3 of 12 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Examens
  [ # 31 ] 15 May 2007 05:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

IngeG - 14 May 2007 11:16 PM
Monique - 14 May 2007 09:34 PM

Ik vond het bij geschiedenis zo lastig dat je niet echt proefexamens kon maken omdat er elk jaar 1 eindexamenonderwerp blijft en 1 nieuwe bijkomt zeg maar. Zo hadden wij het over de katoenindustrie in Engeland *dodelijk saai en was het jaar daarvoor ook al eindexamenonderwerp* en de Vietnamoorlog *ontzettend boeiend en nieuw onderwerp*
Ik had *en heb trouwens* nooit echt een hekel aan geschiedenis, komt ook wel doordat de docent t super goed kon brengen…echt altijd leuke lessen…

hey dat was hetzelfde jaar als ik!
Vond Vietnam ook een stuk interessanter dan Lancashire. Maar toch nog niet zo saai als ik wiskunde o.i.d. vond 😊 (ben het niet voor niets gaan studeren 😉)

Alle examenkandidaten: HEEL VEEL SUCCES!!

Studeer je geschiedenis ja? Lijkt mij echt heel erg leuk. Vind nu geschiedenis ook 1 van de leukste vakken om te geven. Wiskunde viel mij toen enorm, heb in de hele 5e niet zo`n hoog punt voor wiskunde gehaald als met mn examen 😉

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 32 ] 15 May 2007 07:37 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Yep, ik zit nu in het tweede jaar van de studie Geschiedenis aan de Radboud Universiteit in Nijmegen 😉;)
En het bevalt me nog steeds goed!!

  [ # 33 ] 15 May 2007 07:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

waar ik eigenlijk zo nieuwsgierig naar ben is naar wat jullie voor opleiding gaan doen na jullie lange vakantie en na jullie diploma uitreikingen
want slagen doen jullie natuurlijk allemaal

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 34 ] 15 May 2007 08:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

ivje - 15 May 2007 07:53 PM

waar ik eigenlijk zo nieuwsgierig naar ben is naar wat jullie voor opleiding gaan doen na jullie lange vakantie en na jullie diploma uitreikingen
want slagen doen jullie natuurlijk allemaal

Dat weet ik nog niet, aangezien ik nog wacht op de uitslagen of ik aangenomen ben…
Maar ik hoop de opleiding Productie Podiumkunsten te gaan doen aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten, als het goed is krijg ik daar deze week de uitslag van.
En ik heb me ook ingeschreven voor de opleiding Theater Management aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Maar bij beide opleidingen worden maar ongeveer 17 mensen aangenomen… Dus als ik bij beide opleidingen niet wordt aangenomen ga ik maar vrijetijdsmanagement doen in Rotterdam.

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 35 ] 15 May 2007 09:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

ivje - 15 May 2007 07:53 PM

waar ik eigenlijk zo nieuwsgierig naar ben is naar wat jullie voor opleiding gaan doen na jullie lange vakantie en na jullie diploma uitreikingen
want slagen doen jullie natuurlijk allemaal

Ik heb me ingeschreven voor de opleiding Culturele Maatschappelijke Vorming aan de HU 😊

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 36 ] 16 May 2007 10:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Jorieke - 15 May 2007 08:46 PM

En ik heb me ook ingeschreven voor de opleiding Theater Management aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Maar bij beide opleidingen worden maar ongeveer 17 mensen aangenomen…

Ik ooooook!!! Was jij ook op het assessment?!

17? Ik dacht iets meer, 24 ofzo.

Ohja, als die opleiding niks wordt, ga ik toerisme doen in Deventer.

  [ # 37 ] 16 May 2007 10:05 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

__niX - 16 May 2007 10:03 AM
Jorieke - 15 May 2007 08:46 PM

En ik heb me ook ingeschreven voor de opleiding Theater Management aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Maar bij beide opleidingen worden maar ongeveer 17 mensen aangenomen…

Ik ooooook!!! Was jij ook op het assessment?!

17? Ik dacht iets meer, 24 ofzo.

Ohja, als die opleiding niks wordt, ga ik toerisme doen in Deventer.

Assessment???

Ik zei ‘ongeveer 17’ he, dus dat kan ook iets meer zijn haha!

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 38 ] 16 May 2007 10:08 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Jorieke - 16 May 2007 10:05 AM
__niX - 16 May 2007 10:03 AM
Jorieke - 15 May 2007 08:46 PM

En ik heb me ook ingeschreven voor de opleiding Theater Management aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Maar bij beide opleidingen worden maar ongeveer 17 mensen aangenomen…

Ik ooooook!!! Was jij ook op het assessment?!

17? Ik dacht iets meer, 24 ofzo.

Ohja, als die opleiding niks wordt, ga ik toerisme doen in Deventer.

Assessment???

Ik zei ‘ongeveer 17’ he, dus dat kan ook iets meer zijn haha!

Nou ik kreeg een brief van de HKU over een assessment (opdrachten enzo), was ong. 2 weken geleden.. Werd je in groepjes gedeeld, moest je een opdracht maken in je groepje. Was heel leuk. Was zegmaar een soort voorselectie.. Aan de hand daarvan moest je motivatie & cv insturen, en daaruit selecteren ze dan een aantal mensen (geen idee hoeveel). Wordt je op die manier niet toegelaten, is de nog de ‘gewone’ selectie, aan de hand van je cijfers dus.

  [ # 39 ] 16 May 2007 10:09 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

__niX - 16 May 2007 10:08 AM
Jorieke - 16 May 2007 10:05 AM
__niX - 16 May 2007 10:03 AM
Jorieke - 15 May 2007 08:46 PM

En ik heb me ook ingeschreven voor de opleiding Theater Management aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Maar bij beide opleidingen worden maar ongeveer 17 mensen aangenomen…

Ik ooooook!!! Was jij ook op het assessment?!

17? Ik dacht iets meer, 24 ofzo.

Ohja, als die opleiding niks wordt, ga ik toerisme doen in Deventer.

Assessment???

Ik zei ‘ongeveer 17’ he, dus dat kan ook iets meer zijn haha!

Nou ik kreeg een brief van de HKU over een assessment (opdrachten enzo), was ong. 2 weken geleden.. Werd je in groepjes gedeeld, moest je een opdracht maken in je groepje. Was heel leuk. Was zegmaar een soort voorselectie.. Aan de hand daarvan moest je motivatie & cv insturen, en daaruit selecteren ze dan een aantal mensen (geen idee hoeveel). Wordt je op die manier niet toegelaten, is de nog de ‘gewone’ selectie, aan de hand van je cijfers dus.

Ik heb daar nog nooit wat over gehoord…
Naar mijn weten doe ik alleen aan de ‘gewone’ selectie mee, en dat zal wel niks worden.

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 40 ] 16 May 2007 10:11 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Jorieke - 16 May 2007 10:09 AM

Ik heb daar nog nooit wat over gehoord…
Naar mijn weten doe ik alleen aan de ‘gewone’ selectie mee, en dat zal wel niks worden.

Is die opleiding misschien je ‘tweede keus’? Dat je daarom niks over dat assessment gehoord hebt? Zou wel kunnen, toch?

  [ # 41 ] 16 May 2007 10:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

__niX - 16 May 2007 10:11 AM
Jorieke - 16 May 2007 10:09 AM

Ik heb daar nog nooit wat over gehoord…
Naar mijn weten doe ik alleen aan de ‘gewone’ selectie mee, en dat zal wel niks worden.

Is die opleiding misschien je ‘tweede keus’? Dat je daarom niks over dat assessment gehoord hebt? Zou wel kunnen, toch?

Nee, m’n eerste keus. A’dam gaat namelijk niet via de IB-groep.
Maar ik heb me geloof ik pas 2 à  3 weken geleden aangemeld, dus misschien was ik te laat voor het assessment…

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 42 ] 16 May 2007 12:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

ivje - 15 May 2007 07:53 PM

waar ik eigenlijk zo nieuwsgierig naar ben is naar wat jullie voor opleiding gaan doen na jullie lange vakantie en na jullie diploma uitreikingen
want slagen doen jullie natuurlijk allemaal

Ik ga economie studeren aan de universiteit van Tilburg.


De eerste zit erop!
Nederlands, ik heb er wel een goed gevoel over.

  [ # 43 ] 16 May 2007 03:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Ja pfoei. Ik heb er ook wel een goed gevoel over .. Heb alle meerkeuze antwoorden op mn hand gezet, kan ik ze straks ff op internet checken (a)

Hoe ging het bij jullie??

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 44 ] 16 May 2007 03:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Jorieke - 16 May 2007 10:28 AM
__niX - 16 May 2007 10:11 AM
Jorieke - 16 May 2007 10:09 AM

Ik heb daar nog nooit wat over gehoord…
Naar mijn weten doe ik alleen aan de ‘gewone’ selectie mee, en dat zal wel niks worden.

Is die opleiding misschien je ‘tweede keus’? Dat je daarom niks over dat assessment gehoord hebt? Zou wel kunnen, toch?

Nee, m’n eerste keus. A’dam gaat namelijk niet via de IB-groep.
Maar ik heb me geloof ik pas 2 à  3 weken geleden aangemeld, dus misschien was ik te laat voor het assessment…

Die assessment was eind april, dus dan was je waarschijnlijk nét te laat.

Volgens mij hebben ze uit alle aanmeldingen een aantal (noujah, aantal? 200 mensen..) gekozen die mee mochten doen aan die assessment, waaronder Nikki *zwaait* en ik. En als ik het toen goed begrepen heb, hebben wij nu wel meer kans om aangenomen te worden. Wij worden nu namelijk eerst door HKU zelf beoordeeld en als wij via hun niet aangenomen worden gaan wij alsnog naar de loting van de IB-Groep. Dubbele kansen dus.

Heb jij trouwens enig idee wanneer we daar iets over horen Nikki?

  [ # 45 ] 16 May 2007 03:53 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2004-11-26

ik heb ook examens op school echt balen… vandaag NL gehad ging wel redelijk tot goed…

Als ik slaag ga ik Media en Entertainment studeren

Succes iedereen die ook examens heeft

Liefs Melanie

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 12
‹‹ Moederdag      Puss jarig! ››