2 of 2 |  < 1 2
Alsnog van Harte Gefeliciteerd Marilena!!!
  [ # 16 ] 17 June 2007 06:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Dank jullie voor de felicitaties! Het is alweer een paar dagen geleden (ik was afgelopen donderdag, de 14e, jarig) maar heb het gisteren pas gevierd. Van ronny een coole barbeque gehad (die hebben we meteen ingewijd gisteren) en een heerlijk weekendje Antwerpen. En op mijn verjaardag zijn we naar Gabriel Rios geweest in Utrecht, was ook erg gezellig

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 17 ] 17 June 2007 08:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Chips, ik zag t van de week ook nog staan in de kalender, maar denk er nu pas weer aan, nu ik dit zag.
Alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 18 ] 17 June 2007 09:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

alsnog an herte en veel plezier in antwerpen!!!

  [ # 19 ] 18 June 2007 08:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

What a shame! Dat we niet allemaal zo attent waren je op tijd te feliciteren Marilena; maar alsnog!!!! VAN HARTE!!! Trouwens; ik probeer het nog maar even via deze weg: We waren samen bij de premiere van “last 5 years”, maar ondanks dat ik er een topic voor geopend heb, heb ik nog geen reactie op de vraag gehad of iemand de foto’s die ik er van heb kan scannen. Misschien dat jij er wat mee kunt Marilena, of dat je ze sowieso in je bezit wilt hebben? àltijd leuk voor het nageslacht zuulen we maar zeggen.Nee geintje; maar misschien is het leuk om ze bij jouw foto’s te voegen.

  [ # 20 ] 19 June 2007 07:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Je kunt me de foto’s wel doorsturen (sorry dat ik er toen niet op gereageerd heb), dan kan ik ze toevoegen aan de pagina

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 19 June 2007 08:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Dan het volgende probleem: het doorsturen zal echt op de ouderwetse manier moeten gebeuren; d.w.z. via de post! (net als ik destijds met de foto’s van de meet ‘n greet van Honk! heb gedaan, bij Domi, ons mede forumlid) Zou je me op de 1 of andere manier een adres kunnen geven zodat de postduif ze je kan geven? (sorry dat ik zo primitief ben aangelegd)

[ Gewijzigd: 19 June 2007 09:14 PM by pepe ]
 < 1 2
2 of 2