Poetsen, schrobben en dweilen!!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ahhhhh, wat zal ik MW missen die 2 dagen :-(
Da’s echt waar!
Maar goed, wat moet dat moet!
Veel succes ermee!!!

[ Gewijzigd: 08 May 2007 12:21 AM by Horst ]
   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 27 April 2007 11:25 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, de zomerschoonmaak heeft toegeslagen. Ook Musicalworld moet 3 jaar na de laatste schoonmaak de bezem door de servers gaan halen. Even de mailbox legen, wat kleurtjes oppoetsen en een aantal leden de deur uit zetten 😉

Dat betekent dat wij komend weekend tijdelijk onze deuren gaan sluiten. De planning is dat Musicalworld aanstaande zondag en maandag op slot zal zijn. Het tijdstip is nog niet te benoemen omdat ik niet weet hoe gezellig mijn zaterdagavond zal zijn en dus nog niet kan inschatten of ik zondag moet uitslapen 😉

Meehelpen?
Een aantal dingen zijn ook altijd onzeker bij zo’n schoonmaakbeurt, en het kan zijn dat we wel wat hulp hier bij kunnen gaan gebruiken. Heb jij maandag nog niet zo heel veel gepland en kun je over het algemeen fouten goed omschrijven, stuur dan even een mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) met je email-adres en een MSN-adres. Mocht dan maandag blijken dat we een of meerdere mensen nodig hebben bij het testen, zullen we contact met je opnemen.

Hopelijk is dat echter allemaal niet nodig en verloopt alles lekker soepel en kunnen we vanaf dinsdag weer vrolijk verder!

‘Keep your fingers crossed’ want als we er woensdag nog niet zijn, dan komen we ook niet meer terug 😉


PS: Er zijn 5 bonuspunten te halen voor de eerste die kan zeggen waarom we zo gek zijn om bij 30 graden ons twee dagen op te sluiten.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 27 April 2007 07:11 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

[quote author=“Ronny”]PS: Er zijn 5 bonuspunten te halen voor de eerste die kan zeggen waarom we zo gek zijn om bij 30 graden ons twee dagen op te sluiten.

Omdat Musicalworld die dinsdag 5 jaar bestaat? 😛 😉

  [ # 3 ] 27 April 2007 07:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Damn… ben ik mijn punten nu al kwijt. Ik dacht toch echt een van de moeilijkste vragen van het jaar te hebben gesteld. 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 4 ] 27 April 2007 07:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Ronny”]Heb jij maandag nog niet zo heel veel gepland en kun je over het algemeen fouten goed omschrijven, stuur dan even een mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) met je email-adres en een MSN-adres. Mocht dan maandag blijken dat we een of meerdere mensen nodig hebben bij het testen, zullen we contact met je opnemen.

Ik heb maandag helemaal niks te doen en het omschrijven van fouten is zo’n beetje mijn tweede natuur geworden (sinds de nieuwe mensen die onze digitale dossiers moeten bijhouden er niks van bakken), dus ik heb jullie een mailtje gestuurd!

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 5 ] 27 April 2007 08:06 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

[quote author=“Ronny”]Damn… ben ik mijn punten nu al kwijt. Ik dacht toch echt een van de moeilijkste vragen van het jaar te hebben gesteld. 😉

Misschien komt het door dat ik vorig weekend nog heb doorgebracht met Marly en Rop 😉

Veel succes met het opschonen.. Waarschijnlijk lig ik Maandag ergens brak in Den Haag..

  [ # 6 ] 27 April 2007 08:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ben ook maandag wel bereikbaar op msn om meetehelpen testen want sinds we een waardeloze stagiaire hadden op de OK ben ook ik redelijk goed geworden in fouten opsporen en zo ook bij de poli’s die regelmatig een steekje laten vallen want ik mag ze bijna altijd recht zetten 😉 zal ff een mailtje sturen en by the way ronny jullie hebben mijn msn adres al 😉

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 7 ] 27 April 2007 10:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Succes!
Helaas kan ik maandag niet meehelpen (feestjuh!!!)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 8 ] 28 April 2007 09:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

‘Keep your fingers crossed’ want als we er woensdag nog niet zijn, dan komen we ook niet meer terug…

Zover laat je het toch niet komen he 😉
Dit klinkt wel eng hoor!

Ik geloof dat ik maandag nog wel even tijd heb (niet de hele dag als dat geen probleem is)
Aangezien ik musicalworld toch maar moeilijk kan missen én schrijven in het algemeen me wel licht, moet dat wel lukken he?

 

[PS; dat “leden de deur uitzetten” geeft mij zo’n hoopvol gevoel wat betreft een zeker lid hier”!]

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 07 May 2007 07:57 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  154
Geregistreerd  2007-03-25

http://www.musicalworld.nl/forum/member/edit_email/

Staat een typfout in. 😊 (ik kon nergens een bug-topic vinden, maar dit leek mij wel een redelijk geschikte plaats..)

  [ # 10 ] 08 May 2007 12:14 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Wat is de typfout dan? Ik zie er geen namelijk 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 11 ] 08 May 2007 12:16 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

gemski - 07 May 2007 07:57 PM

http://www.musicalworld.nl/forum/member/edit_email/

Staat een typfout in. 😊 (ik kon nergens een bug-topic vinden, maar dit leek mij wel een redelijk geschikte plaats..)

Pff Gemma weer aan het zeuren 😛 Je moet gaan leren hoor! En ik zie ook geen typfout 😛

Liefs, Bregje

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 12 ] 08 May 2007 12:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

Om geen 20 topics te krijgen over vragen, opmerkingen en foutjes op de nieuwe MW en aangezien het poetsen, schrobben en dweilen achter de rug is ga ik dit topic sluiten. Vragen en opmerkingen kunnen in dit topic gezet worden.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real