Alleen maar alleen
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Nog een paar weken repeteren en dan mag ik eindelijk weer het podium op. En natuurlijk zijn jullie allemaal uitgenodigd om mij te komen bewonderen! 😉  :D

Vrij Theater speelt Alleen maar alleen
Vijf vriendinnen, bijna allemaal boven de dertig, carriererijk en kinderloos, komen bij elkaar op een regenachtige avond. Het moet een gezellige avond worden. Een babyfeestje voor één van de meiden. Maar waar blijft de aanstaande moeder? En wie is de vreemdeling die zich de vader van het kind mag noemen? En waarom is deze avond gedoemd te mislukken?
Vanavond worden er cadeaus en klappen uitgedeeld en tevergeefs op excuses gewacht.

Alleen maar alleen; een stinkend zwarte komedie over kiezen tussen carriere en kinderen. Over doen wat je moet doen, of doen wat je wil doen.

Regie: Monique Baas

Met:
Linda Houtzager als Eva
Myra Vervaart als Martha
Machteld Smid als Claire
Marjon van d er Vegt als Nina
Marlies Wisse als Suzan

Theater a/d Haven, Westduinweg 230 Den Haag
vr.13 t/m zo.15 april 2007 en vr.20 t/m zo.22 april 2007
aanvangstijden: 20.30 uur, op zondag 14.30 uur

Reserveren tel. 070-3293260 of via http://www.vrijtheater.nl
toegangsprijs: 8 euro, Vriend: 6 euro, Ooievaarspas: 4 euro

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 1 ] 17 April 2007 11:02 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Inmiddels is het eerste weekend geweest en het was een groot succes. Ondanks het uitblijven van het publiek op zondag. Een zaal met tien man waarvan de helft bij de productie hoorden,  is niet erg veel. Maar het was wel een hele ervaring om voor zo weinig mensen te spelen. En volgens de drie mensen die de productie alle keren hadden gezien, was die dag het beste!!! (vreemd, want voor mij voelde het niet zo goed)
Komend weekend spelen we nog drie keer (en zaterdag komt de jury van de haagsche amateurtoneel competitie)

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 2 ] 19 April 2007 06:42 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“marly”]Inmiddels is het eerste weekend geweest en het was een groot succes. Ondanks het uitblijven van het publiek op zondag. Een zaal met tien man waarvan de helft bij de productie hoorden,  is niet erg veel. Maar het was wel een hele ervaring om voor zo weinig mensen te spelen. En volgens de drie mensen die de productie alle keren hadden gezien, was die dag het beste!!! (vreemd, want voor mij voelde het niet zo goed)
Komend weekend spelen we nog drie keer (en zaterdag komt de jury van de haagsche amateurtoneel competitie)

Ik had graag ook een keer komen kijken, maar zat/zit beide weekenden vol :?
Ben wel blij voor je dat het eerste weekend een groot succes was!
Toitoitoi voor komend weekend! Ik zal aan je denken :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….