2 of 13 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 16 ] 31 March 2007 04:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“eastwick”] en in de quote staat dat geen van de 12 finalisten ervaring hebben in musical…

Naja, dat zegt lang niet altijd alles. Bij “Just the two of us” en dat andere programma wordt ook steeds beweert dat het gaat om mensen zonder zangervaring, maar Sonja Silva zat in Copacabana, Jochem van Gelder heeft Sinterklaas cd’s uitgebracht etc. dus dat klopt niet 😊.

  [ # 17 ] 31 March 2007 04:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ken die programmas verder niet maar het is natuurlijk best leuk om een Nederlander in de audities en/of voorrondes voor Joseph te zien.
De finalisten zijn tussen de 17 en 35… Jammer voor Rolf Koster

Overigens is de kaartverkoop inmiddels gestart met toch lagere kaartprijzen dan we tegenwoordig in Londen gewend zijn. GBP45 door de week en GBP49.50 in het weekend

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 01 April 2007 11:34 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2005-05-07

Is er al iets meer bekend over Rolf Koster. Is hij gisteren in het programma geweest het is namelijk niet gelukt om het op te nemen :( 

http://www.rolfkoster.come2me.nl

  [ # 19 ] 01 April 2007 12:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Rolf Koster zat wel bij de 100 kandidaten die mochten auditeren voor de jury maar was slechts een fractie van een seconde te zien (met ‘Close Every Door’) in een overzicht met de afvallers.

Verder was het weer een érg leuk programma zoals toch alleen de BBC kan maken. Volgende week gaan de 50 overblijvers naar de ‘Joseph school’ en 20 daarvan krijgen een kans om een optreden te verzorgen op Lloyd Webber’s kasteel in Ierland. Daarvan blijven er uiteindelijk 12 over die gaan strijden in de live shows die over twee weken beginnen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 20 ] 01 April 2007 10:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Jahoor en wie is er weer vergeten te kijken…naja, volgende week dan maar 😊. En fijn die lagere ticketprijzen 8).

  [ # 21 ] 07 April 2007 10:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Vandaag voor het eerst dit programma gezien. Met verbazing heb ik de naar sommige beslissingen gekeken. Met even veel verbazing naar de soms gruwelijke manier waarop de kandidaten werd medegedeeld of ze wel of niet door waren. Ik had echt het gevoel erbij te willen zijn om een aantal van die gasten te troosten.

Ik heb bij de laatste twaalf wel een duidelijke favoriet. De wat triestige blik (die wel weg kan als ie blij is) en een fantastische stem maken hem voor mij de ideale persoon voor de rol.

Maar wat een superkandidaten zitten er tussen. En wat zijn we in Nederland echt mijlenver verwijderd van dit niveau.

  [ # 22 ] 08 April 2007 01:27 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  35
Geregistreerd  2003-08-20

[quote author=“Jeroen”]Ik heb bij de laatste twaalf wel een duidelijke favoriet. De wat triestige blik (die wel weg kan als ie blij is) en een fantastische stem maken hem voor mij de ideale persoon voor de rol.

Bedoel je Johndeep of Keith? Ik heb ook een favorietje, iemand die Helena vrij goed kent.  😉

  [ # 23 ] 08 April 2007 08:45 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“garfield”][quote author=“Jeroen”]Ik heb bij de laatste twaalf wel een duidelijke favoriet. De wat triestige blik (die wel weg kan als ie blij is) en een fantastische stem maken hem voor mij de ideale persoon voor de rol.

Bedoel je Johndeep of Keith? Ik heb ook een favorietje, iemand die Helena vrij goed kent.  😉

Denk je bij deze beschrijving aan Johndeep? Nee, Keith natuurlijk. (Ben niet goed met namen, dus heb t even opgezocht.

  [ # 24 ] 08 April 2007 11:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Geweldig goed programma en iets waar Verlinde/RTL een voorbeeld aan kan nemen, want vergeleken met ‘Any Dream Will Do’ is ‘De Weg Naar Fame’ toch maar een erg slap aftreksel.
Ik heb nog niet echt een favoriete Joseph, misschien dat dat duidelijk wordt in de live shows volgende week. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Craig of Seamus, alhoewel die laatste misschien te oud is.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 25 ] 08 April 2007 11:59 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Prachtprogramma, geweldig geproduceerd. Wat een talent!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 26 ] 08 April 2007 04:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Ik ben twee jaar geleden in Londen naar deze klassieker geweest en idd een leuke show!! Ik heb waarschijnlijk heel wat gemist maar speelt die show niet meer en gaan ze de show moderniseren? Waarom wordt er nu zeg maar opnieuw naar een cast gezocht terwijl hij 2 jaar geleden nog gewoon draaide?

Ik denk dat hij moeilijk is uit te brengen in Nederland aangezien er zoveel kinderen in zitten!

  [ # 27 ] 09 April 2007 10:28 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De versie die enkele jaren terug in het New London Theatre te zien was, is de tourproduktie van Bill Kenwright.
De voorstelling die in juli in het Adelphi opent is gebaseerd op de produktie uit 1991 die toen in het Londen Palladium te zien was met Jason Donovan als Joseph en Linzi Hateley als Narrator. Een geweldige en overweldigende voorstelling in het Olivier Award winnende ontwerp van Mark Thompson en onder regie van wijlen Steven Pimlott. Dat was met recht een ‘feelgood’ musical voordat dat woord überhaupt bestond.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 28 ] 10 April 2007 11:01 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“Marik”][quote author=“eastwick”] en in de quote staat dat geen van de 12 finalisten ervaring hebben in musical…

Naja, dat zegt lang niet altijd alles. Bij “Just the two of us” en dat andere programma wordt ook steeds beweert dat het gaat om mensen zonder zangervaring, maar Sonja Silva zat in Copacabana, Jochem van Gelder heeft Sinterklaas cd’s uitgebracht etc. dus dat klopt niet 😊.

Lee Mead staat als ensemble-lid op de website van de Miss Saigon UK-tour 😊 .

Mijn favoriet is op dit moment Johndeep.  😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 29 ] 17 April 2007 11:38 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Wie is er zaterdag afgevallen ?  Had het opgenomen en heb het gisteren gekeken, maar ik had geen idee dat de ‘sing-off’ en de uitslag op een ander tijdstip werd uitgezonden :oops: ...

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 30 ] 17 April 2007 11:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De C-versie van Chris:

http://www.bbc.co.uk/joseph/

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 13