Seven Brides for Seven Brothers: Waar?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Beste Forumleden,

Mochten jullie de voorstelling alsnog willen zien, dan kan dat. Op 24 maart wordt nog een extra voorstelling gegeven. Kaarten kunnen worden gekocht bij reisburo de zwaluw of dorpshuis Swanla. Voor meer informatie kun je terecht op http://www.dorpshuis.nl of op de site van de Polderromance: http://www.polderromance.nl

En sorry, onze broers dansen wel, maar ze kunnen geen spagaat!

Hoop jullie aanstaande zaterdag te zien.

Groetjes Miranda

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 1 ] 12 March 2007 03:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Vraag voor MoNieky:
Waar ga jij op 17.03 Seven Brides for Seven Brothers zien?

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 2 ] 12 March 2007 03:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het forum is natuurlijk niet bedoeld voor onderonsjes. De vraag zelf kan wel interessant zijn, dus heb de titel aangepast.

Ik vermoed dat dit het antwoord is:

Stichting Polderromance uit Zevenhuizen speelt op 9, 10, 16 en 17 maart 2007 Seven Brides for Seven Brothers, op in het Dorpshuis van Zevenhuizen.

 

En dan blijkt het toch amateur te zijn, dus verhuis ik dit bericht.

  [ # 3 ] 13 March 2007 05:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Het forum is toch alleen maar voor onderonsjes, Jeroen 😊

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 4 ] 13 March 2007 05:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Mo”]Het forum is toch alleen maar voor onderonsjes, Jeroen 😊

MSN is voor onderonsjes. Een forum is om gedachten te wisselen met (al) je medeforummers. Vandaar ook de verandering van titel, waardoor het ook anderen zou kunnen aanspreken.

Kan Zevenhuizen rekenen op bezoekers vanuit MW? Hoewel het dorp bij mij om de hoek is vrees ik toch dat ik de 17e het halve land door ga rijden om 1 van mijn favorieten te gaan bekijken in een voor mij onbekende bezetting. En een dag eerder zit ik in het buitenland.

Als ze er in slagen deze foto van de Engelse voorstelling te benaderen neem ik wel mijn petje af voor de spelers:

  [ # 5 ] 13 March 2007 08:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik wil deze show al jaren een keer on stage zien. Ik ken alleen de film. Wat ga jij dan zien op de 17 (op het risico af om weer te onderonzen) 😛

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 6 ] 13 March 2007 11:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Jeroen”]Kan Zevenhuizen rekenen op bezoekers vanuit MW? Hoewel het dorp bij mij om de hoek is vrees ik toch dat ik de 17e het halve land door ga rijden om 1 van mijn favorieten te gaan bekijken in een voor mij onbekende bezetting. En een dag eerder zit ik in het buitenland.

Als ze er in slagen deze foto van de Engelse voorstelling te benaderen neem ik wel mijn petje af voor de spelers

Hm ik kan helaas niet, ben wel benieuwd hoe deze voorstelling is want er zit echt ongelofelijk veel moeilijke dans in (tenminste, in de Londense versie). En mocht Nederland een eigen Jay Webb hebben dan ben ik bij deze fan :D.

  [ # 7 ] 17 March 2007 05:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“Mo”]Vraag voor MoNieky:
Waar ga jij op 17.03 Seven Brides for Seven Brothers zien?

Sorry, dat ik deze vraag niet eerder heb zien staan. Maar ja, ik ga inderdaad vanavond naar het dorpshuis is Zevenhuizen.
Het is in hetzelfde dorpshuis waar mijn dochter ook op musical-les zit, dus dat is wel leuk. Zelf woon ik net buiten Zevenhuizen dus met 4 minuutjes zit ik in het dorpshuis :D
Daarom ga ik eigenlijk naar veel voorstellingen daar, want het is een soort van thuiswedstrijd :D
Laatst ook daar naar Sjaak Bral geweest, wat ik heb ik gelachen joh!!  :lol:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 20 March 2007 10:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Afgelopen zaterdag heb ik erg moeten lachen om de voorstelling en heb er ook van genoten.
Er werd leuk gespeeld en de joker in het stuk, Peter de Graaf, wist z’n postuur (hij is ietwat flink :shock: ) aardig uit te buiken uh buiten. :lol:
Het was grappig gedaan, maar het is natuurlijk wel een amateur voorstelling. Het wisselen van de decors duurde soms wat lang. Het scheelt als de gordijnen open blijven, dan kun je zien wat er gebeurd. En duurt het in je gevoel minder lang.
Ook hadden ze tussenstukjes verzonnen die voor de gordijnen werden uitgevoerd en dat was ook heel leuk gedaan!!

Waar de produktie niets aan kon doen, maar wat mij persoonlijk vreselijk irriteerde waren een paar mensen achter ons die maar bleven giechelen en kletsen. Ze hadden zelfs een toeter bij zich! Mijn dochter van 8(!!!) vond die mensen niet alleen irritant ook heel kinderachtig. Ikzelf vond ze met name respectloos!!! :evil:  Het waren ook nog eens bekenden van de mensen van de polderromance, echt asociaal gedrag naar de spelers, maar ook naar de mensen die de voorstelling probeerden te volgen!!
Zelfs bij kinderprodukties, zijn de kinderen niet zo nadrukkelijk aanwezig als deze personen!! Blijf voortaan thuis!  :idea:
Sorry dat ik even doordraaf, maar ik vond het zooooo vervelend en ook zooooo jammer! Want dat verdienden de spelers en ook de voorstelling niet!! :!:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

‹‹ The Ragged Child      Alleen maar alleen ››