2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Musicalworld’s eerste keer…
  [ # 16 ] 07 June 2007 02:52 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Voor dit soort personen hebben ze een woord bedacht:

KANSLOOS

Goed, en nu ben ik klaar met afzeiken 😉

  [ # 17 ] 07 June 2007 06:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jullie daar dan achter zijn gekomen…

[ Gewijzigd: 07 June 2007 09:12 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 18 ] 07 June 2007 07:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ja ik eigenlijk ook! Bedoel, er worden toch véel kaarten op marktplaats aangeboden? Ben idd wel benieuwd hoe jullie diegene er zo uitgevist hebben dan 😉

  [ # 19 ] 07 June 2007 08:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :tong:

Ik snap sowieso niet dat iemand mee doet aan een prijsvraag om vervolgens de gewonnen kaartjes door te verkopen… Bedenk dan van te voren dat je niet heen kan / wil.
Tenzij er iets tussen gekomen is natuurlijk, maar dan kan je inderdaad de tickets terug geven aan MW zodat iemand anders er blij mee gemaakt kan worden.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 20 ] 07 June 2007 10:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De producent maakte ons daarop attent. Hij was aan het googlen naar de voorstelling en dit kwam als een van de 1e berichten naar boven. Wij zijn het daarna verder gaan uitzoeken en hebben daarop bovenstaande actie ondernomen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 07 June 2007 10:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

En hoe zit het nu met de kaarten? Hebben jullie die al wel weer terug, of waren ze toen al verkocht aan een ander?

  [ # 22 ] 08 June 2007 06:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Wat een vreemde actie van deze persoon!
Ik zou dat nooit doen, ik zou dan gewoon niet meedoen met de prijsvraag!!! :S
Raar als je geld wilt verdienen op gewonnen spullen!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 23 ] 08 June 2007 06:36 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Belachelijk dat iemand zoiets doet!

Kan me goed voorstellen dat jullie die persoon verbannen hebben van MW, en maar gelukkig dat jullie er achter zijn gekomen en actie konden ondernemen. Maar het blijft erg!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 24 ] 09 June 2007 01:34 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Test…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 25 ] 09 June 2007 04:28 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik heb alle begrip hiervoor!!
vooral als je bedenkt dat van die kaartjes andere mensen hadden kunnen gaan

  [ # 26 ] 09 June 2007 07:32 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Dat mensen om bepaalde redenen niet kunnen gaan en de kaarten weg geven, daar kan ik inkomen. Maar dat mensen proberen om op deze manier makkelijk geld te verdienen, dat vind ik niet kunnen. MW doet haar best om de site met dit soort acties nog aantrekkelijker te maken dan zij al is, en de leden een plezier te doen met deze acties… en dit soort acties van leden zouden het plezier van de prijsvragen en acties nog wel eens in gevaar kunnen brengen… de ban vind ik een mooie straf, maar als je het ip adres weet kun je mogelijk ook voorkomen dat deze persoon in de toekomst nog dit soort fratsen kan uithalen door de inzendingen van eventuele toekomstige prijsvragen niet mee te nemen in de loting om de prijzen…

  [ # 27 ] 09 June 2007 01:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

maar als je het ip adres weet kun je mogelijk ook voorkomen dat deze persoon in de toekomst nog dit soort fratsen kan uithalen door de inzendingen van eventuele toekomstige prijsvragen niet mee te nemen in de loting om de prijzen…

Dat doen we ook:

Mocht het ooit nog een keer voorkomen dat gewonnen kaarten doorverkocht worden, hier of op een andere site, dan volgt automatisch een ban van twee maanden voor Musicalworld én kun je nooit meer meedoen aan prijsvragen op Musicalworld/Theaterpas.

Alleen doen we de dit niet alleen op ip-adres, maar moet je in je profiel ook een adres invullen voor het toezenden van de prijsvragen waar we op controleren.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 28 ] 09 June 2007 03:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

richie - 09 June 2007 07:32 AM

Dat mensen om bepaalde redenen niet kunnen gaan en de kaarten weg geven, daar kan ik inkomen.

Ook dat is niet echt netjes. Daarom geven we altijd aan dat je niet moet meedoen als je niet zelf kunt gaan. Mocht je toch ineens niet kunnen, dan gaan we er wel vanuit dat je contact met ons opneemt, om te kijken hoe dit probleem moet worden opgelost. De prijsvragen zijn tenslotte bedoeld voor onze leden….

  [ # 29 ] 09 June 2007 07:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Natuurlijk ga je er vanuit dat je zelf kunt gaan als je meedoet aan een prijsvraag… daar hou je op dat moment normaal gesproken rekening mee. Maar mocht het voorkomen dat je plotseling verhinderd bent, dan is dat meestal op het laatste moment en is het toch bijna onmogelijk om via musicalworld nog iets te regelen, en is het makkelijker om de kaarten aan iemand uit je nabije omgeving te schenken. Met kaarten die aan de kassa klaarliggen is dit anders, dan kun je mailen en een last minute winnaar trekken. Maar als ik me niet vergis zijn in het verleden kaarten ook per post verstuurd ( misschien nu nog wel ) en dan is het niet makkelijk om een oplossing te vinden voor mensen die uit alle uithoeken van het land komen… ik praat op zon moment dus echt alleen over een verhindering op het laatste moment

  [ # 30 ] 10 June 2007 04:43 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Ik snap niet dat mensen dat doen. Gewonnen kaarten doorverkopen. :boos2:  Ik zou juist superblij zijn met kaarten die ik zou winnen en als ik voor een bepaalde musical geen kaarten wil winnen of ik zou niet kunnen op de dag dat de musical plaatsvind (want dat zetten jullie er meestal bij) dan zou ik niet eens meedoen. Jullie doen zo je best en petje af sowieso voor dit soort acties die jullie organiseren. Jammer dat er mensen zijn die daar misbruik van maken. dat is al jullie investering niet waard! Ik vind het ook een goede regel om mensen dan te schrappen. Bij muiscalfan hebben ze ook zo’n regel. Ik had daar ook eens gelezen dat ze kaarten hadden voor een premiere voor de volgende dag en dat er ineens heel veel mensen die zich in eerste instantie hadden aangemeld ineens niet konden of niet kwamen opdagen, terwijl ze die dag ervoor nog niets in hun agenda hadden staan. Echt schandalig. Dan staan de orgsnisators daar met de kaarten en zonder mensen terwijl er heel veel mensen die wel graag wilden teleurgesteld waren omdat het limiet bereikt was.
Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om dan niet te komen. Je doet toch mee omdat je kunt en het je erg leuk lijkt. Zo denk ik erover. Maar ga wel zo door met die prijsvragen want er zijn wel heel veel musicalfans die wel eerlijk zijn en superblij zijn als ze daadwerkelijk gewonnen hebben 📣

 < 1 2 3 > 
2 of 3