2 of 2 |  < 1 2
Pirate Queen in preview….
  [ # 16 ] 14 April 2007 01:22 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Hey Mark! Zit jij die week ook al in New York? Niet raar staan te kijken als je me opeens tegenkomt in de rij bij de TKTS 😉

  [ # 17 ] 14 April 2007 12:06 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2005-08-17

Jij reist ook wat af zeg… 😉

Je zult me daar niet tegen komen vrees ik. Ik ben tien dagen in New York, een dagje in Boston en ga maximaal drie musicals zien. Zit te twijfelen tussen Legally Blond, COlor Purple en Spring Awakening… Tips?

  [ # 18 ] 14 April 2007 12:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik denk dat Legally Blonde het meest jouw smaak is.

Ik heb destijds een geweldige avond gehad bij The Color Purple, het had iets bijzonders, niet qua score of verhaal, maar meer de all-black cast en nauwelijks blanken in de zaal. Maar het kwam voor een deel door pok de actrices Lachanze en Felicia P. Fields (beiden niet meer bij de show).

Spring Awakening heb ik nog niets van gezien / gehoord(:oops:), dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Maar er is een topic over.

  [ # 19 ] 16 April 2007 10:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik ga rond Hemelvaart en eigenlijk alleen voor SPRING AWAKENING. Toch echt de mooiste score van de afgelopen jaren! Ik verheug me er zo op dat het bijna MOET tegenvallen.

Maar ga ook Company, (misschien) Legally Blonde en Grey Gardens zien. En de nieuwe show van Harold Prince met Michael Cevaris en Donna Murphy….de titel is me even ontschoten.

MAAR SPRING MOET JE ZIEN VOLGENS MIJ….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 20 ] 16 April 2007 11:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2006-07-01

[quote author=“Jaccozoveel”]Maar ga ook Company, (misschien) Legally Blonde en Grey Gardens zien. En de nieuwe show van Harold Prince met Michael Cevaris en Donna Murphy….de titel is me even ontschoten.

Company is ge-wel-dig! Maar je gaat dus ook naar Lovemusik? Donna Murphy en Kurt Weill in 1 show. Meh… ben JALOERS!

   Handtekening   

Fuggi Regal Fantasima

  [ # 21 ] 16 April 2007 11:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

LoveMusik ja….staat op het lijstje. Maar er is gewoon teveel! Kan maar 4 dingen zien vrees ik….

I HAPPEN TO LIKE NEW YORK….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 < 1 2
2 of 2