2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Musical Trip naar Londen?
  [ # 16 ] 15 May 2007 04:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Als je niet naar Billy Elliot en Wicked wil valt het wel mee met de TKTS kaartjes. Alleen Zaterdagavond kan nog wel eens lastig zijn….

Veel plezier….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 17 ] 15 May 2007 08:44 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Hoi

Op http://www.stenaline.nl staan wel leuke tripjes voor erg aantrekkelijke bedragen. Het enige is dan dat je 4 dagen weg bent, waarvan 2nachten op de boot en 1 nacht en 2dagen in Londen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?

Kus

  [ # 18 ] 15 May 2007 08:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

probeer Peter langhout of van nood of iets dergenlijks eens die bieden stedentrips aan (wel vaak met excursies maar daar hoef je niet aan mee te doen, je bent dan vaak goedkoper uit want je hebt dan hotel, bus erbij (of vliegtuig of trein of boot/bus de laatste is vaak een combi en dan eigenlijk altijd van uit Calais en de trein is ook vaak een combi met de bus
misschien ook een interessante optie
De boot vanuit Calais is in een paar uurtjes in Dover
en bij Ryanair (vliegt ook vanaf Eindhoven als dat voor jou in de buurt is) of Easy yet is het wel zo hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het ticket is

en de ns heeft ook wel eens een aanbieding voor € 99.00 retour met de eurostar naar Engeland maar dan moet je erg snel zijn met boeken

zo ben ik bv voor 58 euro op en neer geweest naar Berlijn met de ns en dan een ibis hotel geboekt via een site http://www.hotel.de ( staan ook engelse hotels op hoor gewoon de stad londen selecteren) en gewoon goed googlen en kijken op internet

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 16 May 2007 12:57 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Wij gaan van de zomer met zn 6en naar Londen en ik heb gewoon het hele internet afgestruind, te beginnen bij http://www.visitlondon.com. Je kunt ook bij allerlei reisbureaus informatie aanvragen en daar de goedkoopste optie uitkiezen, zo hebben wij het ook gedaan. Verder hebben we 1 show ook bij het reisbureau geboekt (schijnt duurder te zijn, maar nu weten we zeker dat het goed is gegaan en we zitten op rij5 📣 !).

Succes!

  [ # 20 ] 11 June 2007 01:15 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hey ik heb ook even een vraagje..
Ik ga samen met een vriendin van 7 tot 9 augustus naar Londen, en we willen 1 van die dagen ook naar The Phantom gaan - last minute. Nu was ik net even op ticketmaster aan ‘t kijken, niet om te boeken (we willen tenslotte last minute gaan 😉), maar gwn om te kijken hoeveel kaartjes er nog beschikbaar waren etc…
Zegt ie telkens, ook als ik gwn “Best Available” doe en geen prijscategorie aangeef, dat ie niks kan vinden (voor bijv de matinee van dinsdag 7 aug)!!! Is ‘t werkelijk mogelijk dat die voorstelling NU AL UITVERKOCHT is??? Of doe ik iets niet goed/heeft die site t niet goed?
Dat zou me nogal verbazen, ik ging ook deels af op de post van Jacco in dit topic dat ‘t over ‘t algemeen wel meevalt met ‘t krijgen van last minute tickets..

  [ # 21 ] 11 June 2007 01:19 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Via http://www.londontheatreboxoffice.net/ lukt het gewoon…

*check nog even verder*

http://www.lastminutetheatretickets.com/Phantomtickets.html laat ook geen beperkingen zien.

Ik weet niet of deze sites ook goed zijn, maar volgens mij moet je wel gewoon nog kunnen boeken hoor. Op dinsdag zijn er zelfs twee voorstellingen.

De site van het Her Majesty’s Theatre zelf heb ik (helaas) niet kunnen vinden: via de box office van het theater zelf is altijd het handigste en rechtstreekse boeken.

Edit: gevonden! http://www.hermajestys.co.uk/

En qua tickets zoeken: deze lukt het best: http://www.londontheatredirect.com/bookingprocess/selectdate.asp
Hier zijn de data van 7 en 9 augustus nog beschikbaar.

[ Gewijzigd: 11 June 2007 01:34 AM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 22 ] 30 July 2007 06:52 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb weer eens een vraagje hoor.
Over ong een week zit ik in Londen (yay!) en dan wilden we graag naar The Phantom gaan. Nu keek ik net ff op de site van de tkts-booths, zie ik dat er iig voor vandaag voor The Phantom tickets niet voor de helft vd prijs, maar slechts met 25% korting worden verkocht. Nu vind ik dit persoonlijk niet zo’n ramp maar de vriendin waar ik mee wil gaan weet niet zeker of ze dan nog wel wil gaan, aangezien ze al niet zo’n ruim budget heeft en toch al geen grote musicalfan is (Phantom was de enige musical waar ze naartoe wil, andere hoeft ze niet te zien). Weten jullie mssch of de tickets op andere dagen wel voor 50% worden verkocht?? Of dat ik ze nog ergens anders goedkoper kan krijgen??
Ik vrees dat ‘t antwoord op allebei de vragen ‘nee’ is, maar toch…ik zou het zo jammer vinden als ik niet naar een musical kan gaan als ik daar in Londen ben!!

  [ # 23 ] 30 July 2007 10:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nee, dat weet ik niet. Maar kun je je vriendin niet een middagje de stad in sturen dat jij zelf lekker naar een musical gaat?
Dat heeft ze toch wel voor haar beste vriendin over? 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 30 July 2007 10:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Nee, Phantom is sinds mensenheugenis (=mijn heugenis 😉) een driekwartprijskaartje geweest bij TKTS. Het is jammer dat jullie in het zomerseizoen gaan, in andere periodes van het jaar zijn er vaak kortingsacties. Wat je misschien wel kunt doen is een restricted view kaartje, die kosten 25 pond ipv 55 en ik ben er nogal verzot op. In de Stalls heb je er een aantal achter de pilaren (zie hier), ik heb tweemaal op O29 gezeten en ik vond het erg meevallen met de pilaar. Je kunt er goed om heen leunen en als je mazzel hebt, na de pauze een ander plekje zoeken. Goed, het ding staat wel in de weg maar als je rekent dat je minder dan de helft van een normaal Stallskaartje betaalt en waarschijnlijk na de pauze kunt schuiven, dan vind ik het zeer goed aan te raden plekken. (Misschien iets minder als je vriendin de show voor het eerst ziet, je ziet de Phantom niet tijdens Il Muto, de laatste regels van de All I ask of you reprise en de chandelier alleen als hij al bijna klaar is met vallen.)
Veel plezier in ieder geval, hoe je het ook gaat doen! Ik raad je ten sterkste aan wel te gaan; de show is fantastisch.
Overigens, kijk wel uit met wat je voor plaatsen krijgt bij tkts: ik heb begrepen dat je er niet over kunt onderhandelen (ben er zelf maar twee keer geweest en was toen veel te blij dat ze uberhaupt wat hadden…), en ze schijnen je nogal vaak af te schepen met rij M in de Stalls, rotplekken, zelfs voor 25% korting.

[ Gewijzigd: 30 July 2007 10:09 PM by Elmelijn ]
   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 25 ] 30 July 2007 10:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Met jouw kaartje word ik nieuwsgierig waarom die 10/12 “willekeurig gekozen grijze plekken” (zo lijkt het) zo duur moeten zijn: 25 pond duurder dan de duurste stalls!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 31 July 2007 07:29 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Luna24 - 30 July 2007 10:20 PM

Met jouw kaartje word ik nieuwsgierig waarom die 10/12 “willekeurig gekozen grijze plekken” (zo lijkt het) zo duur moeten zijn: 25 pond duurder dan de duurste stalls!

Volgens mij is dat een recente uitvinding van See Tickets voor shows van de Really Useful Group ... ‘Premium seats’ die 14 dagen voor de voorstelling worden vrijgegeven. Al is het mij een raadsel waarom je 25 GBP meer gaat betalen als je één rij naar voren, naar achter of één stoel naar links of rechts net zo goed zit 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 31 July 2007 09:59 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Voor zover ik weet heeft alleen Les Misérables het ook… Sinds 2 juli hebben ze tijdens de jaarlijkse laten-we-er-nog-eens-vijf-pond-bij-doen-en-kijken-of-iemand-het-merkt-sessie een stel premium seats aangewezen. Niet helemaal willekeurig, ik heb er zelf nooit gezeten, maar van een vriendin begrepen dat het wel echt uitstekende plaatsen zijn. Je ziet alles onder de perfecte hoek en de kroonluchter vliegt over je kruin. (in de Stalls dan, niet de voorste rij van de Dress Circle) Maar voor tachtig pond…? Volgens mij doen ze het alleen omdat ze het kunnen maken.

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 28 ] 01 August 2007 09:23 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Wij wilden naar Billy Elliot die alleen voor de volle prijs bij TKTS wordt verkocht, en hebben vervolgens op de hoek van Leicester Square bij een ander verkooppunt kaartjes gekocht. We zaten wel helemaal bovenin (maar wel voor 17.50, dat dan weer wel:)), maar we hadden wel kaartjes.. Misschien een idee om dat te proberen? Je moet wel opletten dat ze een bepaald logo hebben, kan me alleen nu even niet herinneren hoe dat er ook al weer uitzag..

xx Ilse

  [ # 29 ] 01 August 2007 11:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik mis de vliegmogelijkheden bij http://www.transavia.com. Ook KLM kan gunstig zijn, zeker als je via airmiles boekt en je airmiles gebruikt.

Ergens in de buurt van Piccadilly Square zit een hostel waar je met 4 man op een kamer kunt slapen. Schijnt heel redelijk te zijn qua prijs.

Verder: koop nooit kaartjes op straat bij zo’n kraampje. Die vragen de hoofdprijs aan toeristen. Soms kan het gunstig zijn om gewoon bij het theater te gaan kijken.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 30 ] 01 August 2007 11:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Nog een Londen tip:

als je er toch bent: vergeet niet bij Dress Circle langs te gaan. Het paradijs voor iedere musicalliefhebber. Volgens mij hebben zij ook nog wel eens verkoop van kaartjes of ze kunnen je goede tips geven.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

 < 1 2 3 > 
2 of 3
‹‹ Hairspray Londen      MAMMA MIA! Essen 13 mei ››