2 of 12 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Examens
  [ # 16 ] 14 May 2007 07:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik heb over gs een examenbundel besteld, maar die moet ik nog openslaan. De examenbundel van wiskunde was trouwens helemaal top :D Echt veel handige opgaven…

Maar in Ned. Indie haal ik steeds alle jaartallen en namen van regenten/residenten door elkaar.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 17 ] 14 May 2007 08:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Vond het een leuke tijd mijn examentijd op de Havo (zoals ik er aan terug denk), alweer bijna 10 jaar geleden. Maar als ik dit alles zo weer lees zie ik me alweer zitten boven op bed met overal losse blaadjes en boeken rond om, de wekker zetten om 6 uur om snel nog even alles door te nemen enz enz. De zenuwen, het gestress, maar de opluchting als alles voorbij is. Toch waren het heerlijke tijden ondanks dit alles.

iedereen die nu examens/toetsen enz enz heeft. Veel Succes! Jullie kunnen het!

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 18 ] 14 May 2007 08:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

gordijntje - 14 May 2007 07:58 PM

Ik heb over gs een examenbundel besteld, maar die moet ik nog openslaan. De examenbundel van wiskunde was trouwens helemaal top :D Echt veel handige opgaven…

Maar in Ned. Indie haal ik steeds alle jaartallen en namen van regenten/residenten door elkaar.

Ja ik haal van Ned Indie ook alles door elkaar :S

Bij die van wiskunde is het echt handig om alle proefexamens die erin staan te maken, soms komen er nog wel eens opgaven in de examens die daarop lijken.

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 19 ] 14 May 2007 08:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

Ik vind geschiedenis wel leuk om te leren (nouja leuk, niet vervelend opzich), want ik heb geschiedenis altijd al interessant gevonden. Maar de vragen op zo’n examen, die doen ‘t ‘m! Sommige vragen zijn echt moeilijk gesteld!

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 20 ] 14 May 2007 09:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik vind deze geschiedenis onderwerpen ZO saai, dat ik alles door elkaar haal. En idd die namen en jaartallen van Ned. Indië.

Heb vorige week nog snel het boekje Samengevat voor Aardrijkskunde besteld, want die van economie bevalt me echt heel goed. En morgen nog ff een privélesje Frans, nog wat teksten doornemen.

Vandaag ook 2 en half uur Nederlands gedaan, samen met een paar vriendinnen en een docent, pff ik was echt helemaal gaar na al die teksten lezen en samenvatten enzovoorts! En dan woensdag wéer 3 uur 😛 Het is voor een goed doel, laten we dat maar in gedachten houden 😛

  [ # 21 ] 14 May 2007 09:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik vond het bij geschiedenis zo lastig dat je niet echt proefexamens kon maken omdat er elk jaar 1 eindexamenonderwerp blijft en 1 nieuwe bijkomt zeg maar. Zo hadden wij het over de katoenindustrie in Engeland *dodelijk saai en was het jaar daarvoor ook al eindexamenonderwerp* en de Vietnamoorlog *ontzettend boeiend en nieuw onderwerp*
Ik had *en heb trouwens* nooit echt een hekel aan geschiedenis, komt ook wel doordat de docent t super goed kon brengen…echt altijd leuke lessen…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 22 ] 14 May 2007 10:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ja de Vietnam-oorlog, Die oorlog was zo bizar, het zou een slecht filmscriptzijn. Maar wel interessant. Ned Indie is vooral handel en vreedzaam naast elkaar leven…

[ Gewijzigd: 14 May 2007 10:11 PM by gordijntje ]
   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 23 ] 14 May 2007 10:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

gordijntje - 14 May 2007 10:08 PM

Ja de Vietnam-oorlog, Die oorlog was zo bizar, het zou een slecht filmscriptzijn.

*Kugh* Platoon, Apocalypse Now, Good Morning, Vietnam… 😉 *kugh*

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 24 ] 14 May 2007 11:16 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Monique - 14 May 2007 09:34 PM

Ik vond het bij geschiedenis zo lastig dat je niet echt proefexamens kon maken omdat er elk jaar 1 eindexamenonderwerp blijft en 1 nieuwe bijkomt zeg maar. Zo hadden wij het over de katoenindustrie in Engeland *dodelijk saai en was het jaar daarvoor ook al eindexamenonderwerp* en de Vietnamoorlog *ontzettend boeiend en nieuw onderwerp*
Ik had *en heb trouwens* nooit echt een hekel aan geschiedenis, komt ook wel doordat de docent t super goed kon brengen…echt altijd leuke lessen…

hey dat was hetzelfde jaar als ik!
Vond Vietnam ook een stuk interessanter dan Lancashire. Maar toch nog niet zo saai als ik wiskunde o.i.d. vond 😊 (ben het niet voor niets gaan studeren 😉)

Alle examenkandidaten: HEEL VEEL SUCCES!!

  [ # 25 ] 15 May 2007 12:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Iedereen die examen moet doen: Heel veel succes gewenst! Houd je hoofd koel 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 26 ] 15 May 2007 01:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Aah, morgen al!

Allemaal al goed voorbereid op Nederlands?

  [ # 27 ] 15 May 2007 01:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Hm, niet heel veel. Mss onderschat ik het een beetje, maar heb niet het idee dat je veel kán voorbereiden voor die tekst.

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 28 ] 15 May 2007 01:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

__niX - 15 May 2007 01:17 PM

Aah, morgen al!

Allemaal al goed voorbereid op Nederlands?

Ik ben er wel klaar voor denk ik,
straks nog even 1 examen maken. Signaalwoorden en verbanden doorlezen.
Maar het ligt ook zo aan de tekst, als die tekst me interesseert kan ik daar wel anderhalf uur lang mijn concentratie bijhouden, maar als hij oersaai is, is het met die concentratie zo gedaan.

  [ # 29 ] 15 May 2007 03:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik heb morgen ook wiskunde, dus daar is mijn aandacht meer naar uit gegaan. Hmm Nederlands… Ik hoop inderdaad dat het een beetje een leuke tekst is.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 30 ] 15 May 2007 04:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik hoop ook dat ‘t een beetje een actuele, leuke tekst is. Politiek ofzo interesseert mij zooo totaal niet 😛 Vind t ook altijd zo lastig om die vragen te beantwoorden als ‘Wat is de functie van alinea….’ ben ik zooo slecht in..

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 12
‹‹ Moederdag      Puss jarig! ››