Kinder audities Ciske de Rat musical
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Voor de nieuwste reizende productie in seizoen 2007-2008 CISKE, gaat
Joop van den Ende Theaterproducties op zoek naar kinderen in het land die in hun eigen regio een aantal voorstellingen zullen spelen.

We beginnen met het zoeken naar de kleine CISKE. Dit is een jongen uit de regio Amsterdam in de leeftijd tussen 8 en 11 met een maximale lengte van 1,45 cm, blanke huidskleur, in het bezit van een heldere jongenstem en een
Amsterdams accent!

De audities voor de kinderen zullen in het voorjaar plaatsvinden. De jongens die uit deze auditie geselecteerd worden krijgen workshops in spel, zang en het voor CISKE zo typerende Amsterdamse accent! 
Pas later in 2007 wordt bepaald wie CISKE mogen gaan spelen.

Voor de overige kinderrollen (Jantje, Doris en Betje) alsmede het totale kinderensemble, zoeken we jongens en meisjes in de leeftijd tussen 8 en 12 met een maximale lengte van 1,50 cm.

Wil jij ook auditie doen voor de musical CISKE?
Meldt je dan aan door een e-mail met onderstaande gegevens en een foto te sturen naar:
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

Naam
Geboortedatum
Geboorteplaats

Adresgegevens:
Straat en huisnummer
Postcode &Woonplaats;
Provincie
Telefoon/Mobiel (ouders)
e-mail (ouders)

Lengte
Ervaring
Foto

Alleen wanneer je in aanmerking komt voor een auditie krijg je daarover schriftelijk bericht!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 13 August 2007 03:48 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

ik heb vandaag nog eens alle audities bekeken,was echt super leuk om te zien. Er zaten een paar tussen die echt een goede stem hadden terwijl ik dat niet verwacht had,ja d’r zitten wel een paar talenten tussen hooor

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 2 ] 13 August 2007 05:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Binnenkort worden de uitzendingen van het programma ‘Ik voel me zo verdomd alleen’ nog eens herhaald. De laatste aflevering gaat spannend worden, deze wordt in de try out periode opgenomen en daarin wordt bekend gemaakt wie er de premiere mag spelen als kleine ciske

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”