Gezocht: sponsoren voor een mooie actie!
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Een musical-vriend van mij, en een vriendin van hem gaan iets heel moois doen!
Lees dit maar eens even:
http://www.freewebs.com/zaloet2/kika.htm

Ik vind het echt een geweldige actie, en ik hoop dat veel mensen deze 2 kanjers willen steunen (en ik ga heel hard duimen dat ze het halen).

(ik hoop trouwens dat dit topic zo mag!).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 13 June 2007 03:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik vind het ook echt een super mooie actie van hun..
ik ga wel sponsoren denk ik

  [ # 2 ] 15 June 2007 04:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Tof van je!
Ik zit zelf ook nog ff te denken hoeveel geld ik ga geven (ik ga ze zéker sponseren), maar ik heb nog ff de tijd 😉
Wie weet ga ik die dag ook wel naar Utrecht, al is het alleen maar om ze “binnen te halen”.
Maar ik denk dat ik ook wel naar de show ga.
(en nee, ik ga niet i.p.v. naar de show dat geld aan KiKa geven, misschien geef in eenzelfde bedrag (40 euro) aan Kika, maar dat zie ik allemaal nog wel! 😉).

Wie gaat er nog meer sponseren (schrijf ik dat nou goed? :S)? :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 15 June 2007 10:45 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Wat een leuke actie!

Ga nog ff kijken of ik mee doe..

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 4 ] 27 June 2007 08:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nog meer mensen die willen sponsoren?

Al geef je maar 1 euro!
Bijvoorbeeld 1000 mensen keer 1 euro, is toch weer 1000 euro!
Kom op mensen, als je een musical kan betalen, kun je vást ook wel 1 euro aan het goede doel geven…..
(please? 😉).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 29 June 2007 11:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ook Kika zelf besteed (natuurlijk) aandacht aan deze actie.
Zie: http://www.kika.nl/acties-voor-kika/nieuwe-acties/100-km-op-de-fiets-voor-een-avondje-theater.html

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 6 ] 10 July 2007 12:26 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Verslag van Chantal over deze dag(er staan misschien wat rare smiley-code’s bij, ik heb geen zin om die te wissen/wijzigen!):

Na een nacht lang lekker geslapen te hebben een beetje bijgekomen :lol:

Loet stond hier zaterdagnacht om 1 uur op de stoep, of eigenlijk het station (hij kwam net van tarzan af). En het plan was hier eerst een paar uur te gaan slapen en dan op de fiets te stappen. Maar van slapen is niet echt bepaald veel gekomen wauzs wel heeeeeel veel (te veel?) lol gehad met wat make-up en een coladronken Loet. Resultaat was hilarisch…... maar misschien beter dat ik jullie dat bespaar :roll: 

Uiteindelijk dus helemaal niet geslapen en ons maar gaan aankleden, spullen pakken en fiets in orde maken :lol:  rond kwart voor 6/6 uur stapte we op de fiets en begonnen we onze fietstocht. Het was gelukkig al licht en de zon kwam al op dus dat was wel fijn :lol:

Binnen een kwartiertje 1e dorp bereikt waar we doorheen moesten (Terheijden), dachten we…

We vorderden onze fietstocht en reden door Terheijden heen, toen we terheijden uitkwamen fietsen we door richting een ander dorp: Made. Een heel stuk gefietst en kwamen uiteindelijk weer in Terheijden terecht. We hadden dus niet eerst door Terheijden heen hoeven te rijden om in Made te komen :oops:  woepssiee angle2 :lol:

Uiteindelijk konden we verder lekker doorfietsen en zijn we door nog wat dorpjes heen gereden. We waren van plan om bij elk dorp waar we langs reden een foto te maken. Maar aangezien we best snel die dorpjes bereikten, schoot het niet echt op als we elke keer moesten stoppen. Dus maar bij een enkele gedaan.

Na heel wat uitgespuugde vliegjes, dode beesten (vogels/ratten/naaktslakken/kikkers.. we hebben alles voorbij zien komen), minderwaardigeheidscomplexen (door ingehaald te worden door wielrenners die minstens 10 keer zo hard reden als ons :roll: ), hebben we de Maas bereikt.

Of nouja, we moesten dus een hele grote brug oprijden om de Maas over te komen, wij dachten dat we dat stukje wel konden afsnijden door via een klein zandpadje halverwege de brug om hoog te lopen. Alleen dat zandpadje bleek iets stijler dan verwacht lachuh en we moesten dus uiteindelijk alsnog heel die brug over (tenzij we net zo hard weer van dat zandpadje achteruit terug wilden vallen :lol: ).

Boven op de brug even een foto’tje gemaakt

Beetje donker door het zonlicht

En toen lekker uitgerold naar beneden en ongeveer de snelheid behaald die al die wielrenners de hele weg door hadden :lol:
We hebben onze fietstocht voortgezet tot we uiteindelijk weer over een watertje moesten. Hiervoor moesten we ongeveer 10 km de ene kant op, water oversteken en aan de oevrkant van het water dezelfde weg weer 10 km terug. Erg handig dus :roll:

Na een hele tijd geconfronteerd te worden met fietsbordjes waar Breda nog op stond aangegeven EINDELIJK een bordje tegengekomen waar Utrecht op stond. Dit moest gewoon even vastgelegd worden angle2

Even lekker doorgefietst in het zonnetje door de vele weilanden met koeien/paarden/schapen/geiten en uiteindelijk de veerpond richting Nieuwegein bereikt. Onze fiets erop gedumpt en zeeziek geworden 😛 ghehe, nee dat viel wel mee, maar hij ging wel te keer :roll: Aan de overkant volgden we de weg richting Nieuwegein en al snel volgden bordjes met Utrecht erop. Nog 19 kilometer te gaan :lol:

Het werden er steeds minder, behalve bij eentje. We hadden zon ruim 5 minuten gefietst met 25 km per uur en het laatste bordje was nog 14 km richting Utrecht. Komen we bij het volgende bordje.. was het ineens 15 km :shock: Juist, heel fijn :lol:  :roll:

Na de laatste kilometers afgelegd te hebben in Utrecht aangekomen. Toen hoefden we alleen nog in het centrum terecht te komen, klinkt best makkelijk. Maar hallelooeejaaaa, wat is Utrecht dan opeens groot zeg lachuh volgens mij hebben we heel ring Utrecht gehad, maar uiteindelijk volgden al wat herkenningspunten :lol: En zo rond kwart voor 1 naderde we het Centraal Station :lol:  :lol:

Onze fietsen in de fietsenstalling gezet en richting het theater gelopen/geslenterd waar we hartelijk ontvangen werden door de Dutymanager en we een drankje aangeboden kregen. Vervolgens onszelf even opgefrist in de toiletten en moesten we even wachten op die manager, want we kregen gratis kaartjes voor de voorstelling op betere plekken (we hadden zelf al kaartjes maar dat was 4e rang). We zaten nu dus samen op rij 4 vlak naast het midden. Echt super dus!

Verslag van de show komt nog wel een keertje in het verslagen topic. Na afloop kregen we nog een programmaboek aangeboden met wat handtekeningen van castleden :D en we zijn vervolgens naar de AI gelopen. Ook daar ontvangen met een applausje van wat fans 😛 :lol: En toen even een tijdje gewacht op wat castleden.

Neergeploft op het bankje en vloer (die op momenten van slaapbehoefte toch echt heerlijk liggen) .......

.......en hier en daar eem babbeltje gemaakt met castleden. Sommige informeerden nog hoe het was gegaan enzo, erg leuk :D en Danny was helemaal ondersteboven en kon het niet geloven. Hij liep zelf niet eens 7 meter dan was hij al moe, dus laat staan dat hij 7 uur moest fietsen :shock: ghehe.. zijn woorden :lol:

Na lang twijfelen hebben Loet en Ik besloten dat we niet meer terug gingen fietsen. We zouden namelijk nooit meer de snelheid van 25 km. per uur halen en zouden dus nog langer onderweg zijn dan de heen weg. Bovendien zouden we dan ook snachts/ in het donker moeten fietsen, en gaat de weg vinden dan ook niet gemakkelijker. En stel dat we halverwege niet meer konden, zouden we niet opgehaald kunnen worden, aangezien we echt hele wegen door the middle of nowhere hebben gefietst. Heel erg jammer, maar het was het verstandigst om het niet te doen.

We werden uiteindelijk dus met de auto opgehaald en tegen 10en hebben we onze huisjes/bedjes bereikt.

Het was echt super gaaf om te doen, gewoon van Breda naar Utrecht fietsen. Wel heel zwaar en vermoeiend, echt een pokke eind om het zo maar te noemen. Er waren echt stukken waar gewoon geen eind aan leek te komen. Maar als je eenmaal Utrecht in zicht hebt, is het het wel waard. Zo geweldig gewoon :lol:

à‰én ding weet ik wel, ik stap voorlopig niet meer op een fiets. Ik vind iets minder dan 7 uur fietsen voor de komende maanden wel genoeg :lol:

Enne Loetje, ik ben trots op je….. dat je het gehaald hebt en dat je zolang met mij hebt overleefd toppie: angle2

Verslag van Loet over deze dag (komt in een volgend bericht, want het pas helaas niet in 1 bericht…):

[ Gewijzigd: 10 July 2007 12:32 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 10 July 2007 12:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Gister was het dan ‘de dag’. Rond een uur of 6 vertrokken wij uit Breda. Natuurlijk op het fietsje. Een zwaarbepakt fietsje, dat wel. We hadden een route via Holland.com uitgestippeld, maar enkele dagen voor ‘de dag’ drong het door dat er in die route maar liefst 3 keer gebruik moest gemaakt worden van een veerpont. Aangezien wij vroeg wilde vertrekken (in eerste instantie vroeger dan we uit eindelijk gedaan hebben) en we vervolgens ‘s avonds/‘s nachts ook terug moesten fietsen was dat niet zo gemakkelijk. Op zoek naar een andere route, wat er uit eindelijk op neer kwam dat we tot over de Bergse Maas gebruik maakte van een knooppuntenkaart, en daarna ‘het maar te zien’ (wegwijzers e.d.). Na een aantal keren verkeerd te rijden, is het ons wel gelukt aan te komen in Utrecht. Và³à³r de middag show, laat dat even duidelijk zijn 😉 Het was zwaar, moeilijk en vooral vermoeiend. Maar naar ongeveer 7 uur kwamen wij dan aan bij het theater. Dat het mij enkel gelukt was met behulp van een redbull - welke drankjes bij mij ernstige uitwerkingen hebben… pardon :roll: - en dat ons enkele malen een flink minderwaardigheidcomplex werd aangesmeerd door een peloton wielrenners dat ons met gemak inhaalde 😉 , vergaten we maar even.

Goed, dat we door en door vermoeid waren wisten wij zelf al, maar dat werd in het theater als maar duidelijker. We werden rond half 1 hartelijk ontvangen werden in het theater, met een welkoms drankje en een halve V.i.p. behandeling, we mochten een programmaboek met handtekeningen ontvangen als blijvende herinnering en er werden 2 betere plekken naast elkaar voor ons geregeld op rij 4. Die plekken konden niet voorkomen dat ik het eerste stuk van de show flink zat te knikkebollen, wat bij Chantal voor veel (uit)gelach zorgde… Gelukkig was dat snel over, maar sloeg de vermoeidheid bij ons beide dit maar in/bij de artiesten ingang toch wel in erg grote mate toe. Er zaten dan ook een aantal energie volle + twee half dode fans daar af en toe een praatje te maken met de cast leden die langs kwamen. Hoe gezellig het ook was (met o.a. Danny en zijn nieuwe web-cam), ik heb nog net niet vaker de binnenkant van mn oogleden gezien dan de artiesten (ingang) zelf.

We hebben dan ook besloten ons niet te wagen aan een terugreis. Rond een uur of 9 werden met den automobiel 2 oververmoeide fietsmaniakken opgehaald. Helaas, niet dat grote bedrag dat we eerst verwachten op te halen, maar toch een mooi “zakcentje” (na verwachten dan, aangezien het geheel nog geteld e.d. moet worden) kunnen opfietsen voor Kika.

Overigens ben ik in de trein nog telefonisch geïnterviewd over onze actie (live, radio). En bleek later dat Danny zelfs had geprobeerd een fotograaf van Prive/Weekend te regelen…  :eye

Het was zwaar, maar bovenal gezellig en toch leuk. In ieder geval zijn wij een hele ervaring rijker, dat is één ding wat zeker is.

:lol: Chantal, ik vraag me nu bij het lezen van jou verslag en het schrijven van dat van mij toch weer even af WAT we gedaan hebben :roll:  :lol:  Maar ben het met je eens, het was wel leuk.  :D Iedereen bedankt voor de support, echt fijn! Ook zo leuk dat de cast er aan dacht, het theater ons zo ontving en zelfs medewerkers geintresseerd waren 😊 😊

Ik ben de hele dag na een nacht van 12 uur nogsteeds moe geweest :lol: Maar, geen spierpijn :shock:  8) Het uiteindelijk opgehaalde bedrag; nog even wachten. Ik moet nog flink gaan tellen, vooral nu aangezien we de terug reis niet hebben gehaald/gedaan/ge… fietst :roll:  😛

Even voor de duidelijkheid.. die laatste foto is dus werkelijk niet in scene gezet. Ik lag/zat echt in dat hoekje… te slapen (bijna/half..) 😛 :roll:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.