Functie bekijk nieuwe berichten en actieve berichten vandaag?
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2005-07-19

Ik heb even een vraagje over de functie “Bekijk nieuwe berichten” en de functie “actieve berichten vandaag”.
Als ik op de link klik “bekijk nieuwe berichten” dan krijg ik niet alle topics te zien waar een nieuw bericht instaat. Als ik een topic al de dag ervoor heb bekeken en er is vandaag een nieuwe reactie op gekomen dan zie ik die niet. Hoe kan dat?

En vandaag reageerde ik op een topic over abonnementen die zie ik dus later op de dag ook niet meer terug. Ook niet als ik op actieve berichten vandaag klik. Terwijl je zou verwachten dat je dan alle topics ziet waar vandaag een reactie op is geweest.

Misschien werkt het anders dan ik denk maar dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

   Handtekening   

Groetjes Remko

Billy Elliot:
I can’t really explain it, I haven’t got the words.

  [ # 1 ] 02 June 2007 10:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het is inderdaad anders dan je zou vermoeden. Als ik het goed heb zit het als volgt:

“Bekijk nieuwe berichten” geeft de nieuw opgestarte onderwerpen, dus geen toevoegingen in bestaande onderwerpen.

“Actieve berichten vandaag” zijn actieve topics waar vandaag nog een reactie op is gegeven en die nog niet zijn gelezen.

  [ # 2 ] 03 June 2007 06:51 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2005-07-19

Hoi Jeroen,

Als ik vandaag op actieve berichten vandaag klik dan zie ik deze topic er niet bijstaan. Terwijl er wel een reactie instaat die ik nog niet heb gelezen.
Hoort dat wel of niet? Ik zou het prettiger vinden als ik ook de topics zie die ik al heb gelezen en waar een nieuwe reactie op is gekomen.

   Handtekening   

Groetjes Remko

Billy Elliot:
I can’t really explain it, I haven’t got the words.

  [ # 3 ] 04 June 2007 09:54 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het gaat niet zozeer om reacties die worden gegeven, maar het gaat puur om topics die JIJ nog niet hebt gelezen. Het feit dat dit topic dus niet bij “actieve berichten vandaag” staat bij jou, is omdat je dit topic al een keer hebt gelezen. Dat deze reactie nieuw is, staat daar denk ik los van…

Ik geloof niet dat momenteel de forumsoftware in staat is om reacties bij te houden (behalve voor abonnementen). Ik zal kijken of daar nog een mouw aan te passen valt, maar op de korte termijn heb ik denk ik geen oplossing.

[ Gewijzigd: 04 June 2007 10:02 AM by Ronny ]
   Handtekening   

Turbo! Turbo!