The Scarlet Pimpernel
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2007-06-05

Misschien voor de meeste mensen niet echt om de hoek, maar op 20, 21, 22 en 23 juni 2007 zal de musical THE SCARLET PIMPERNEL worden uitgevoerd door de kersverse musicalvereniging Musical- Vrienden in Theater de Mythe in Goes.
De regie is in handen van Mark van Haasteren (uit Efteling parkshow “Tika is jarig”), de choreografie is in handen van Marieke van der Laar en het prachtig klinkende orkest wordt gedirigeerd door Ludo Heesters. Tesamen met een meer dan 40 spelers tellende cast, belooft deze voorstelling een spannend spektakel te worden!

Kaarten kosten 17 euro en kunnen gereserveerd worden via 0900-3300033 of http://www.theaterverkoopzeeland.nl

  [ # 1 ] 15 June 2007 01:26 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Ja…leuk…
Wil wel heb alleen niemand die mee wil…en of ook mee wil maar dan ook geen vervoer terug heeft.
Ken mark best wel goed nml van efteling show…dus wil wel eens ien hoe hij regiseert.
als je wil zien wie mark is dan kun je op deze site kijken als ik die ff mag geven: http://tikaisjarig.come2me.nl
Dus als er maby iemand van hier gaat en langs tilburg ofz komt zou graag mee willen.

  [ # 2 ] 24 June 2007 08:37 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Ben hier gisteren geweest en wat was het me toch een geweldige voorstelling..
mooi neergezet ook mooi decor en de kleding geweldig.
De cast wow wat een spelers en die zangstemmen wow!
Mark is echt een supper goede regisseur gewoon hoe hij het neer heeft gezet, humor en verdriet. Ook was hij zo leuk en lief tegen mij en de gene met wie ik mee was.
Kregen programma boekje en nog een gratig consumptie van hem…erg leuk.
Helaas was het maar 4 dagen deze voorstelling had er heus nog een keer heen gewild als ie dan ging touren maar helaas.
Ach ja het was te geweldig de voorstelling

‹‹ Het Oneindige Verhaal.      Woyzeck ››