Te koop (of te ruil): tegoedbon.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

(@ een moderator: ik hoop dat dit hier mag, anders maar verwijderen 😊).
-
Ik heb (zoals de meeste van jullie wel weten) 3 maanden in Breda gewoond, en natuurlijk ook daar musicalkaarten voor Chassé besteld (van tevoren).
Ook had ik een kaartje voor de Vliegende Panters.
Aangezien de datum dat ik naar Breda zou gaan ineens later werd, kon ik niet meer naar de Vliegende Panters.
Ik had toen een tegoedbon gekregen.
Helaas heb ik die zelf niet meer kunnen gebruiken, en ik ga ook denk ik zelf niet even naar Breda voor een musical (beetje duur met de trein, en best ver).
-
De bon is al minder in waarde door wat gemaakte kosten door het theater (kaartjes waren eigenlijk 24 euro ofzo), en de bon is nu goed voor E20,40.
-
Ik bied hem aan voor E20,- inclusief de verzendkosten.
Dus dan heb ik er in totaal 5 euro op verloren, maar beter dat, dan het hele bedrag.
De bon is geldig tot: 07-10-2007.
Ik hoop dat iemand hem wil kopen, anders zet ik dit ook nog op een ander forum 😊
Je mag de bon trouwens ook met me ruilen voor een normale (algemene) musicalbon t.w.v. E20,- !!!
Reageer in dit topic, via een PM of via de mail (xs4all!), en a.u.b. niet mailen naar mijn yahoo-mail, want daar kom ik niet in, en ik kan die mails dan ook niet lezen!

[ Gewijzigd: 31 May 2007 02:28 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.