2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Welkom op het nieuwe Musicalworld
  [ # 16 ] 01 May 2007 01:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Luna24 - 01 May 2007 01:45 AM

Ik neem aan dat jullie de sites die zich aanmelden ook wel zullen screenen of ze echt geschikt zijn en/of aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Ja, zowel op inhoud als techniek. Het is nu eenmaal niet een kwestie van de knop omdraaien en klaar. Elke site zal herbouwd moeten worden. Dus ja, daar ga ik wel vooraf tijd in steken om zeker te zijn dat de site een waardevolle aanvulling zal zijn.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 17 ] 01 May 2007 05:19 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie (ons) 5-jarig bestaan!

En nu mijn eerste reactie op het nieuwe Musicalworld:
WOW, wat anders! Mooi anders, dat wel.
Mijn complimenten!

Ik heb nu geen tijd om alles uitgbreid te bekijken, dus dat doe ik vanavond wel.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 18 ] 01 May 2007 05:37 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Zo, super dat er vernieuwing is gebracht maar heb toch want puntjes om aan te merken:

- Ik kom op de homepage en wat me opvalt is dat het lijkt alsof de hele structuur naar de knoppen is en alles maar doelloos d’r neer is gekwakt, komt miscchien ook wel doordat de kaders wegzijn en er grijze titels van het onderdeel op de homepage zijn.

- Ik vind de site in zijn geheel retetraag geworden, mss dat hier iets aan gedaan kan worden?

Ga dit nu niet als bedreiging etc. zien, tis gewoon feedback!

Gr. Yves

EDIT: Wat ik net zie, ik heb nu nog maar 133 posts? Deze week was dit nog ergens in de 200/300 posts?

  [ # 19 ] 01 May 2007 05:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Judaz - 01 May 2007 05:37 AM

- Ik vind de site in zijn geheel retetraag geworden, mss dat hier iets aan gedaan kan worden?


EDIT: Wat ik net zie, ik heb nu nog maar 133 posts? Deze week was dit nog ergens in de 200/300 posts?

Ja, bij mij is de site ook ontzettend traag geworden. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag.

Dat van die posts zie ik ook nu pas.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 20 ] 01 May 2007 07:20 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hebben julie overigens de prijsvragen gezien op de homepage! Leuke kaarten te winnen!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 01 May 2007 07:46 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

Gefeliciteerd ! En het is heel mooi geworden ! Wel even wennen , maar dat komt wel in orde!

  [ # 22 ] 01 May 2007 08:57 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2004-03-31

Wow wat is het mooi geworden!!! Heb vannacht al even gekeken, maar toen was de handel zo traag/overbelast dat ik nu maar even verder gegaan ben!  😉  Mijn complimenten hoor!! Het ziet er echt fantastisch uit en heb de helft nog niet eens gezien!

  [ # 23 ] 01 May 2007 09:32 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

GEFELICITEERD met jullie 5jarig bestaan!!! Op naar de volgende 5 🍰

Ziet er trouwens mooi uit, de nieuwe site!!! Wel even wennen, waar alles te vinden is. Maar dat komt vast snel weer!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 24 ] 01 May 2007 10:09 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Wow, wat een verrassing! Het is hartstikke mooi geworden, veel complimenten voor alle betrokkenen, maar vooral Marilena en Ronny. Het wordt allemaal steeds professioneler, Musicalworld.nl is en blijft een site om rekening mee te houden in musicalland. De komende dagen ga ik eens uitgebreid rondsnuffelen om al het prachtigs te bekijken.

Voor nu: reuze chic en ‘keep up the good work’!

  [ # 25 ] 01 May 2007 10:19 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

pffff…  mijn digibetenhoofd kan dit niet zo goed aan. Maar over een paar maanden ben ik vast wel gewend. Ik snap er niets van, maar vind het wel heel mooi. Groen is een mooi kleurtje, straalt rust uit en is een warmere kleur dan blauw. Goede keuze!!! Meer (on)zinnigs kan ik niet over de site zeggen,  komt nog wel!!!

Verder natuurlijk gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!!! Woehoe!

kusje Marly

ps. ik ben weer terug naar 3 jaar geleden wat betreft de hoeveelheid berichten… toen was ik de eerste met 1000 berichten. Zoveel onzin verloren gegaan. Snif!!!  😉

[ Gewijzigd: 01 May 2007 10:38 AM by marly ]
   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius GrĂ¼n

http://www.clownzoey.nl

  [ # 26 ] 01 May 2007 11:19 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Gefeliciteerd!

Ben de site nog een beetje aan het ontdekken. Dat duurt wat langer dan ik zou willen, want de site is een stukje langzamer geworden. Maar hopelijk is dat het gevolg van kinderziektes.

Heb nu ook voor het eerst meegedaan aan prijsvragen.
Dat ga ik in de toekomst wat meer doen.

Een vraagje over het kopje “acteurs”. Kan je als lid mensen aandragen. Of wordt hier puur gekeken naar mensen die in grotere producties, grotere rollen spelen.

Liefs Roosje

  [ # 27 ] 01 May 2007 11:33 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2006-09-12

Horst - 01 May 2007 12:34 AM

Ze zijn er ingeslaagd om Musicalworld in 5 jaar uit te bouwen tot de grootste en populairste musicalsite van Nederland & Vlaanderen en dat doen niet veel mensen hun na.

:ohw:


Beste MusicalWorld,

Gefeliciteerd met jullie eerste lustrum!

🍰  🍰  🍰  🍰  🍰

Groeten,
Redactie MusicalFan.net

  [ # 28 ] 01 May 2007 11:42 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2004-06-01

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan! Ik vind de site erg mooi geworden, wel even wennen maar over een paar dagen gaat het vast alweer beter!! 📣

Liefs Jessica

  [ # 29 ] 01 May 2007 12:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

RoosjeBertens - 01 May 2007 11:19 AM

Een vraagje over het kopje “acteurs”. Kan je als lid mensen aandragen. Of wordt hier puur gekeken naar mensen die in grotere producties, grotere rollen spelen.

Dat had ik mij stiekem ook al een heel klein beetje afgevraagd 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 30 ] 01 May 2007 12:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Nee we willen daar geen onderscheid in maken. Maar het is zoveel werk geweest om dit nu al te verzamelen dat we het zien als een groeiproces. Bovendien is het natuurlijk wel zo leuk, als we ook nieuwsberichten, artikelen en/of foto’s kunnen koppelen aan acteurs. En dat is niet altijd het geval.

Maar mochten we nog namen missen, dan mogen ze altijd doorgegeven worden. Musicalworld wordt nog steeds met jullie gemaakt. Ook al gooien we af en toe dingen om 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6
‹‹ Test!      Faq vernieuwd Musicalworld ››