3 of 3 |  < 1 2 3
Zondag bankhang dag
  [ # 31 ] 04 March 2007 04:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En ben je nu blij of geschokt?

De duurste kracht dus eerder naar huis..

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 32 ] 04 March 2007 04:51 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“bianca18”]Ik ben vanochtend om half 7 op gestaan om te gaan werken tot naar mijn weten half 1, daarentegen werd ik om half 11 al naar huis gestuurd met het bericht dat er personeel te veel was (in de zorg personeel te veel :shock: ) en dat ik als uitzendkracht de duurste kracht was en dus maar naar huis moest.

vanmiddag heb ik gedoucht en gelezen en gecomputerd 😉

Dat moet je niet pikken hoor Bianca! Als je als uitzendkracht gevraagd word tot 12:30 moet je ook tot 12:30 uitbetaald worden,ondanks je maar tot 10:30 hebt gewerkt! Ik zou er werk van maken! Ik heb zelf ook vandaag ingevallen op een andere afdeling wegens ziekte en ging ook half uurtje eerder weg, maar ik krijg gewoon tot 12uur uitgebetaald.  Wees hard voor hun en kom op voor je eigen rechten!

  [ # 33 ] 04 March 2007 05:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zo, Niels heeft gesproken :lol: 

Btw; volgens mij mag het nl wel: je bent uitzendkracht en dus inzetbaar waar nodig. Volgens mij moet je wel minimaal 3 uur uitbetaald krijgen, maar dit mag dus wel.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 34 ] 04 March 2007 06:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Luna24”]Zo, Niels heeft gesproken :lol: 

Btw; volgens mij mag het nl wel: je bent uitzendkracht en dus inzetbaar waar nodig. Volgens mij moet je wel minimaal 3 uur uitbetaald krijgen, maar dit mag dus wel.

Als invaller mag je weigeren naar huis te gaan! Je bent door hen gevraagd, dus is het hun probleem. DOor weg te gaan, los je het probleem voor hen op… Maar creeer je een probleem voor jezelf. Ik ben soms ook overbodig, maar krijg altijd alles uitbetaald. Ik laat me niet wegsturen!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius GrĂ¼n

http://www.clownzoey.nl

  [ # 35 ] 05 March 2007 12:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Hmm ben m’n zondag toch nog goed doorgekomen, ben vanmorgen wakker gebeld door mijn opa. Heb dus daar maar gelijk het licht vervangen in de badkamer (waar hij voor belde) Daarna nog even gaan wandelen met m’n iPod vol open. Heerlijk weer! Na een uurtje maar weer terug gegaan want toen ging de zon weg, de computer opgestart. Over MSN met Anne wat muziek uitgewisseld, dus heb er weer een hoop leuke nummers bij. Beetje zitten surfen, beetje aan school gewerkt. De administratie weer een beetje bijgewerkt zodat ik straks makkelijk de belasting op kan geven, mijn kamer een beetje opgeruimd. Heerlijk gegeten, wat tv gekeken. Weer terug naar de computer waar ik een gesprek had met William en Marly. En dan nu ga ik een film opzetten want ik ben toch vrij morgen 😛

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Starbucks: Frapuccino      Peking Express ››