Lege bijdragen??
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Sinds de nieuwe Lay Out heb ik (als apple-gebruiker) het probleem dat ik in vrijwel ieder topic een aantal “lege” bijdragen zie. (Dus wel gebruikersnaam en evt. avatar, maar voor de rest geen teks, ook geen onderschriften) In eerste instantie dacht dat dat kwam omdat al deze leden hun antwoorden weer hadden verwijderd, maar aangezien ik ze maar blijf tegen komen dacht ik: toch maar ff navragen…

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 1 ] 04 May 2007 11:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ja, ik vraag het me ook af… (En ben geen Apple-gebruiker).

  [ # 2 ] 04 May 2007 11:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Er schijnt bij het overzetten of bij werkzaamheden een aantal berichten gewist te zijn.
In het topic FAQ staat hier volgens mij meer over.
Heb mijn laatst geposte berichten gecheckt en ook daarvan zijn er een stel verdwenen.
Gelukkig de verslagen niet.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 05 May 2007 09:25 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2002-05-26

ook bij niet apple gebruikers missen er berichten.. zoals bij mij.Ik heb gewoon windows op een pc.
Ik zat al te kijken of ik niet per ongeluk iemand op negeerlijst had..maar dat was niet zo..
Ben dus ook benieuwd…

  [ # 4 ] 05 May 2007 11:21 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het heeft inderdaad te maken met de overgang van het oude forum naar het nieuwe forum. Die overgang is niet helemaal vlekkeloos verlopen waardoor er een aantal berichten zijn verdwenen. Maar het komt ook voor dat het eerste bericht leeg is, maar de tekst in het bericht er onder staat. Omdat het zo onlogisch is, kan ik er ook geen oplossing voor maken, elk topic is namelijk anders.

Maar goed, deze problemen komen niet meer voor met alle nieuwe berichten; hopelijk zakken zo de foute topics langzaam weg. Komen jullie een topic tegen waar je echt niet meer uit komt omdat er iets mis is gegaan, laat het ons weten en dan kunnen we het topic sluiten en kan er een nieuw topic aangemaakt worden. Dat lijkt me de beste oplossing…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 5 ] 06 May 2007 04:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ben ik nog wel benieuwd: zijn de verdwenen berichten ook van het aantal posts afgetrokken?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 06 May 2007 04:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Dat denk ik niet. Want er is wel te zien dat er een bericht is geweest, alleen de inhoud niet. Dus in principe zou hij dat moeten doortellen.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

‹‹ foto van Susan Seegers      Cookies ››