Audities Alladin
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Na het grote succes van ‘Het Oneindige Verhaal, de musical’ start het artistieke team van Event-Team vzw uit Gent reeds met de voorbereidingen van ‘Alladin, de musical’ voor mei 2008. Scenarist Jos Dom bewerkte de musical met een knipoog. Nadat ‘Alladin, de musical’ in België reeds vele duizenden bezoekers wist te trekken in Gent en Antwerpen, keert hij nu terug in een aangepaste versie. Gesluierde danseressen, vliegende tapijten en duistere krachten zijn een aantal elementen van deze nieuwe spetterende show ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van Event-Team.

Het artistieke team is op zoek naar NIEUW talent voor deze groots opgezette productie:

-      jongens tussen de 11 en 26 jaar voor de rollen van Alladin, gang van Alladin en ensemble

-      mannen tussen de 21 en 55 jaar voor de rollen van de Geest, de Sultan, Kaifas en bijrollen

-      meisjes tussen de 14 en 26 jaar voor de rollen van Yasmine, bijrollen en ensemble

-      vrouwen tussen de 21 en 48 jaar voor de rollen van Layali en bijrollen

-      buikdanseressen tussen de 16 en 35 jaar

Interesse?

Ervaring en opleiding zijn geen vereisten om deel te nemen aan de auditie. Stuur een e-mail met je cv, gegevens en 2 recente foto’s naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) met als onderwerp ‘Alladin - auditie’.

Auditie, repetities en voorstellingen?

Audities zijn voorzien in augustus en september 2007. Repetities starten vanaf oktober in Gent en voorstellingen zijn gepland begin mei 2008.

http://www.event-team.be

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 04 June 2007 10:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Dat zijn brede leeftijdsgrenzen! 😉

  [ # 2 ] 06 June 2007 06:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Kan iemand de rubriek “auditie” vinden op die site? Ik heb (dacht ik goed) gekeken maar ik kon het niet vinden.