). Ook als Queennie lijkt zij een echte kat.
Vannessa: zij speelt een echte lieve moeder. Het maakt haar niks uit dat haar kind zo “lelijk” is, ze houd toch van hem! Ik leef helemaal met haar mee als ze verdrietig is dat ze Lelijk niet kan vinden.
Ivo: HOOONK!!! Haha dat blijft geweldig hoe hij dat doet. Hij heeft een heel bijzondere stem, en bij Anders zit ik altijd half mee te huilen :-( :oops:
Ook met hem leef ik erg mee, omdat ik gevoeld heb wat hij als Lelijk voelt…
En dan Ara…
Wat een superkat!
Hij speelt het echt heel erg goed, en hij zingt ook zo mooi!
Goh ja, dit was eigenlijk mijn deel over de show :oops:

Nu de meet en greet!
Het was toppie geregeld!
Saskia (Bergman) kwam een kort gesprekje houden.
Veel heb ik er eigenlijk niet van meegekregen, ik was een beetje aan het rondkijken 😉 :oops:
Nou goed, daarna weren er 2 groepsfoto’s genomen, omdat we in een te kleine ruimte met teveel mensen stonden 😉
Toen mochten we apart met de spelers op de foto, en eerst kwam Vannessa even met mij en mams praten, over Honk! 😊
Daarna zag ze 2 kleine meisjes die ze kon, dus ging ze even met hun praten 😉

Ik ben dus eerst maar even iemand gaan zoeken die tijd had voor een foto, en dat was Vincent.
Hem even een compliment gegeven.
Ook nog over BatB, vooral over wat hij deed als kleedje!
Maar hij vond dít toch leuker zei hij.
Snap ik heel goed 😉
Daarna Ivo opgezocht en met hem op de foto gegaan.
Daarna had Vannessa weer even tijd, dus ging ik met haar op de foto.
Tijdens de foto liep er iemand (geen idee wie) tegen mijn moeders arm aan, dus we schrokken allebei een beetje 😉
Daarna zei Vannessa: zullen we een hele gekke foto doen?
Ik vind dat altijd wel leuk, dus hup, ik heb dat gedaan!
We hebben samen erg gelachen om het resultaat.
Toen mijn mams zei: ja die komt ook op internet, zei ze: nee toch!
En daarna: ach nou ja, doe maar, hoort er toch ook bij hè, haha 😉
Toen ging ik even bij Ara staan wachten, maar die had zoveel mensen om hem heen, dat ik eerst met Jolanda op de foto ging (zou ik toch al doen, maar die ging eerst even iets met Birgit (Schuurman) doen, die er ook was).
Nou, na de foto met Jolanda dus, kwam Sabine nog (ze was op weg naar de “uitgang”), maar ze wilde gelukkig nog wel even op de foto!
Daarna nog even bij Ara staan wachten, en na even had hij ook tijd 😉
Eigenlijk moest hij weg (dat zei Marilena die dat moest zeggen van Saskia, geloof ik).
Maar, hij wou eerst nog wel met iedereen die aan het wachten was op de foto.
Nou goed, ik heb al wat bij de foto gezet, dus lees dat ook maar even, ze staan hieronder.
Ook heb ik nog even tegen Ara gezegd dat ik vond dat ie hele enge ogen had zo.
Vond ie een compliment, haha 😉

Daarna gingen mams en ik maar op naar huis.
We kregen bij de uitgang van de meet en greet ruimte zeg maar dus nog een t-shirt (heb ik er nu 2 van, want ik had er dus al 1 gekocht 😛), een mapje met sticker en voucher (niet meer geldig 😛) en een programmaboekje.
Erg leuk!!!

Daarna net op tijd de bus gehaald, maar helaas moesten we in Bergschenhoek een half uur op de volgende bus wachten.
Die aansluitingen zijn zo heerlijk op zondag…..
Goed, ik was om 18.30u, moe maar voldaan thuis.
Dit was mijn verslaggie 😉

Hier de foto’s!

Vincent en ik:

Ivo en ik:

Vannessa en ik (normaal) (hier schrok ze wel een beetje van iemand die tegen m’n moeders arm aan liep):

Vannessa en ik (gek 😛) (ze zei: zullen we lekker gek kijken? Dus ik: ja hoor! Nou, zie hier het resultaat!):

Jolanda en ik (ze heeft helaas wel hele rode ogen van de flits):

Sabine en ik (let op Ivo!!! Hij pakte Sabine ff terug, zei hij! Later zag ik pas wat hij dus achter haar hoofd deed 😛):

Toen ging ik als laatste naar Ara, ik vroeg of hij met me op de foto wou, en toen zei ie ja, en toen zag hij mijn shirt (die van Honk!) en hij las: ooit zal er iemand van je houden.
Wat hij toen zei weet ik niet meer, maar toen kreeg ik een heeeele dikke knuffel!
Zo lief!
En toen gingen we eerst normaal op de foto (nou ja, Ara met hele grote ogen 😉)...
Ara en ik:

En daarna vroeg ik of ie ook knuffelend op de foto wou.
Nou dat wou ie wel!

Ara en ik (deze vind ik echt zooo lief!):

Na de foto bleef hij nog even zo staan, half leunend op mij, haha 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 69 ] 28 February 2007 01:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Hallo, Veertje, oftewel Vera. Geweldige foto’s joh! Zoals eerder in dit forum geschreven: ik werk met een digitale printer en kan dus (illegaal) ze mooi uitprinten. Superkwaliteit! thank you :D Je had er wat mij betreft nog veel meer mogen maken! 😊 P.s.: ik ben die jongen die ongeduldig stond te wachten toen jij de laatste foto met Ara maakte.

  [ # 70 ] 28 February 2007 05:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Veertje”] Goed goed, over tot de show 😉
De show was weer helemaal super, heb er weer heel erg van genoten!
Ik merkte wel dat de cast nóg meer was ingespeeld op elkaar (de eerste keer heb ik een try-out gezien).
Goed, we beginnen maar eens bij…
Vincent: hij was weer helemaal super! Ik snap niet hoe 1 iemand echt al die verschillende rollen neer kan zetten!
Elke keer weer lijkt hij een ander persoon, echt top!
Sabine: ook zij was super! En ook bij haar vind ik het top dat ze zoveel verschillende rollen neerzet!!!
Jolanda: ook zij speelt en zingt erg goed. Als Maureen een vrouw (ja een eend…) en als Penny weer een meisje (zwaan). Ook als Queennie lijkt zij een echte kat.
Vannessa: zij speelt een echte lieve moeder. Het maakt haar niks uit dat haar kind zo “lelijk” is, ze houd toch van hem! Ik leef helemaal met haar mee als ze verdrietig is dat ze Lelijk niet kan vinden.
Ivo: HOOONK!!! Haha dat blijft geweldig hoe hij dat doet. Hij heeft een heel bijzondere stem, en bij Anders zit ik altijd half mee te huilen :-( :oops:
Ook met hem leef ik erg mee, omdat ik gevoeld heb wat hij als Lelijk voelt…
En dan Ara…
Wat een superkat!
Hij speelt het echt heel erg goed, en hij zingt ook zo mooi!
Goh ja, dit was eigenlijk mijn deel over de show :oops:

Ik vond de voorstelling eigenlijk nogal tegenvallen. Ik vond de cast wat ongeconcentreerd en een tikkie slordig. Kan ook komen doordat de fiets van Honk stuk ging etc.

  [ # 71 ] 28 February 2007 06:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik vond de voorstelling helemaal niet tegenvallen! En dat van de fiets dat is mij ontgaan! Vertel, wat heb ik gemist?:P

  [ # 72 ] 28 February 2007 06:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Alle scenes na ‘Diner!’ heeft Honk lopend afgelegd, die doet ie normaal gesproken op de fiets. De fiets ging kapot, iets met de vooras, geloof ik.

  [ # 73 ] 28 February 2007 06:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Klaske”]Alle scenes na ‘Diner!’ heeft Honk lopend afgelegd, die doet ie normaal gesproken op de fiets. De fiets ging kapot, iets met de vooras, geloof ik.

Ooow ja, normaal doet ie dat op de fiets idd!
Ik heb niet gezien dat ie stuk ging!

En ook ik vond de voorstelling zéker niet tegenvallen 😉
Maar, ieder z’n eigen mening 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 74 ] 28 February 2007 06:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik vond eerlijk gezegd ook dat de algehele cast niet op dreef was… Heb ze eerder beter gezien… Daarnaast viel het me gigantisch op dat Ivo wel heel aanwezig ademhaalde tijdens “Anders”, eerder ging het hem gemakkelijker af leek het…
Ara was wel op dreef, zangtechnisch liep het echt waanzinnig goed… ( En nee, dat komt niet door mijn Ara-fan-heid )...

Ik vond het ook leuk om te merken dat Ara zijn rol s’middags anders speelt dan s’avonds.. S’avonds speelt ie veel “ranziger” dan tijdens de middagvoorstellingen.. Misschien aangepast op het type publiek? S’middags meer kinderen?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 75 ] 28 February 2007 06:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hè, wat jammer dat ik dan nooit ‘s avonds kan gaan kijken.
Lijkt me onwijs tof om te zien 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8