International Student Identity Card
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de International Student Identity Card? Zijn ze erg streng met het checken van je Nederlandse studentenkaart, etc.?

En de belangrijkste vraag natuurlijk, bij welke (Off)Broadwayshows hebben ze studentenkorting?

  [ # 1 ] 28 March 2007 11:59 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2006-07-01

[quote author=“Klaske”]Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de International Student Identity Card? Zijn ze erg streng met het checken van je Nederlandse studentenkaart, etc.?

En de belangrijkste vraag natuurlijk, bij welke (Off)Broadwayshows hebben ze studentenkorting?

Toen ik in NYC research deed (inmiddels 3 jaar geleden) heb ik er eentje aangevraagd en het werkte ideaal. Meestal ging ik ‘s middags op weg naar huis langs een van de theaters om te vragen of er studentenkorting beschikbaar was en dan kon ik ‘s avonds na het eten de voorstelling bekijken. Gemiddeld betaalde ik toen rond de $10 per voorstelling (off-Broadway) en rond de $20 (Broadway). Overigens lukte het niet altijd bij Broadway shows omdat er een beperkt aantal kaarten tegen kortingstarief mocht worden verkocht (weet niet hoe dat nu zit) en niet alle voorstellingen student discount hebben. Ben zo stom geweest om vlak voor mijn afstuderen niet nog even een ISI card aan te vragen want die dingen zijn een jaar geldig en je hoeft verder bij gebruik niets te legitimeren met bewijs van inschrijving o.i.d. van de universiteit. Bij de aanvraag van de kaart werden de gegevens overigens allemaal wel gecontroleerd.

   Handtekening   

Fuggi Regal Fantasima

‹‹ Curtains      Behind the scenes filmpje ››